/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Ayah
Beauty Beginner
07/12/24-08:59
Gucci Guilty Pour Femme EdP Intense 30 ml
Flowerbomb EdP 30 ml
Flowerbomb Ruby Orchid EdP 50 ml
Daisy Eau So Fresh EdT 75 ml
Tack kicks för era fantastiska produkter Jag vill bara ta en stund och tacka er för era fantastiska produkter och den höga kvalitet ni erbjuder. Jag har alltid varit nöjd med mina köp och uppskattar verkligen det breda utbudet och den service ni levererar. Tack för att ni gör det enkelt att hitta produkter som får en att känna sig lite extra fin i vardagen! Hälsningar, [Ayah Shraim] Hej Kicks, Jag vill bara ta en stund och tacka er för era fantastiska produkter och den höga kvalitet ni erbjuder. Jag har alltid varit nöjd med mina köp och uppskattar verkligen det breda utbudet och den service ni levererar. Tack för att ni gör det enkelt att hitta produkter som får en att känna sig lite extra fin i vardagen! Hälsningar, [Förnamn] Om du vill anpassa meddelandet ytterligare, låt mig veta!
Jessica
Beauty Beginner
07/12/24-08:56
Air Kit - Hair Dryer With Diffuser
Heal Beauty Box
Women's Miniature Gift Box
Moisture Surge Megastars Set
😍
Heidi
Beauty Pro
07/12/24-08:53
Devotion Intense EdP 30 ml
YSL LOVESHINE Candy Glow Tinted Butter Balm Pink Sunrise 1B
Buttermelt Blush My Butta Half
Dream Coat Supernatural Spray 200 ml
Detta är mitt kit med produkter som jag önskar mig i jul !!✨ Devotion intense parfymen har varit på min wish-list ett tag. Den är så otroligt bra! Den sitter som sten på kroppen/kläder. Samt när doften har lagt sig så luktar den som en ”nybakad citron kaka med vaniljglass” rakt igen! Jag har sprayat den flera gånger på min handled och trott att jag går förbi något café men det är bara den som luktar! Big yes! Sedan har vi ysl läppbalsamet. Har alltid velat ha deras läpprodukter, eftersom dem är så himla fina. Tänk att dra upp denna i väskan, så snyggt! Samt ett läppbalsam med en liten tint älskar jag eftersom jag dras till nude läppar.  Nyx butter blush!!! Jag har spanat på dem länge. Men jag testade dem i butik häromdagen och dem va så pigmenterade samt skimrade fint. Jag älskar skimmer i mina blush!!! Så denna vill jag verkligen ha. Sedan har vi wow sprayen. Den är grym, fick testa hos min vän som äger en sådan. Mitt hår var platt och stylat i tre dagar. Så vill gärna äga en själv så slipper jag sno hennes haahahah.
Annika
Beauty Beginner
07/12/24-08:22
Triple Microdermabrasion Face Polish 75 g
SkinRise Morning Glow 36 pcs
Radiance Serum 30 ml
AGE Less Everyday 50 ml
Älskar Exuviance men har inte haft produkterna hemma på länge.
johannavestin1
Beauty Beginner
07/12/24-07:38
Mojave Ghost Absolu EdP 50 ml
Izumi Tonic Strengthening Shampoo 300 ml
Izumi Tonic Strengthening Conditioner 250 ml
Izumi Tonic Strengthening Mask 200 ml
Favoritparfym och drömkuren för svallet. ❤️🤍🎅🏼
Nadia
Beauty Beginner
07/12/24-06:56
Awakening Eye Gels
Sì EdP 30 ml Gift Box
Lost Cherry EdP 50 ml Gift Box
Keep My Curl Defining Cream 150 ml
Dessa favoriterna kan aldrig gå fel. Wow wowow. Hade varit en dröm att kunna uppleva denna lyx igen
Mervat Amin
Beauty Beginner
07/12/24-06:11
Calm Repairing Serum 30 ml
Donna Born In Roma EdP 30 ml
Hypnôse Doll Eyes Mascara 01 So Black!
Blue Peptides Uplift Moisturizing Night Cream 50 ml
1. Calm Repairing Serum  – För att den ger min hud den perfekta återfuktningen! 2. Valentino Donna Born In Roma EdP – Min favoritparfym som jag alltid velat ha! 3. Lancôme Eyes Mascara – En mascara som ger mina fransar volym och längd! 4. Biotherm Night Cream– En nattkräm som får min hud att stråla på morgonen. Jag valde dessa produkter eftersom de är precis vad jag behöver för att känna mig som mitt bästa jag varje dag. Hoppas att detta blir mitt drömkit! 💖🤞
Hala
Beauty Beginner
07/12/24-04:57
Brazilian Crush Cheirosa 48 Perfume Mist 240 ml
Truth Banana Bright+ Instant Glow Moisturizer 50 ml
Truth Barrier Booster Ferment Essence 120 ml
Holiday Blockbuster
Behöver hudvårds produkter, tycker dessa är super bra. Gillar doften av body misten 48 😍😍