/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
alsousisima
Beauty Beginner
07/12/24-11:17
Paradoxe Intense EdP 90 ml
Fit Me Matte & Poreless Powder 115 Ivory
Lash Sensational Firework Mascara Very Black
Blush Stick 42 Rose Perfection
1.Prada parfym har varit min favorit i nästan tre år och varje gång nån går förbi mig som har det på sig. Jag känner av de direkt för hur gott det luktar. 2. för priset man betalar så är det faktiskt jättebra och jag använder det varje dag. 3. köpte den sedan kom ut och har bara använt den sedan Dess. Den gör så att fransar ser naturliga ut fast jättelånga fyra och fina. 4. detta är den finaste blush stick på marknaden just nu, bra för priset man betalar och håller länge.
Helwa
Beauty Beginner
07/12/24-11:16
Resistance Masque Force Architecte Hair Mask 200 ml
Resistance Bain Force Architecte Shampoo 200 ml
Jag tycker att rätt produkter kan lyfta både humöret och självkänslan. Att få prova nya favoriter från er skulle vara fantastiskt!👏 Tack för möjligheten att vara med i tävlingen.
Cecilia
Beauty Beginner
07/12/24-11:08
BN2 - Junior Bristle and Nylon Pink
Benefiance Wrinkle Smoothing Eye Cream 15 ml
Vital Perfection LiftDefine Radiance Face Mask
Flowerbomb Ruby Orchid EdP 50 ml
Vilken dröm det hade varit att få känna sig, on top of the world sista året som 30+ med produkter jag aldrig annars skulle unna mig.
Mariana
Beauty Beginner
07/12/24-11:08
Paradoxe EdP 50 ml
Black Opium EdP 30 ml
My Burberry EdP 50 ml
Bonbon EdP 30 ml
Det är bästa parfym ❤️❤️
Helwa
Beauty Beginner
07/12/24-11:01
Privé Magenta Tanzanite EdP 100 ml
Good Girl EdP 30 ml
Gucci Guilty Pour Homme EdP 50 ml
Tuscan Leather EdP 50 ml
Jag vill gärna vara med och tävla om parfymen! 😍
Agnes
Beauty Star
07/12/24-10:55
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Fair
Eilish EdP 100 ml
Vegan Kombucha Tea Essence 150 ml
Good Girl EdP 30 ml
Dr ceuracle vegan kombucha tea essence tillsammans med it cosmetics cc cream för den perfekta basen med glow och återfukt🥰Även två favoritparfymer✨
Mohammad
Beauty Beginner
07/12/24-10:42
Afrah
Beauty Beginner
07/12/24-10:39
Paradoxe EdP 50 ml
Genesis Mask Holiday Gift Set
BN4 - Pocket Bristle and Nylon Dark Ruby
Rose Metals Palette
Jag har valt dessa produkter eftersom jag verkligen är i behov av dem och älskar dem. Jag har alltid handlat just dessa från er, och jag uppskattar både kvaliteten och känslan de ger. Era produkter har blivit en självklar del av min vardag, och jag litar på dem för att de alltid lever upp till mina förväntningar. Tack för att ni erbjuder det bästa!