/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nderime
Beauty Beginner
07/12/24-12:41
Libre Le Parfum 50 ml
La Nuit Trésor Intense EdP 50 ml
Black Opium Extreme EdP 50 ml
Very Good Girl EdP 30 ml
Snälla ge mig en parfym🙈🙈
Nevin
Beauty Beginner
07/12/24-12:40
Delina EdP 75 ml
Delina La Rosée 75 ml
Delina Exclusif Parfum 75 ml
Everlasting Blush Peony
Bästa parfymer som jag har använt
lanaaweani05
Beauty Beginner
07/12/24-12:35
Paradoxe EdP 50 ml Gift Box
Macximal Sleek Satin Lipstick Crème In Your Coffee
Hypnotic Poison EdT Roller-Pearl 20 ml
Jag har alltid älskat att uttrycka mig genom dofter och smink, och därför är dessa produkter på min önskelista. Skulle bli så himla glad om jag kunde få dem !!
Dunya Ghareeb Hajool
Beauty Beginner
07/12/24-12:23
Albiona
Beauty Beginner
07/12/24-12:07
Aqua Allegoria Rosa Rossa Forte EdP 75 ml
Libre Le Parfum 50 ml
Aqua Allegoria Flora Salvaggia EdT 75 ml
Best parfym ever 😍😍
Elina
Beauty Pro
07/12/24-12:05
Libre EdP 50 ml Gift Box
Good Girl EdP Collector Sparkling Ice 80 ml
Goddess EdP 100 ml
Gaultier Divine EdP 100 ml
Jag skulle verkligen vilja vinna dessa parfymer eftersom de känns som en chans att uttrycka min personlighet och ge mig själv extra självförtroende. Doft är ett kraftfullt sätt att förmedla vem jag är, och dessa parfymer speglar allt från elegans till lekfullhet. Att vinna dem skulle inte bara ge mig fantastiska produkter, utan också en känsla av lyx och självkärlek. Jag ser fram emot att dela denna upplevelse med min syster och mamma.
Amanda
Beauty Star
07/12/24-12:04
My Way EdP 30 ml
Ready Set Fix 100 ml
Moisture Release Face Mist 100 ml
Iconic Face Kit Light/Medium
Mitt personliga beauty kit 🫶 Det består självklart av 4 oslagbara och ikoniska produkter som är staples i mitt beauty kit. Det är produkter som jag köper om och om igen och det skulle vara den perfekta julklappen att få vinna dessa favoriter😍
Mays
Beauty Pro
07/12/24-11:53
Radiant Cream Colour Stick Contour Mocha
Superstay 24H Skin Tint Foundation 6
Fit Me Concealer 10 Light
Odyssey Fun Size Lip Faves Lipstick Kit
Jag har så många av mina favoritprodukter på kicks men dessa skulle jag aldrig överge! de är mina att gå och ger mig alltid en felfri och hudliknande look 🥰