/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Mays
Beauty Pro
07/12/24-11:53
Radiant Cream Colour Stick Contour Mocha
Superstay 24H Skin Tint Foundation 6
Fit Me Concealer 10 Light
Odyssey Fun Size Lip Faves Lipstick Kit
Jag har så många av mina favoritprodukter på kicks men dessa skulle jag aldrig överge! de är mina att gå och ger mig alltid en felfri och hudliknande look 🥰
Lina
Beauty Beginner
07/12/24-11:43
Eros Pour Homme After Shave 100 ml
Libre Le Parfum 50 ml
Paradoxe EdP 50 ml
Eilish EdP 100 ml
Hej, tack att jag fick delta i tävlingen. Jag vill så gärna vinna dessa produkter, om jag vinner jag ska ge bort som en present en parfym till min bror och en till min syster och behålla två till mig 😁.
Pion
Beauty Pro
07/12/24-11:42
Neroli Portofino EdP 30 ml
Defense Essential Glow Moisturizer SPF30 60 ml
Rouge Dior Coloured Lip Balm 001 Diormidnight
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Bronzer 2
Till mitt beauty kit har jag valt produkter jag skulle önska att ha på mig inför en romantisk dejt. En glowig och återfuktad bas till att börja med får jag genom Paula's Choice. Sen en lättfärgat läppbalsam från Dior i den nya nyansen, DiorMidnight, känns passande för en romantisk kväll. Sminket blir enkelt, endast lite bronzer som denna från Lancome i nyans nr 2, vilket jag upplever har en lätt rosa ton och ger en bronzig bas. Rosiga kinder får jag av det kalla vädret. Och som avslutning, en fin unisex doft som beskrivs som levande, lätt och sprudlande.
Ulla
Beauty Beginner
07/12/24-11:38
Deep Relief Blemish Treatment 30 ml
Future Solution LX Legendary Enmei Cream 50 ml
Privé Magenta Tanzanite EdP 100 ml
J'adore EdP Infinissime Roller-Pearl 20 ml
Det är en skön känsla att vinna produkter som är svåra att köpa, jag skulle vara dig tacksam
tovakjellsson
Beauty Beginner
07/12/24-11:38
Pop Plush Creamy Lip Gloss Black Honey Pop
Libre EdT 30 ml
Forever Skin Contour Stick Medium Contour
Forever Skin Perfect Foundation Stick 1,5 N Neutral
Att få vinna mina dröm produkter till balen från Kicks skulle vara en fantastisk möjlighet! Enda sedan jag var liten har jag drömt om balen. Nu är dagen snart här och med dessa produkter kan jag få det sminket jag alltid önskat. Det skulle verkligen underlätta för mig med tanke på alla kostnader i samband med studenten, med allt från klänning till studentmottagning osv. Att få vinna dessa produkter hade blivit en rolig och minnesvärd del av min balupplevelse, jag skulle vara otroligt tacksam om jag fick den ära 😍
Lina
Beauty Beginner
07/12/24-11:35
Libre Le Parfum 50 ml
Paradoxe EdP 50 ml
Eilish EdP 100 ml
Eros Pour Homme After Shave 100 ml
Hej, och tack att jag fick delta i tävlingen. Jag har valt dessa produkter för att jag vill ge de som en present till min syster och min bror och behålla en till mig. Jag älskar kicks produkter hoppas jag vinner 🤞🤞🤞
Pion
Beauty Pro
07/12/24-11:33
Rouge Dior Coloured Lip Balm 001 Diormidnight
Neroli Portofino EdP 30 ml
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Bronzer 2
Defense Essential Glow Moisturizer SPF30 60 ml
Mitt beauty kit - en romantisk dejt Till mitt beauty kit har jag valt produkter jag skulle önska att ha på mig inför en romantisk dejt. En glowig och återfuktad bas till att börja med får jag genom Paula's Choice. Sen en lättfärgat läppbalsam från Dior i den nya nyansen, DiorMidnight, känns passande för en romantisk kväll. Sminket blir enkelt, endast lite bronzer som denna från Lancome i nyans nr 2, vilket jag upplever har en lätt rosa ton och ger en bronzig bas. Rosiga kinder får jag av det kalla vädret. Och som avslutning, en fin unisex doft som beskrivs som levande, lätt och sprudlande.
Nk ~ Beauty älskare 💕
Beauty Pro
07/12/24-11:31
This Is Her! EdP 50 ml
Clear Lipglass
Translucent Pressed Powder Ultra Blur Translucent
Mini Radiant Creamy Concealer Cafe Con Leche
Jag tycker att jag borde bli vald i tävlingen eftersom jag har ett genuint intresse för att upptäcka och recensera produkter som är både populära och älskade av många. Dessa produkter har varit trendiga av en anledning, och det skulle vara fantastiskt att få chansen att själv uppleva varför de har blivit så omtyckta. Jag är alltid ärlig i mina recensioner och fokuserar på att ge realistiska och användbara omdömen som kan hjälpa andra att göra informerade val. Det är också viktigt för mig att se hur dessa produkter fungerar för personer med liknande hudtyp och hudfärg som jag, eftersom alla förtjänar att hitta det som passar just deras behov. Att få testa dessa produkter skulle inte bara vara en rolig upplevelse utan också en perfekt liten julklapp till mig själv – och kanske en chans att hitta nya favoriter att dela med andra!