/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Haneen
Beauty Beginner
07/12/24-16:24
Haneen
Beauty Beginner
07/12/24-16:23
Ban Yousif Naim
Beauty Beginner
07/12/24-16:05
Guilty Pour Homme EdT 50 ml Gift Box
Born in Roma Donna EdP 50 ml Gift Box
Good Girl EdP 30 ml
Gorgeous! EdP 30 ml
Jag skulle vilja vinna detta eftersom de parfymerna är så dyra så har jag inte råd med de. Jag älskar kicks parfymer men inte har råd för de. Där är min dröm att kunna vinna.
Emma
Beauty Pro
07/12/24-16:01
Glowing Base SPF10 Primer
Double Serum Hydric + Lipidic System 30 ml
Forever Skin Perfect Foundation Stick 1 N Neutral
Dior Addict Natural Gift Box
Dessa produkter finns på min önskelista för att det är lyx som jag inte kan unna mig då jag är student och nyligen bliven mamma! En vintertorr hud och trött mamma hade mått toppen av lite serum och glow!
Cecilia
Beauty Beginner
07/12/24-15:42
K Ceutic 30 ml
Lip And Cheek Tint Pretty In Neutral
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Double Serum Light Texture 50 ml
Min drömvarukorg för både skalp, hud och smink 🥰 💝
Aaron
Beauty Pro
07/12/24-15:28
Prestige La Micro-Lotion De Rose Advanced Formula 100 ml
Miss Dior Comforting Body Milk With Rose Wax 175 ml
Gucci Bloom EdP 100 ml
KissKiss Bee Glow Lip Balm 309 Honey Glow
Detta är mitt beauty kit! ♡ Jag har alltid varit ett stort fan av dior. Jag växte upp utan pengar och under ungdomen spenderade månader till att köpa en dior cleanser till mitt acne spridda ansikte. Det hade varit en dröm att få fortsätta använda produkterna som gör mig så glad
Noran
Beauty Beginner
07/12/24-15:16
Moa
Beauty Star
07/12/24-14:37(redigerad den 07/12/24-14:48)
All Nighter Setting Spray 118 ml
Scandal Le Parfum 50 ml
Cream Bronzer Golden Tan
L'Interdit Rouge EdP 50 ml Gift Box
ÄLSKAR dessa produkter!!! Scandal parfymen är min absoluta go-to parfym på nu vintern, luktar så drömmig vanlij!!! Urban decays sättingspray… behöver jag ens säga något??? sminket sitter som superlim hela dagen!! GIVENCHY parfymen… LUKTAR SOM EN DRÖM, och såå sexigt! Perfekt för date night! och bronzer är också helt underbar asså de ända jag använder!!🥰 KÖP KÖP KÖP