/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
merry_leila
Beauty Beginner
07/12/24-17:14
stjärnan
Beauty Beginner
07/12/24-17:10
Idôle Nectar EdP 50 ml
J'adore Parfum d'Eau Alcohol-Free 100 ml
Genesis Defense Thermique 150 ml
Björn Axén Tools - Magic Style Brush 30 mm
Jag har noggrant valt ut dessa parfymer och den här hårprodukten för att de speglar min personliga stil och de effekter jag söker. Parfymerna valde jag baserat på deras unika doftkombinationer som känns både fräscha och sofistikerade, och som passar min vardag men även speciella tillfällen. Jag ville ha något som känns både tidlöst och ändå modernt. När det gäller hårprodukten har jag valt en som ger både volym och hållbarhet utan att kännas tung. Jag letade efter något som inte bara ger ett bra resultat, utan också känns bra på håret och passar min hårtyp. Den här produkten ger precis den balans jag söker – både vård och styling i ett.Tillsammans känns de här produkterna som ett perfekt val för att både ge mig självförtroende och en känsla av lyx i vardagen. 💇‍♀️🌸
Ayah
Beauty Beginner
07/12/24-17:01
9G Sunrise Glow Artistry Palette
35U Gilded Desert Artistry Palette
Toy 2 Pearl EdP 30 ml
The Scent Le Parfum For Her 30 ml
Hej Kicks, Jag vill verkligen tacka er för era fantastiska produkter! Jag är otroligt nöjd med både kvaliteten och utbudet ni erbjuder. Det märks att ni lägger stor omtanke i allt ni gör, och det uppskattar jag verkligen. Tack för att ni alltid levererar det bästa – ni är en stor favorit!
zeinab_m89
Beauty Beginner
07/12/24-16:54
Amanda Vikström
Beauty Star
07/12/24-16:42
Libre Le Parfum 50 ml
Ari EdP 30 ml Gift Box
Brazilian Crush Cheirosa 59 Perfume Mist 240 ml
Her EdP 30 ml
Jag älskar dofter och de här är några av de dofterna jag verkligen älskar😍!
Haneen
Beauty Beginner
07/12/24-16:24
Haneen
Beauty Beginner
07/12/24-16:23
Ban Yousif Naim
Beauty Beginner
07/12/24-16:05
Guilty Pour Homme EdT 50 ml Gift Box
Born in Roma Donna EdP 50 ml Gift Box
Good Girl EdP 30 ml
Gorgeous! EdP 30 ml
Jag skulle vilja vinna detta eftersom de parfymerna är så dyra så har jag inte råd med de. Jag älskar kicks parfymer men inte har råd för de. Där är min dröm att kunna vinna.