/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Hevi Mohsin Abbas
Beauty Star
08/12/24-00:11
La Nuit Trésor Intense EdP 50 ml
Idôle Aura EdP 50 ml
Rose Away 6-Piece Travel Brush Set
Modcon Liquid-Gel Blush Luminairy
Jag har stort intresse för parfym och borstar och vill jätte gärna testa dessa!
rita.frieh
Beauty Beginner
08/12/24-00:09
Cellular Performance Cream Saho Gift Box
Iconic Face Kit Light/Medium
Scalp Revival™ Stimulating Therapy Massager
Hade varit så kul att vinna ett beauty kit , Bästa julklappen för min dotter.
Nermin
Beauty Beginner
08/12/24-00:09
Paradoxe EdP 50 ml
Libre Le Parfum 50 ml
Eros Pour Homme After Shave 100 ml
Connect In Colour Eye Shadow Palette Rose Lens
✨ Mitt drömmiga Beauty Kit! ✨ Jag har valt dessa fantastiska produkter till mitt kit: 🌸 Prada Parfym – För en sofistikerad och elegant doft som jag alltid drömt om. 🌸 Libre Parfym – En ikonisk parfym som ger en känsla av frihet och styrka. 🌸 MAC Connect in Colour Eye Shadow – Perfekta nyanser för att skapa magiska ögonlooks och utforska min kreativa sida. 🌸 Versace Eros – En lyxig doft till min kille, för att överraska honom med något speciellt. Jag älskar parfymer och dofter eftersom de har kraften att skapa oförglömliga minnen. Med dessa produkter vill jag både förhöja min egen vardag och ge något extra till min partner. MAC-paletten är dessutom en chans för mig att testa något nytt och ha roligt med smink! Det här kitet är verkligen allt jag önskar mig och lite till. Hoppas att jag får chansen att uppleva denna magiska kombination! 💖🤞
Liz
Beauty Pro
07/12/24-23:18
Oriana EdP 75 ml
Valaya EdP 75 ml
Diorshow Maximizer 4D Lash Primer-Serum
Diorshow Iconic Overcurl Mascara 90 Black
Jag har ett stort parfymintresse och skulle gärna vilja ha parfymer från Parfums de Marly. Önskar mig också ett bra serum/primer och en bra mascara för mina korta och tunna ögonfransar. Skulle verkligen bli jätteglad om jag skulle vinna.
Sarah
Beauty Star
07/12/24-23:02(redigerad den 07/12/24-23:03)
Daisy Dream EdT 50 ml
Brow & Lash Styling Kit Dark Brown
Classic Trio Face Set
Forever Skin Contour Stick Medium Contour
Dessa fyra produkter är på min önskelista i min beauty kit! Jag har sett ett flertal recensioner med så bra omdöme om de. Har ni testat något? Vad tycker ni om de?
Shehad
Beauty Star
07/12/24-22:49
Black Orchid Parfum 100 ml
Dior Addict Natural Gift Box
Classic Advent Calendar
Shaping Essentials Bamboo & Charcoal Infused Eye Brush Set
Jag väljer dessa fyra som är mina favoriter och som får mig att känna mig extra fin och elegant. Jag skapar mig en självkänsla med självsäkerhet.
karolinebaang
Beauty Beginner
07/12/24-22:42(redigerad den 08/12/24-06:46)
Miracle Pure Serum Foundation 2 Fair To Light
Time-Filler Eyes 5XP 15 ml
Paradoxe EdP 50 ml
Classic Trio Face Set
Hade varit så kul att vinna ett beauty kit och att få testa lite nya produkter 🤩😍 Bästa julklappen!
Ruweida
Beauty Beginner
07/12/24-22:38