/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Rahaf
Beauty Beginner
08/12/24-15:35
White Caviar Essence Extraordinaire 150 ml
Revitalizing Supreme+ Youth Power Soft Crème 50 ml
Cellular Performance Extra Intensive Cream Limited Edition
Awakening Creamy Eye Essence 20 ml
Taking care of skin is the most important step for beauty.. SENSAI, Estée Lauder and Clarins is my skin favorite ❤️
valeria.velkov
Beauty Beginner
08/12/24-15:31
In Love With You EdP 50 ml
Rejuvenating Eye Gels
Bye Bye Pores Face Serum 30 ml
Shaping Essentials Bamboo & Charcoal Infused Face Brush Set
Jag vill delta i tävlingen eftersom jag älskar att handla på kicks och har allt som jag behöver för att ta hand om mig själv. Denna är mitt bästa beauty kit som gör att jag känner mig fin och fräsch när jag har allt detta. 🤞❤️❤️
Ebba
Beauty Beginner
08/12/24-15:29(redigerad den 08/12/24-15:31)
Money Masque 215 ml
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Blond Absolu Cicaplasme Heat Protection 150 ml
Top Gloss Shine Spray 200 ml
Hade fått vara en dröm att vinna detta! Jag har valt produkter jag har velat testa extremt länge så håller tummarna att jag vinner💕Jag personligen älskar hårvård och tycker det är super viktigt att hålla håret friskt och fint 😊
Kiara
Beauty Beginner
08/12/24-15:28
Dior Addict Natural Gift Box
Forever Skin Contour Stick Medium Contour
Forever Skin Perfect Foundation Stick 3,5 N Neutral
Miss Dior EdP 50 ml Gift Box
Alltid varit min dröm om att få äga nått dyrt och lyxigt, men jag har aldrig haft råd till det skulle verkligen varit en dröm i uppfyllelse!😍
jaana_kholm
Beauty Beginner
08/12/24-15:18
Born In Roma Coral Fantasy Donna EdP 50 ml
Super Restorative Night Cream All Skin Types 50 ml
Lash Idôle Mascara Kit
Forever Natural Bronze Powder 02 Light Bronze
Parfymen doftar magiskt och håller länge Mascaran är en evig favorit och sitter perfekt på mina fransar. Bronzern har den perfekta färgen för mig- inte för kallt eller varmt. Ansiktscremen är den enda som klarar av lång återfuktning på mitt ansikte!👌
Lisa
Beauty Beginner
08/12/24-15:18
Eilish EdP 100 ml
Flawless Face Brush
Hydro Grip Set + Refresh Spray 100 ml
Sticks Party Mix Face Makeup Kit
Jag vill vinna för jag har så svårt för att unna mig själv och dom här produkterna har jag tänkt på att köpa länge och skulle bli överlycklig om jag van. Billie Eilish parfym har jag kollat på ända sen den kom ut men har aldrig kommit mig för att köpa den.
bySendmar
Beauty Beginner
08/12/24-15:10
BN4 - Pocket Bristle and Nylon Dark Ruby
Replica From The Garden EdT 30 ml
Glow Seeker Highligher Ethereal
Self Tan Foam 1 Hour Express 200 ml
I detta tråkiga väder längtar jag till sol ☀️ Borsten är perfekt att packa ner i väskan till resan!
diana
Beauty Star
08/12/24-14:43
Eilish EdP Gift Box
Flora Gorgeous Gardenia EdP 30 ml
The Gorgeous Grocer - Christmas Beauty Advent Calendar
Dior Addict Natural Gift Box
Jag valde dessa 4 produkter då, 1 av parfymerna är min absoluta favorit parfym som jag verkligen kände speglade mig som person i en doft, varm, trygg och lugn. Den andra parfymen och ett av smink kiten är min mammas dröm parfym och dröm smink produkter, hon är en sån stor del i hur jag är idag och har byggt upp så mycket självförtroende tack vare henne. Så önskar mig det så jag kan göra henne extra glad, uppskattad och känna sig extra fin för alla gånger hon har fått mig och känna mig det.☺️ Det andra smink kitet är det sminket jag hört mycket om och alltid velat testa men inte haft budgeten för. 😊😊😊😊