/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Naimo Osman
Beauty Beginner
08/12/24-16:12
Thank U Next 2.0 EdP 30 ml
Hydrating Camo Concealer Deep Caramel
Buttermelt Blush Getting Butta
The Face Glue Primer 35 ml
Ariana Grande parfym är verkligen något extra, med sina sensuella och blommiga dofter som verkligen stannar kvar hela dagen. Den ger en söt och sofistikerad känsla, perfekt för både vardag och fest. Det är en doft som känns både fräsch och elegant, vilket gör den till en av de bästa i sin kategori. e.l.f. Concealer är en av de mest imponerande produkterna på marknaden. Den täcker effektivt utan att kännas tung, och formulan är så smidig att den smälter in i huden, vilket ger ett naturligt och fräscht resultat. Den är också prisvärd och håller länge, vilket gör den till ett måste i sminkrutinen. NYX Blush ger verkligen en vacker, naturlig rodnad till ansiktet. Den är lätt att applicera och bygger upp färgen fint, så du kan skapa allt från en subtil till en mer intensiv look. Den ger en hälsosam lyster och ser otroligt naturlig ut, vilket gör att huden får en vacker, frisk glöd. NYX Primer är också en fantastisk produkt för att hålla sminket på plats hela dagen. Den skapar en jämn bas, minskar porstorleken och gör att foundation och andra produkter fäster bättre och håller längre. Primeren gör att sminket ser fräscht ut hela dagen och är perfekt för att säkerställa att din look håller från morgon till kväll.
Jessy
Beauty Beginner
08/12/24-16:10
Classic Trio Face Set
Daisy Eau So Intense EdP 50 ml
Dewy Lip Gloss-Balm Devotion
Dior Addict Natural Gift Box
Jag hade verkligen velat vinna denna tävlingen eftersom att det är inte ofta man unnar sig lite exklusivare smink och perfym som en student och efter alla dessa studier tycker jag att detta skulle vara perfekta julklappen till sig själv efter allt hårt slitande, och varför inte av er hos på bästa kicks!
Stella
Beauty Beginner
08/12/24-16:08
Blue Peptides Uplift Moisturizing Cream 50 ml
Luxe Oil 100 ml
Preppy Prime Setting Spray Matte Finish 100 ml
Instant Perfector 4-In-1 Glow Makeup 3 Medium Deep
Alla dessa är magi, hårolja får håret bli helt magiskt lent och glansigt. Settingspreyen håller sminket hela dagen och natten.
isabell.lofberg
Beauty Beginner
08/12/24-16:02
Libre EdP 50 ml
Hyaluronic Serum Concealer 8HA 1 Rosy Light
Genesis Defense Thermique 150 ml
Laque Noire Hair Spray 300 ml
Älskar allt detta!!!
nova195
Beauty Beginner
08/12/24-15:55
Women's Miniature Gift Box
Ombre Leather EdP 100 ml Gift Box
Miss Dior EdP 50 ml Gift Box
Donna Born In Roma EdP 30 ml
Jag valde tre saker som julklappar till mamma pappa och syrran såklart✨ eftersom de passar perfekt till dem och visar hur mycket jag bryr mig samt att de har gett mig så mycket genom åren❤️, ena parfymen behåller jag själv för ibland måste man unna sig lite också
Mathilda
Beauty Star
08/12/24-15:54
Paradoxe EdP 50 ml
Born in Roma Donna EdP 50 ml Gift Box
Squalane & Amino Acids Lipbalm 15 ml
The Glow Set Gift Box
På min önskelista är alla mina favoriter!!! Parfymerna är oslagbara de finns inget bättre än de dofterna. The ordinary är magisk på min hy. Håller tummarna för alla och önskar alla lycka till! God jul 💖🎄
Jessica
Beauty Beginner
08/12/24-15:52
Libre Le Parfum 50 ml
YSL LOVESHINE Candy Glow Tinted Butter Balm Pink Sunrise 1B
Bum Bum Body Firmeza Oil 100 ml
Goddess EdP 50 ml Gift Box
Här är mina favoriter!🤩 som studerande kan man inte unna sig lika mycket så det hade varit varit superkul att få vinna detta🥰🥰
Angelina
Beauty Beginner
08/12/24-15:47
Goddess EdP 100 ml
Dior Addict Natural Gift Box
Instant Perfector 4-In-1 Glow Makeup 0.5 Fair Light Cool
Dessa produkter!!!! Får så himla mycket komplimanger av vardera produkter🙏🥰 Om jag ska få välja produkten jag får mest komplimanger av är de nog burberry goddess!