/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
linnea_0
Beauty Beginner
08/12/24-17:23
Alien EdP 30 ml
Keratin Care Straightener
Face Cream Light 50 ml
Translucent Loose Setting Powder Jumbo - Limited Edition
Hade varit världens bästa julklapp att få dessa produkter som jag inte har råd att köpa just nu 🥰 God jul Lyko!
Stella
Beauty Beginner
08/12/24-17:21
Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml
Extra Strength Dream Coat Styling 200 ml
Money Masque 215 ml
Maxi Wash 250 ml
Jag har valt 4 hår produkter då jag att ta hand om mitt hår. Jag älskar dessa 4 produkter. Att tvätta håret rent på djupen och få en ren och fräsch start med hjälp av Kevin Murphy Maxi Wash. Att använda Color Wows Money Mask efteråt för att återfukta. Sedan föna in Color Wows Dream Coat i håret för extrem glans😍😍 Och till slut avsluta med serum i topparna från Kérastase😍😍 Håret blir så fint
Nellie
Beauty Beginner
08/12/24-17:18
Julia
Beauty Beginner
08/12/24-17:14
No.9 Bond Protector Nourishing Hair Serum 90 ml
Repair Shampoo & Conditioner Duo 500 ml
Paradoxe EdP 50 ml
Donna Born In Roma EdP 30 ml
Hej Jag har valt att tävla med dessa produkter då det är mina favoriter, det är tajt med pengar och hade betytt mycket att vinna :)
Esra
Beauty Beginner
Black Opium Extreme EdP 50 ml
Good Girl EdP 30 ml
Good Girl Blush Elixir EdP 50 ml
Sì Passione Intense EdP 30 ml
Jag valde de här parfymerna som jag verkligen har viljat testa så länge men inte har kunnat. Hoppas jag får de
Lilly
Beauty Star
Translucent Loose Setting Powder Light Catcher Celestial Light
Rouge Dior Forever Lipstick 100 Forever Nude Look
Classic Trio Face Set
Hydrating Shampoo & Conditioner Duo 500 ml
Dessa hade jag gärna köpt själv men pga de lite dyrare priserna avstår jag. Därför går jag ju såklart med i denna tävlingen😉❤️
Evelina.haugen
Beauty Beginner
08/12/24-17:12(redigerad den 08/12/24-17:15)
Paradoxe EdP 50 ml
ROD VS5
Repair Shampoo & Conditioner Duo 500 ml
L'Interdit Rouge EdP 50 ml Gift Box
Detta skulle jag verkligen vilja ha. Jag önskar mig detta då jag verkligen behöver nån ny god parfym och dessa tycker jag verkligen om.  Hår produkterna har jag testat förut och det är det ända produkterna som får mitt hår att må bra. Godjul❤️
lydi12345
Beauty Beginner
08/12/24-17:08
All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
Miss Dior EdP 50 ml Gift Box
Hydro Grip Primer Pre-Game Pack
Advent Calendar
Jag har valt dessa produkter för att jag vill att mitt smink ska hålla bra på dagen och jag har hört väldigt bra om dessa produkter. Och för att mitt barn inte har fått någon julkalender då jag inte haft råd iår hade det varit så fint om ni hade velat skicka en till oss. Parfymen hade varit till henne i julklapp💞