/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Stella
Beauty Beginner
08/12/24-16:48
Mad Precision Lip Pencil Burnt Sugar
The Wonder Base Stick 3W Buff
Blush 778 Orgasm Edge
Dior Addict Natural Gift Box
Jag har valt mina vänners absoluta favorit produkter som de har önskat sig till jul och de skulle betyd så mycket om jag kunde ge dessa produkter till dem i julklapp!!
sarabergerus
Beauty Beginner
Goddess EdP 100 ml
Crayon Rosy Nougat
Dolly's Glam Getaway Collection - Full-On Plumping Lip Polish Golden Dolly
Powder Puff
Allt jag behöver!
kla.scha1
Beauty Beginner
Mixed Emotions EdP 100 ml
Almost Lipstick Black Honey
All Soft Gift Set
N°2 Natural Glow Day Cream 40 ml
Tänk dig att du vaknar på julaftons morgon. Du får en stund för dig själv. Du tar en lång varm dusch och tvättar håret med RedKens All Soft, som är deras absolut bästa serie. Håret är mjukt, lent och väldoftande. Väl ute ur duschen smörjer du ansiktet med Versos daily natural glow, som återfuktar och jämnar ut huden som ingen annan kräm. Sedan tar du fram Byredos Mixed Emotions och känner hur hela badrummet fylls av den underbara cassis-doften. Som avslut stryker du på Cliniques black honey läppstift som ger läpparna en vacker vintrig färg. Du ser dig i spegeln, låter välmåendet skölja över dig och känner att du är vacker på insidan och utsidan. Det här är allt jag behöver för en helt perfekt morgon.
Emma
Beauty Beginner
08/12/24-16:37(redigerad den 08/12/24-16:44)
Intense Hydrating Mask 250 ml
L'Interdit Rouge EdP 35 ml
Hypnôse Drama Mascara 01 Black
Rejuvenating Eye Gels
Som snart blivande mamma (BF 12/12) och med en ettårig föräldraledighet framför mig så ser jag verkligen fram emot chansen att få vinna mina favoriter från kicks! En vårdande produkt för håret känns som ett måste för de få tillfällen jag lyckas få till en everything-shower. Amning gör inga under för håret så för mig är det extra viktigt att ta hand om det på bästa sätt under den här tiden. Eyepatches är en oumbärlig del av min morgonrutin och något jag verkligen hoppas kunna prioritera även som nybliven mamma. Även om morgonkaffet kanske skjuts upp till lunchtid, så känns det okej om jag får kombinera det med eyepatches som ger ett piggare utseende. En annan önskning är min nya favoritparfym som jag precis hittat! Den perfekta kvällsdoften! För de stunder då man i framtiden har barnvakt och kan njuta av en kväll på stan, känns det underbart att kunna bära en parfym som är sexig, flörtig och unik!  Slutligen kan jag inte vara min trogna vapendragare, mascaran! Jag sminkar mig sällan nu för tiden men mascara är ett måste för att känna mig fräsch och levande. Det vore fantastiskt att ha dessa favoriter som stöd i vardagen som nybliven mamma!
Karina
Beauty Beginner
08/12/24-16:37
Pro Flex Dry Black
L'interdit EdT 50 ml
Classic Trio Face Set
Future Solution LX Legendary Enmei Cream 50 ml
Detta är min julklapps lista till mig själv med produkter jag skulle älska att ha. Något så simpelt som en ordentlig hårborste, en parfym som är den enda parfymen någonsin jag blivit kär i vid första provning. Jag absolut älskar alla shisheido produkter (är Japan & Korea loverk) och sen även ett borst set från hickap då mina borstar är x-antal år gamla 👀 Min perfekta julklapps lista 😍💕🥰
melanietoma30
Beauty Beginner
08/12/24-16:33
Good Girl EdP Collector Sparkling Ice 80 ml
Eilish EdP 100 ml
Brazilian Crush Cheirosa 62 Perfume Mist 240 ml
Brazilian Bum Bum Cream 240 ml
Om ni vill lukta gott och få komplimanger ska man ha dessa parfymer/body mists. Glöm inte för att lukta gott så kommer allting från duschen så börja med en bra dusch rutin.
Nilab
Beauty Beginner
08/12/24-16:31(redigerad den 08/12/24-16:32)
Lip Comfort Oil 03 Cherry
Lost Cherry EdP 50 ml
Elixir Ultime L’Huile Originale Hair Oil 30 ml
Hydration Celebration Body Routine Gift Box
Nu under vintern blir både hår o kropp torrt för mig, därav har jag valt mina absoluta favoriter för att kunna vårda dessa områden under vintertid! Kerastase hårolja är en toppen produkt som jag vet kommer hjälpa mina torra toppar att glönsa och reparera! Sol de janeiros kit innehåller storslagna favoriter som ger ett minne av solen och ljusare dagar, vilket kan ge en lite motivation under dessa mörkare tider. Produkterna är absolut fantastiska och värdande för min kropp och min hud älskar deras kräm! Parfymen av Tom Ford är en lite mörkare körsbärsdoft, som passar till vintern men även den är en absolut favorit och behöver en påfyllning! Clarins läpp olja är något jag velat prova väldigt länge och stått på önskelistan ett långt tag och skulle verkligen vela testa den speciellt den fina färgen jag valt!💋🍒❤️🎄
Hanna
Beauty Beginner
08/12/24-16:28
Gel iQ Gel Nail Strips Semi Cured 007 French Flirt
Gel iQ Nail Polish - Sculpture 1110 Pink Sculpt
Wave Secret Air
Gift Set Spring Layering Collection EdP Gift Box
Efter att ha varit på en utbytestermin i asien känner jag att det är dags för att bli lite fräsch och framförallt lära sig göra naglarna hemma när det är så dyrt i Sverige! Hade varit underbar!