/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Wilma
Beauty Beginner
08/12/24-17:58
Calming Eye Gels
Hyal Reyouth Moist Sun 50 g
Hyal Reyouth Night Cream 60 ml
Forever Skin Correct Concealer 2 W Warm
Xlash eyepatches är ett måste varje morgon, älskar speciellt dessa som är calming. Dr cerucales dag och nattkräm är otroliga, använder dessa varje dag! Diors concealer har jag velat prova så länge då jag använder deras foundation i samma serie dagligen🫧🙏💕
Eli
Beauty Beginner
08/12/24-17:58
Plump Right Back Primer + Serum 30 ml
Loose Setting Powder Translucent Honey
Donna Born In Roma EdP 30 ml
Corrector Power Fabric Concealer 7.5
Jag skulle vilja testa just dessa produkter för att innan jag köper dom, för har funderat på att köpa de länge men måste veta om de är värt att köpa så ett test skulle bli bra
Ranya
Beauty Beginner
08/12/24-17:55(redigerad den 08/12/24-17:59)
Paradoxe EdP 50 ml
CC Creme Foundation Clair
Hydro-Fusion Straightener
Powermatte Lipstick 151 Night Moves
Jag vill gärna ha de här produkterna för jag älskar verkligen denna foundation ger mig väldigt bra tävling då jag har problem med akne , min mamma fyller år snart och jag vill gärna ge henne en Prada parfym som present då den luktar så fruktansvärt gott, jag har tjockt hårt och denna plattång har räddat mitt liv har haft den väldigt länge och vill ha en till som reserv då den jag har börjat bli rostig, vill även testa denna fina färg från nars så kanske den bli min nya hit, Tack
Ellen
Beauty Beginner
08/12/24-17:55
Tobacco Vanille EdP 30 ml
Goddess Intense EdP 30 ml
Solar Escape Essentials Gift Set
Hot Shot Sun Drops Money Honey
Jag vill gärna vinna dessa priser i tävlingen hos Kicks för att jag vill ge dem till min cancersjuka mamma. Hon har kämpat så mycket och förtjänar verkligen något fint som kan lyfta hennes humör och ge henne glädje i en svår tid. Tyvärr har jag inte råd att köpa dessa produkter själv, så att vinna dem skulle verkligen göra en stor skillnad för oss. Jag vill ge henne något speciellt som visar hur mycket jag bryr mig om henne och hur mycket hon betyder för mig. Tack för att ni överväger min ansökan!
Elina
Beauty Beginner
08/12/24-17:55(redigerad den 08/12/24-17:56)
Goddess EdP 50 ml Gift Box
Ready Set Fix 100 ml
Rio Deo Aluminum-Free Deodorant Cheirosa 62 57 g
Cherry Lip Oil & Plush Pudding Lip Mask - Limited Edition
Parfymen har jag hört så mycket bra om och alla verkar ha den som en favorit så har velat testa den väldigt länge men inte haft pengarna så de hade varit en dröm att få den, Idun settingsprayet behövs till min smink rutin och jag har spanat in den sjukt länge, en deo behöver man ju alltid och jag har alla andra produkter i den doften så de hade varit perfekt att få den enda som saknas, sist men inte minst produkter till läpparna. Nu i vintern är ju läpparna alltid torra så de är väldigt väl behövligt
Maryam
Beauty Beginner
08/12/24-17:50
Libre Le Parfum 50 ml
Thank U Next 2.0 EdP 30 ml
Libre EdT 30 ml
Maryams boxkit
Moa
Beauty Star
08/12/24-17:50
Advanced Génifique Night Cream 50 ml
Micro Essence Treatment Lotion Bio-Ferment 200 ml
Water Drench Hyaluronic Cloud Mask Hydrating Gel 50 ml
Smart Clinical Repair Wrinkle Correcting Serum 30 ml
Dessa produkterna hade varit jätte kul att vinna! valde dom för att jag inte testat dom innan men hört mycket bra om dom så hade varit jätte kul
Agnes
Beauty Beginner
08/12/24-17:45
Paradoxe EdP 50 ml
Born in Roma Donna EdP 50 ml Gift Box
Rouge Blush Colour & Glow 257 Dioriviera
Cream Bronzer Golden Tan
Jag skulle vilja testa de men de är för dyrt att köpa själv skulle vara så kul att vinna