/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
rochelleleifsdotter
Beauty Beginner
08/12/24-17:01
Sensitive Skin Rescue Kit
Hypnôse Mascara Set
Libre Le Parfum 50 ml
Beija Flor Elasti-Cream 240 ml
Perfekt kit inför vintern❄️❄️🤍🤍
Sarah
Beauty Beginner
08/12/24-17:01
Alive Absolu EdP 30 ml
Hydrating Shampoo 250 ml
Deo Pure Gift Box
The After Glow – Radiance-Boosting CBD Body Oil 100 ml
Här är fyra produkter jag innerligt hoppas på att vinna! Hugo Boss Alive - haft en test på denna som jag ÄLSKAR och därför känt att jag måste köpa den parfymen. Brukar vara kräsen när det kommer till dofter men denna gillar jag verkligen! Schampoo - Äldkar deras produkter för att det fokus på fukt, vilket mitt torra och lockiga hår älskar. Biotherm - Den enda deon som funkat på mig, nånsin! Luktar aldrig illa med denna! Mantle glow - För att jag vill testa något från mantle som amn bara hör en massa gott om!
Linnéa
Beauty Beginner
08/12/24-17:00(redigerad den 08/12/24-17:02)
For Her Pure Musc EdP 30 ml
Mini Brow Wiz Deluxe Medium Brown
Your Skin But Better CC+ Nude Glow Foundation Neutral Tan
Power Line Plumping Lipliner - Dolly's Mocktail Mixer Savvy Sienna
Otroligt bra produkter som jag själv använt i många år💄 Hade blivit så glad om jag fick detta kit att ge bort då jag vet att alla håller bra kvalitet och är över ens egna förväntan! ✨
dk
Beauty Star
08/12/24-16:56
Lost Cherry EdP 50 ml
Ready Set Refresh Setting Spray 100 ml
Hydro Grip Primer Pre-Game Pack
Dessa produkter har jag länge velat testa och parfymen har jag softar på innan och den doftar gudomlig, hade vart så nice att få dessa som julklapp.
Ayah
Beauty Beginner
08/12/24-16:55
Libre Le Parfum 50 ml
Le Bain Eau De Citron Noir Shower Gel 200 ml
Miss Dior EdP Roller-Pearl 20 ml
Insolence EdP 75 ml
Hej Kicks, Jag vill bara säga hur mycket jag uppskattar era produkter! Varje gång jag går in i en av era butiker vill jag köpa allt – utbudet är fantastiskt, och allt håller så hög kvalitet. Det är alltid en härlig upplevelse att handla hos er. Tack för att ni gör skönhetsvärlden ännu bättre!
sagastromberg04
Beauty Beginner
08/12/24-16:52
Goddess EdP 50 ml Gift Box
Dior Addict Natural Gift Box
Total Face Sponge Duo
CC All-Over Concealer 0.5 (C)
Dessa produkter har jag valt då jag faktiskt inte testat några än. Parfymen har jag hört sååå bra om men även att min lillasyster tjatat om att få den. Detsamma gäller dior-settet. Jag är student, vilket jag varit i måånga år och försökt slita med vårdarbeten på sidan om. Varit tufft att få ihop allt ibland. Vill även ge tillbaka till min syster som ställt upp mycket för mig på senaste🥰 Jag själv har även nyligen börjat intressera mig för smink då jag fått väldigt grov akne, det sänker ens självförtroende en del🫠. Har testat en del saker på senaste men svårt att veta i förväg vad som passar en, så en hel del saker jag lagt pengar på har inte passat mig fullt ut. Därav ligger dessa produkter i min önskelista. Har bara hört gott om alla, funkar perfekt till en själv eller att ge tillbaka till någon man håller kärt🥰
Emilia
Beauty Beginner
08/12/24-16:49
Blondage High Bright Shampoo 300 ml
Blondage High Bright Conditioner 300 ml
Chroma Absolu Bain Chroma Respect Shampoo 250 ml
Fondant Cica Chroma Conditioner 200 ml
Perfekt nu när håret börjar att bli torrt och tråkigt i kallare tider😍
Ayah
Beauty Beginner
08/12/24-16:49
Instant Brow Lift Wax