Dessa produkter har jag valt då jag faktiskt inte testat några än. Parfymen har jag hört sååå bra om men även att min lillasyster tjatat om att få den. Detsamma gäller dior-settet. Jag är student, vilket jag varit i måånga år och försökt slita med vårdarbeten på sidan om. Varit tufft att få ihop allt ibland. Vill även ge tillbaka till min syster som ställt upp mycket för mig på senaste🥰 Jag själv har även nyligen börjat intressera mig för smink då jag fått väldigt grov akne, det sänker ens självförtroende en del🫠. Har testat en del saker på senaste men svårt att veta i förväg vad som passar en, så en hel del saker jag lagt pengar på har inte passat mig fullt ut. Därav ligger dessa produkter i min önskelista. Har bara hört gott om alla, funkar perfekt till en själv eller att ge tillbaka till någon man håller kärt🥰