/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
mehreenkhan06
Beauty Beginner
08/12/24-18:12
Lost Cherry EdP 50 ml Gift Box
Ombré Leather Parfum 50 ml
Night Veils Tobacco Mandarin 50 ml
Rose Prick EdP 30 ml
Jag har länge drömt om att få uppleva de lyxiga dofterna från KICKS, och min önskelista är full av parfymer som jag tror skulle passa min personliga stil perfekt. Det skulle vara en dröm att få chansen att prova dem utan att oroa mig för kostnaden
Gashbin
Beauty Beginner
08/12/24-18:11
Fame EdP 50 ml
Ambient Lighting Palette Golden Rose Edit
Ambient Lighting Edit - Universe Unlocked
Ambient Soft Glow Foundation Brush
Skulle gärna vilja ha dessa produkter då det har varit på min önskelista ett tag och ekonomin inte tillåter då jag har barnen som kommer först. Skulle bli så glad och tacksam ☺️
mehreenkhan06
Beauty Beginner
08/12/24-18:08
Libre EdT 30 ml
Dior Addict Natural Gift Box
Studio Fix Pro Set + Blur Weightless Loose Powder Light
Studio Radiance 24Hr Luminous Lift Concealer NW20
Jag älskar att följa nya makeup trender konstant och har ett stort intresse för skönhet - speciellt makeup, men har sedan länge velat testa produkterna i önskelistan så I hope my wish will come true❤️
Nancy
Beauty Star
08/12/24-18:07
Uomo Born In Roma Intense 100 ml
Eye Effects Shadow Palette Rosette Ray
Fat Oil Lip Drip 14 inside Scoop
Studio Radiance 24Hr Luminous Lift Concealer NC25
Jag har valt dem här fyra produkterna för det är dem jag verkligen velat ha och behöver😻 Valentino born in roma är en fantastisk parfym jag skulle vilja ha av mitt betyg kit för den doftar fantastiskt, en concealer behövs och vilken bättre än denna? Självklart en fin ögonskuggspallet och ett riktigt snyggt läppglans för att toppa av allt 😻😻
Wilma Manninen
Beauty Beginner
08/12/24-18:05
Loose Setting Powder Translucent
GrandeBROW-FILL Volumizing Brow Gel Light
Cheeks Out Freestyle Cream Bronzer Butta Biscuit
Awakening Eye Gels
Dessa 4 hade jag velat testa då de har fått höga betyg, och jag ser mig själv använda dessa flitigt i vardagen 😍✨ riktiga lyxprodukter som jag själv kanske inte har råd allt på en gång 🫶🏼
Emilia
Beauty Beginner
08/12/24-18:05
Born In Roma Coral Fantasy Donna EdP 50 ml
Advanced Snail 96 Mucin Power Essence Facial Toner 100 ml
Weightless Mascara
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Highlighter 4
Älskar dessa!!
Noura
Beauty Beginner
08/12/24-18:04
Genesis Homme Serum Anti-chute Fortifiant 90 ml
Loyalty Kit System 2
Holiday Blockbuster
Fahrenheit EdT 100 ml
Super fantastiska produkter.
Fatoumataceesay50
Beauty Beginner
08/12/24-17:59
Hydrating Camo Concealer Deep Caramel
Hydro Grip Primer Pre-Game Pack
Ready Set Fix 100 ml
My Way Intense EdP 30 ml
Jag älskar att följa nya makeup trender konstant och har ett stort intresse för skönhet - speciellt makeup, men har sedan länge velat testa produkterna i önskelistan så I hope my wish will come true❤️