/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Emma
Beauty Star
08/12/24-19:02
Black Opium EdP 30 ml
Rouge Blush Colour & Glow 257 Dioriviera
Lip Oil Balm 01 Pale Pink
Long Lasting Eyeshadow Stick Toffee
Jag hade älskat att vinna detta fina kit jag har satt ihop av gamla favoriter och nya produkter jag gärna skulle vilja testa 🌟
Rodas
Beauty Beginner
08/12/24-18:58
Lost Cherry EdP 50 ml
Privé Sable Nuit EdP 100 ml
Miss Dior EdT 50 ml
Demi'Glow Highlighter Rich Hunnie
Jag skulle vinna dessa fyra fantastiska produkter från Kicks eftersom de alla representerar lyx och stil. Tom Ford-parfymen är känd för sina unika och intensiva dofter som verkligen gör ett intryck. Armani-parfymen erbjuder en elegant och tidlös doft som passar perfekt för både vardag och fest. Miss Dior är en klassiker som utstrålar romantik och femininitet, vilket gör den till en idealisk följeslagare för speciella tillfällen. Slutligen ger Fenty highlighter en fantastisk lyster och glöd till huden, vilket gör att man alltid ser fräsch och strålande ut. Tillsammans skulle dessa produkter inte bara förbättra min skönhetsrutin, utan också ge mig en känsla av självsäkerhet och lyx i vardagen.
Ayni
Beauty Beginner
08/12/24-18:55
Paradoxe Intense EdP 90 ml
Gold - Hair Straightener
Cheirosa 59 Delicia Drench Body Butter 240 ml
Ready Set Fix 100 ml
Jag borde vinna Kicks Beauty Kit eftersom jag verkligen brinner för skönhet och har ett stort intresse för att testa nya produkter. Jag älskar att experimentera med olika hudvårds- och sminkrutiner för att hitta det som passar just min hud och min stil. Att få möjlighet att prova Kicks Beauty Kit skulle vara en fantastisk chans att upptäcka nya favoriter och samtidigt ge mig nya verktyg att använda i min vardag. Jag tror att jag skulle kunna ge en ärlig och genomtänkt recension av produkterna och dela min upplevelse med andra på ett inspirerande sätt.
Matilda
Beauty Beginner
08/12/24-18:49(redigerad den 08/12/24-18:50)
Miss Dior EdP 50 ml Gift Box
Million Gold For Her EdP 50 ml Gift Box
Alien Goddess EdP 60 ml
Black Honey/Pink Honey Gift Box
Jag valde dessa för att få chansen att ge min mamma o syster det dom har på sin önskelista🩷🌟
Betol
Beauty Beginner
08/12/24-18:43
Libre EdP 50 ml Gift Box
Hydration Celebration Body Routine Gift Box
Gold - Hair Straightener
In Good Repair Strength & Shine Gift Box
Jag valde dessa produkter eftersom att jag jätte gärna hade velat ge bort några i julklapp och för att jag själv älskar dessa produkter.💕💕
Ninaaaa
Beauty Beginner
08/12/24-18:41
Hypnotic Poison EdT 30 ml
Poison EdT 50 ml
Armani Code Parfum 75 ml
Min drömtrio: Dior Hypnotic Poison för mystik och elegans, avslutat med sofistikerade Armani Code. Perfekt för varje tillfälle!
Eira
Beauty Beginner
08/12/24-18:38
Born in Roma Donna EdP 50 ml Gift Box
The Wonder Stick Blush - Limited Edition Bubblegum
Preppy Prime Setting Spray Ultra-Matte Finish 100 ml
Hydro Grip Primer 45 ml
Valentino born in Roma är min dröm parfym och hade betytt jätte mycket ifall jag fick chansen att ha den❤️❤️ jag behöver ny settingspray och primer för att mina gamla har varit billiga, dåliga kvalitet💕💕 hoppas att min önskan blir sann😇😇
Fotini
Beauty Star
08/12/24-18:36
Beija Flor Elasti-Cream 240 ml
Libre Le Parfum 50 ml
Devotion Intense EdP 30 ml
Molecular Repair Hair Oil 30 ml
Det hade varit en dröm av mina att få möjligheten att testa dessa otroliga produkter! Jag är jätte nyfiken att testa och jag hade varit jätte tacksam att testa dem. De hade verkligen kommit till användning hos mig:)