/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Antonia.eriksson044
Beauty Beginner
08/12/24-19:05
Elin
Beauty Beginner
08/12/24-19:02
Libre EdP 50 ml Gift Box
Soup'd Up Beauty Gift Box
Forever Skin Perfect Foundation Stick 1 N Neutral
Forever Glow Maximizer Longwear Liquid Highlighter 016 Bronze
Super produkter! Dessa har räddat mig i tidigare dar. Hade varit magiskt att få vinna tillbaka dom nu! Love it 💋
Matilda
Beauty Beginner
Pore·remedy Smoothing Primer 30 ml
Forever Skin Perfect Foundation Stick 3 N Neutral
All Nighter Setting Spray 118 ml
Hot Shot Blush Drops That Girl
Detta skulle vara en perfekt uppsättning av bassmink för mig! 😍All nighter setting spray skulle vara en favorit i repris medans de andra skulle vara nyheter, o Såå roliga att testa. En primer mot förstorade porer har jag länge suktat efter bl.a. 💗
Abby
Beauty Beginner
Sticks Party Mix Face Makeup Kit
Hydration Celebration Body Routine Gift Box
The Gorgeous Grocer - Christmas Beauty Advent Calendar
Born In Roma Coral Fantasy Uomo EdT 50 ml
Julklappar till mina favoriter!🫶
Emma
Beauty Star
Black Opium EdP 30 ml
Rouge Blush Colour & Glow 257 Dioriviera
Lip Oil Balm 01 Pale Pink
Long Lasting Eyeshadow Stick Toffee
Jag hade älskat att vinna detta fina kit jag har satt ihop av gamla favoriter och nya produkter jag gärna skulle vilja testa 🌟
Rodas
Beauty Beginner
08/12/24-18:58
Lost Cherry EdP 50 ml
Privé Sable Nuit Eau de Parfum 100 ml
Miss Dior EdT 50 ml
Demi'Glow Highlighter Rich Hunnie
Jag skulle vinna dessa fyra fantastiska produkter från Kicks eftersom de alla representerar lyx och stil. Tom Ford-parfymen är känd för sina unika och intensiva dofter som verkligen gör ett intryck. Armani-parfymen erbjuder en elegant och tidlös doft som passar perfekt för både vardag och fest. Miss Dior är en klassiker som utstrålar romantik och femininitet, vilket gör den till en idealisk följeslagare för speciella tillfällen. Slutligen ger Fenty highlighter en fantastisk lyster och glöd till huden, vilket gör att man alltid ser fräsch och strålande ut. Tillsammans skulle dessa produkter inte bara förbättra min skönhetsrutin, utan också ge mig en känsla av självsäkerhet och lyx i vardagen.
Ayni
Beauty Beginner
08/12/24-18:55
Paradoxe Intense EdP 90 ml
Gold - Hair Straightener
Cheirosa 59 Delicia Drench Body Butter 240 ml
Ready Set Fix 100 ml
Jag borde vinna Kicks Beauty Kit eftersom jag verkligen brinner för skönhet och har ett stort intresse för att testa nya produkter. Jag älskar att experimentera med olika hudvårds- och sminkrutiner för att hitta det som passar just min hud och min stil. Att få möjlighet att prova Kicks Beauty Kit skulle vara en fantastisk chans att upptäcka nya favoriter och samtidigt ge mig nya verktyg att använda i min vardag. Jag tror att jag skulle kunna ge en ärlig och genomtänkt recension av produkterna och dela min upplevelse med andra på ett inspirerande sätt.
Matilda
Beauty Beginner
08/12/24-18:49(redigerad den 08/12/24-18:50)
Miss Dior EdP 50 ml Gift Box
Million Gold For Her EdP 50 ml Gift Box
Alien Goddess EdP 60 ml
Black Honey/Pink Honey Gift Box
Jag valde dessa för att få chansen att ge min mamma o syster det dom har på sin önskelista🩷🌟