/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Melisa
Beauty Beginner
28/09/24-09:43(redigerad den 28/09/24-09:46)
The Ritual Of Karma - Medium Gift Set
The Ritual Of Karma Shimmering Body Oil 100 ml
The Ritual Of Karma Hair & Body Mist 50 ml
The Ritual Of Karma Softening Body Scrub 300 g
Mina bästa Rituals produkter kommer från serien Karma. Inte nog med att doften gör mig avkopplad och hjälper mig hitta ro efter jobbet eller ett yogapass, min hud blir så otroligt återfuktad och len. Personligen är jag besatt av karma body scrub som renar huden och för att sedan smörja in med Karma body oil. Jag känner mig förälskad i mig själv när jag använder produkterna och hela jag smälter över hur gott jag doftar, på detta sätt finner jag balansen jag behöver i min vardag. Selfcare and selflove. Kan varmt rekommendera alla att prova karma serien, you wont regret it. Its very demure, very cutesy and very mindful ✨✨
Linn
Beauty Pro
28/09/24-09:42
Stay Cool Primer Stick
No Ray, All Slay Bronzing Drops Copper Gold
Lash 'N Roll Mascara Black
Power Grip Dewy Setting Spray 80 ml
Spännande grejer från E.l.f!
Anna
Beauty Pro
28/09/24-09:36
Chocolicious Cheeks
Dolly Babe Kit Gift Box
Forever Babe Eyeshadow Palette Iconic Nudes
Lip And Cheek Tint She's It
Nyfiken på de här 🩷
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Beach essentials ☀️
20
Pion
Beauty Pro
28/09/24-09:29
The Ritual Of Karma - Medium Gift Set
The Ritual Of Sakura - Medium Gift Set
Mina bästa Rituals produkter kommer från serien Sakura, Karma och Hamman. Just Hamman är extra trevligt och i min rutin, de dagar jag behöver lite extra avkoppling använder jag också Hammans skrubbhandske och kroppsskrubb. Sakura doften älskar jag och de dagar jag jobbar hemifrån tänder jag mitt sakura doftljus. På jobbet har jag i mitt skåp Sakuras hair and body mist. För mig är balans att hitta små stunder varje dag där jag fokuserar på mig själv och mina tankar och känslor. Detta genom att tända ett doftljus, att ta ett skumbad eller att lyssna på musik som gör mig glad när jag pendlar t.ex
Frida
Beauty Pro
28/09/24-09:12
Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml
Chronologiste Huile De Parfum Hair Oil 100 ml
Première Huile Gloss Réparatrice Hair Oil 30 ml
Hårolja från Kerastase🤩
Sofia
Beauty Pro
28/09/24-08:55
No Budge Shadow Stick Rose Quartz
Power Grip Primer