/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Rayan
Beauty Beginner
08/12/24-20:02
Miss Dior EdP 50 ml
Serpent Bohème Eau de Parfum 50 ml
J'adore EdP Infinissime 100 ml
Libre EdT 30 ml
Jag valde dessa produkterna eftersom det är produkter som jag drömmer om att kunna ha råd att köpa , älskar de❤️
Sazyan
Beauty Beginner
08/12/24-20:02
Paradoxe EdP 50 ml
Advent Calendar
True Soft Argan Oil 100 ml
Chroma Absolu Holiday Gift Set
Jag skulle gärna vilja vinna för att jag vill testa dess produkter och inte ger möjligheten att köpa det själv
Stina
Beauty Pro
08/12/24-19:57
Fine As Fleck Glitter Eyeshadow Champagne Showers
Diamond Bomb All-Over Diamond Veil How Many Carats?
Libre EdP Intense 30 ml
Lifter Gloss Lip Gloss 27 Toffe 5,4 ml 21 Gummy Bear
Denna kombo funkar både på jul och nyår, jag vill glittra omkring och lukta som en lyxig vaniljtjejja 🌟💗🙌
Sarah
Beauty Beginner
08/12/24-19:56
Studio Radiance Moisturizing + Illuminating Silky Primer 30 ml
Hypnôse EdP 30 ml
L.12.12 Rose Eau Fraîche 50 ml
Rose Away 6-Piece Travel Brush Set
Det här är de bästa produkterna jag har köpt. Sminkborstarna är superbra, parfymerna har så intima och goda dofter, Mac har världens bästa primer så är det bara.
Jetmira
Beauty Beginner
08/12/24-19:53
Black Opium Extreme EdP 50 ml
Roseglow Highlighting Powder
Preppy Prime Setting Spray Matte Finish 100 ml
Hit Snooze Lip Mask
Jag vill gärna vinna detta beauty kit då jag älskar alla dessa olika kategorier hos er på Kicks! Julen är inte den bästa tiden på året personligen då brukar jag unna mig något extra för att få upp humöret hos er på kicks.
englakarlsson8
Beauty Beginner
08/12/24-19:47
Rise - Volumising Hot Brush
Skin Tint Blurring Elixir 1N
Cosmic Kylie Jenner EdP 100 ml
Bodyguard - Heat Protect Spray For All Hair Types 120 ml
Jag valde dessa varor för att jag behöver verkligen en rund borste och värme spray. Sen fick jag med mig en tester av parfymen och den lukta hur gott som helst. Sen har jag alltid velat prova kylies foundation för alla säger att den är så bra. Skulle va så kul att få chansen att vinna detta. Fyller även år snart så skulle vara en extra bra present
Isabelle
Beauty Beginner
08/12/24-19:45
Discipline Fondant Fluidealiste Conditioner 200 ml
Discipline Bain Fluidealiste Shampoo 250 ml
Restorative Hair Mask 250 ml
Curl Manifesto Crème De Jour Fondamentale Leave-in Serum 150 ml
Mina abslout bästa hårvårdsprodukter, kan verkligen rekommendera dessa. Nu vill jag testa en ny serie på shampo och balsamet🤩
Maria
Beauty Star
08/12/24-19:43
Born In Roma Donna Trio Gift Box
Lash Lengthener 38C - Limited Edition Mascara
Paradoxe EdP 50 ml Gift Box
YSL LOVESHINE Candy Glow Tinted Butter Balm Pink Sunrise 1B
Dessa produkter finns på min önskelista för att de är dem jag önskar mig allra mest just nu! En dröm att få testa några nyheter, som skulle förgylla min vardag.