/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Stina Kajsa
Beauty Star
30/09/24-09:29
The Ritual Of Jing - Small Gift Set
The Ritual Of Jing Shower Oil 200 ml
"The Ritual of Jing" Serien är min absoluta favorit.💚 Med en stressig vardag och fullspäckat schema slår inget en kvällsdusch och ta hand om sig själv. foaming shower gel är nytt för mig och gör verkligen vilken vardagsdusch lyxig. För mig signalerar denna doften verkligen lugn och fridfullhet. Fick presentkittet i julklapp för 3 år sedan och fortsatt köpa det för att förgylla min egna vardag ✨
Shaiy
Beauty Pro
30/09/24-09:28
Gel iQ Winter Collection 10107 Misteltoe Kisses
Wood Sage & Sea Salt Candle
Large Hair Scrunchies 2 - Set
Pop Lip & Cheek Oil 4 Black Honey Glow
Höst/vinter mys 🍂
Helena
Beauty Star
29/09/24-21:45
Classic Advent Calendar
Homme - Medium Gift Set
Rituals har så mycket som är ljuvligt på alla sätt och vis. Jag rekommenderar verkligen deras kalender där du får allt möjligt, sådant man kanske inte skulle testa annars. Sen tycker jag att vi damer kan vara lite busigt modiga och testa "traditionella" herrdofter...de blir mjukare på en kvinnas hud och passar perfekt till hösten och vintern. Så testa 🤓👍 Jag finner min balans i musiken. Den kan lyfta, lugna, trösta, peppa. Vad du än behöver.
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Beach essentials ☀️
20
Bahoz
Beauty Pro
29/09/24-20:12
The Ritual Of Ayurveda Shower Oil 200 ml
The Ritual Of Ayurveda - Large Gift Set
Mina bästa rituals produkter The ritual of hammam och the ritual of ayurveda.Vad du gör för att fina balans i vardagenJag gillar att ta en varm dusch efter jobbet, återfukta kroppen. Jag älskar doftljus när det är höst. Nu har jag Smooth violet, som passar perfekt att tända och läsa en bok samtidigt. 
Carro K
Beauty Pro
29/09/24-19:47
Camo Liquid Blush Suave Mauve
Camo Liquid Blush Dusty Rosé
Camo Liquid Blush Bronze Bombshell
Camo Liquid Blush Berry Well
Fina nyanser på blusher från e.l.f ✨
Elin
Beauty Star
29/09/24-17:34
The Ritual Of Jing Hand Wash 300 ml
Min favoritdoft är helt klar Ayurveda 😍men när de kommer till banansen i vardagen är en daglig tvål viktig och jag tycker om alla tvåler🍂 Alla produkter ger än ett sånt lugn i vardagen och får en känna sig så mycket bättre! Bättre skincare balans är svår att hitta🌸
Frida
Beauty Pro
29/09/24-14:45
Abeille Royale Cleansing Foam 175 ml
Abeille Royale Rich Cream 50 ml
Abeille Royale Double R Eye Serum 20 ml
Abeille Royale Advanced Youth Watery Oil 30 ml
⭐️💫Lyxig hudvård💫⭐️
Melina
Beauty Pro
29/09/24-13:31
Buttermelt Blush Back And Butta