/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Lujein
Beauty Star
08/12/24-20:13
Alien Goddess EdP 60 ml
Bum Bum Body Firmeza Oil 100 ml
32mm Curling Tong
Preppy Prime Setting Spray Matte Finish 100 ml
Det här är mina beauty favoriter! Varför jag väljer just dessa produkter är för att det är lite dyrare så tyvärr köper jag dem inte lika ofta, och vissa av dessa produkter har jag fått testa av vänner och familj och blivit stark imponerad. Jag rekommenderar alla dessa produkter, och jag skulle vara extremt tacksam om jag vann dessa produkter.
savee.sab
Beauty Beginner
Eilish EdP 100 ml
Rio Body Retreat Gift Box
Everlast Primer 24H Blurred Matte Pore Minimizing 2X Makeup Wear Universal Shade
Ready Set Fix 100 ml
Jag väljer dessa produkter då många pratat om dem och skulle ha dem har testat dem och verkar vara så bra
Lovisa
Beauty Beginner
All Soft Gift Set
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Genesis Defense Thermique 150 ml
Goddess EdP 100 ml
Jag har satt ihop detta Beauty kit då jag hört SÅÅÅ bra om dessa produkter!! Själv har jag färgat och blekt håret flera gånger så de har slitit sig och är på vägen till bättre/friskare hår och dessa produkter hade definitivt hjälp än på traven! Parfym är bara gudomlig och vem vill inte lukta fantastiskt?😍
Julia
Beauty Beginner
08/12/24-20:12
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Absolut Repair Molecular Rinse-off Serum 250 ml
Your Skin But Better CC+ Nude Glow Foundation Fair
Cooling Water Jelly Tint Stick Fizz
Jag hade velat testa dessa produkterna eftersom jag hört mycket gott om de alla! Vissa är lite pricey så därför hade det varit kul att se om de är bra innan man lägger sina egna pengar på dem. Är intresserad av hår och smink så därför blev det en mix av de i min önskelista!
Emma
Beauty Star
08/12/24-20:11
Paradoxe Virtual Flower EdP 50 ml
Honey Glow Priming Moisturizer 50 ml
Holiday Heroes
Lip Comfort Oil White
Mitt Beauty kit som mammaledig, glow och fräsch no-makeup❤️
linnea.b050511
Beauty Beginner
08/12/24-20:09
Eilish EdP 100 ml
Dior Addict Natural Gift Box
Smooth Finish 230
Mini Radiant Creamy Concealer Vanilla
Nej men asså wow!! Har kombinerat de bästa produkterna, parfymen är helt magisk och sminket… för bra!🤩🙏🏼
nowaliehaugen2
Beauty Beginner
08/12/24-20:06
Absolut Repair Molecular TRIO Set
L'Interdit Rouge EdP 50 ml Gift Box
Libre Le Parfum 50 ml
Rio Body Retreat Gift Box
Jag har valt att lägga just dessa produkter i önskelistan då jag hört väldigt gott om dom och då det skulle vara kul att testa vissa produkter, sen hade jag även gett bort parfymerna i julklapp till nära och kära❤️ God jul!🎅🏼
Albina
Beauty Beginner
08/12/24-20:03
Skin Tint Blurring Elixir 3WN
Cosmic Kylie Jenner EdP 100 ml
Tinted Butter Balm 808 Kylie
Foundation Brush
Älskar verkligen Kylies skönhetsprodukter, har endast testat deras bronzer och den är OTROLIG. Dock är vissa produkter lite dyrare och har alltid önskat mig att testa andra produkter. Har luktat på parfymen i butik och blev kär i doften direkt! Har hört så bra om deras foundation tint.