/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Emmie
Beauty Star
27/09/24-07:37(redigerad den 27/09/24-07:44)
The Ritual Of Ayurveda Bath Foam 500 ml
The Ritual Of Ayurveda Foaming Shower Gel 200 ml
The Ritual Of Ayurveda Scented Candle 290 g
The Ritual Of Ayurveda Body Cream 220 ml
Jag älskar alla Rituals produkter men min absoluta favoritdoft till hösten/vintern är den röda Ayurveda och någonting jag gör för att må bra och finna balans i vardagen är att avsluta arbetsdagen med ett varmt bad. I mitt kit valde jag då deras Bath Foam och doftljus som jag tänder under badet. Använder självklart Foaming Shower Gel och avslutar med att smörja in mig med deras Body cream som jag älskar!
Malva
Beauty Beginner
27/09/24-07:34
The Ritual Of Sakura Trial Set
The Ritual Of Sakura Scented Candle 290 g
The Ritual Of Sakura Fragrance Sticks 250 ml
Jag tänder ett ljus och sätter på någon bra musik på högtalaren medan jag tar en varm dusch och sedan sätter mig framför tvn och kollar på en serie🤍
Maria
Beauty Beginner
27/09/24-07:33
The Ritual Of Ayurveda Foaming Shower Gel 200 ml
The Ritual Of Ayurveda Body Cream 220 ml
Efter en lång dag på jobbet längtar jag efter en varm dusch med skummande dusch-creme och därefter en vårdande hudkräm.
Njomza
Beauty Beginner
27/09/24-07:27
The Ritual Of Ayurveda - Medium Gift Set
Hinoki & Cedarwood Cologne Intense 100 ml
Krävs inte mycket.. men det perfekta kombon har vi här 🤗 Bra start på dagen.. full av energi av underbara dofter!
anna_ronja_
Beauty Beginner
27/09/24-07:25
The Ritual Of Sakura Shampoo 250 ml
The Ritual Of Sakura Conditioner 250 ml
The Ritual Of Sakura Body Scrub 250 g
The Ritual Of Sakura Body Cream 220 ml
Åh, vad härligt! Ritual of Sakura doftar gott, sött 🌸 🍒 och rogivande. Jag hade gärna provat produkter från det setet! ☺️ Att ta en härlig dusch när man kommer hem, för att sedan smörja in sig i en rik kräm innan man tänder ljus, sitter under en filt och läser… osv. Små härliga rutiner ger balans och ro i vardagen. 🌸🍁✨
Isabell
Beauty Beginner
27/09/24-07:25
The Ritual Of Karma Hair & Body Mist 50 ml
The Ritual Of Karma Shimmering Body Oil 100 ml
The Ritual Of Karma 48h Hydrating Body Cream 220 ml
The Ritual Of Karma Foaming Shower Gel 200 ml
För att hitta balans i vardagen tar jag vara på de små lugna stunderna av dagen. Exempelvis tar tid på mig att göra en frukost som jag kan sitta och njuta av i god tid, även på vardagen. Eller att ta en lång dusch på kvällen och sedan dricka te. Det är dessa lugna stunder som ger mig energi för dagen.
Frida
Beauty Pro
27/09/24-06:58
Hydro Grip + Glow Primer 30 ml
Hydro Grip Primer 45 ml
Cloud Glow Foam Brightening Primer 27 ml
Primers från MILK🧡
Amanda
Beauty Star
27/09/24-06:51
The Ritual of Sakura Body Lotion Mousse 150 ml
The Ritual Of Sakura Hair & Body Mist 50 ml
The Ritual Of Sakura Body Cream 220 ml
Svårslagen kombo. Mjuk och len samtidigt som man doftar sol och vår 🌸☀️ Skapar balans i vardagen genom alltid ta en liten stund på morgonen innan jobb för egenvård och avkoppling. Väldigt värt att vakna en kvart tidigare för att unna sig en varm dusch, smörja in hela kroppen så att man doftar gott hela dagen 🥰