/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Zahraa
Beauty Beginner
08/12/24-21:23
Donna Born In Roma EdP 30 ml
Paradoxe Virtual Flower EdP 50 ml
Long Lasting Eyeshadow Stick Toffee
Hydrating Camo Concealer Light Sand
Så bra produkter
Malin
Beauty Beginner
08/12/24-21:21
On Point Eyeshadow Palette Wednesday
Eilish EdP Gift Box
Ultimate Solution 5™ Eye Cream 15 ml
Summer Rain Candle 240 g
Snygga skuggor från magiska Pür, grym ögonkräm, vaniljig doft till mig och doften till huset som ger total harmoni! 🙌
Emina
Beauty Beginner
08/12/24-21:20(redigerad den 08/12/24-21:24)
Eilish EdP 100 ml
Skin Tint Blurring Elixir 5N
Ace Your Base Tool Kit Gift Box
Lip Butter 10 ml
Jag älskar doften av vanilj, och Billie Eilish-parfymen känns som en perfekt match för min samling. Lip Buttern med doft av karamell och vanilj är också helt i min smak – jag vet att jag skulle använda den varje dag! När det gäller makeup vill jag verkligen perfekta min bas, och Kylies Skin Tint verkar vara precis vad jag behöver för ett naturligt resultat. Tillsammans med borstkitet från FLAER blir det en oslagbar kombo för att skapa en jämn och fin look! 💕🎀🎁
Jonna
Beauty Beginner
08/12/24-21:19
Facial Moisturizer 50 g
Dream Coat Supernatural Spray 200 ml
All Nighter Setting Spray 118 ml
Hydro Grip Primer Pre-Game Pack
Att fylla på produkter är det bästa sättet att starta det nya året på, och även att få prova på lite produkter jag alltid velat testa men inte haft möjlighet till! Jag är student och därför är det såklart lite svårt att kunna prova produkter och hitta sina nya favoriter, och det hade även varit skönt att fylla på lite nu vid högtider där budgeten alltid blir lite tajtare än vanligt. Det är alltid kul att få känna sig snygg och fräsch och speciellt i samband med det nya året. Det hade därför varit en jätteorolig möjlighet att få hem dessa produkter! 🫶🏻
Amanda
Beauty Star
08/12/24-21:18
YSL LOVESHINE Wet Shine Lipstick 150 Nude Lingerie
Ambient Lighting Palette Golden Rose Edit
Veil Translucent Setting Powder & Brush
Micro Brow Pencil Ash Brown
Mina 4 absoluta största favoriter just nu 🥰 Bland dessa har jag Hourglass-paletterna – den perfekta kombon av puderbronzer, rouge och highlighter som bokstavligen smälter in i huden som smör och får allt att se magiskt ut ✨ Och så NYX Brow Pen – brynens bästa vän som jag alltid har nära: hemma, i väskan, på jobbet… Kan inte leva utan dessa! 🖤 Vilka är era ride or die-produkter?
Lollo
Beauty Star
08/12/24-21:18(redigerad den 08/12/24-21:21)
Regen Ceutic 40 ml
Re-Nutriv Ultra Lift Regenerate Youth Eye Cream 15 ml
Advanced Cleanser 150 ml
Derma Lift 5. 0 30 ml
Fyra produkter på önskelistan. Jag har testat dessa produkter tidigare förutom serumet från Dermaceutic. Dermaceutic är en stor favorit i mitt badrumsskåp och märket har många riktigt bra produkter för mig med torr och känslig hud. Ögonkrämen från Estee Lauder blev jag positivt överraskad av när jag fått testa den tidigare och skulle gärna använda den igen.
Jolyan
Beauty Beginner
08/12/24-21:17
9M Midnight Dune Artistry Palette
Shade+Light Face Contour Palette
Superhero™ Liner Black
Soft Glam Eyeshadow Palette
Älskar anastasia paletten
Felicia
Beauty Beginner
08/12/24-21:16
Acidic Bonding Concentrate 5-Min Mask 250 ml
Paradoxe EdP 50 ml
La Nuit Trésor Intense EdP 50 ml
Hydrating Shampoo & Conditioner Duo 500 ml
Skulle så gärna vilja vinna detta då jag är nybliven mamma som oftast unnar sonen grejer istället för mig själv. Och hade varit så bra med lite nytt i badrumsskåpet så man kan börja känna sig som en människa igen ❤️