/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Linnea
Beauty Beginner
08/12/24-23:10
Meja
Beauty Beginner
08/12/24-23:07
Paradoxe EdP 50 ml
Effaclar DUO+M Unifiant – Light 40 ml
Elixir Ultime L’Huile Originale Hair Oil 30 ml
Forté Strengthening Treatment 14 ml
Jag har valt dem här 4 sakerna att ha i mitt Beauty Kit eftersom det är allt som jag behöver för att känna mig clean och som mig själv! Fina naglar, lukta gott, bra hår och ”glass” skin. Det som gör att jag kommer ha en bra ”aura” runt omkring mig💕
majk🎀
Beauty Beginner
08/12/24-23:06
Her EdP 30 ml
Hydro Rush Intense Moisture Leave-In Conditioner 200 ml
Lost Cherry EdP 50 ml
All Soft Gift Set
Dessa produkter har jag varit väldigt nyfiken på och velat testa otroligt länge då jag hört mycket bra om dessa produkter! En av de vill min mamma ha så om ja hade vunnit hade jag kunnat ge de till min mamma hon skulle bli så glad! Men de alla är ganska dyra och därför hoppas jag att jag kan vinna denna tävlingen!!
ranabdulaziz
Beauty Beginner
08/12/24-23:05
All Nighter Setting Spray 118 ml
Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant 118 ml
C5 Super Boost Eye Cream 15 ml
Lash Sensational Sky High Mascara Black Waterproof
Jag har valt dessa produkter för att de verkligen kan förbättra min skönhetsrutin. Urban Decay All Nighter Setting Spray är perfekt för att hålla sminket på plats hela dagen, vilket är viktigt för mig. Maybelline Lash Sensational Sky High Mascara ger fantastiska längd och volym, och jag älskar att den är vattentålig för längre hållbarhet. Paula’s Choice C5 Super Boost Eye Cream är ett måste för att ge mina ögon den extra fukt och lyster de behöver, medan Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant hjälper till att hålla min hy ren och jämn. Tillsammans utgör de en komplett samling produkter för att få mig att känna mig fräsch och självsäker varje dag!
M tilda
Beauty Beginner
08/12/24-23:04
Match Stix Contour Skinstick Suedish
Fluff Up Brow Wax
Mini Radiant Creamy Concealer Vanilla
Classic Trio Face Set
Jag valde dessa eftersom jag länge velat ge min mamma en fin julklapp men aldrig riktigt haft chansen för att min budget som student inte riktigt håller❤️ hon har haft det jobbigt och förtjänat allt i världen och skulle vara fint att få ge henne dessa❤️
Linnéa
Beauty Star
08/12/24-23:00
Isabelle
Beauty Beginner
08/12/24-22:59
Dior Addict Natural Gift Box
Lost Cherry EdP 50 ml
Alien Goddess EdP 60 ml
Lash Clash Mascara Gift Box
Jag valde dessa fyra produkter eftersom de är precis vad jag behöver för att känna mig som mitt bästa jag. Parfymerna är favoriter som kompletterar både vardag och fest, och sminkprodukterna är perfekta för en enkel men elegant look. Det här kitet skulle verkligen förgylla min skönhetsrutin och bli en efterlängtad uppgradering.
Linnéa
Beauty Beginner
08/12/24-22:57
Série Expert Silver Shampoo 300 ml
Hinoki Hair Mask 250 ml
Absolute Repair 10-in-1 Professionnel Oil 90 ml
Med detta kit hoppas jag att få ordning på mitt hår 💇🏼‍♀️