/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Linnéa
Beauty Beginner
08/12/24-22:57
Série Expert Silver Shampoo 300 ml
Hinoki Hair Mask 250 ml
Absolute Repair 10-in-1 Professionnel Oil 90 ml
Med detta kit hoppas jag att få ordning på mitt hår 💇🏼‍♀️
Fatema
Beauty Beginner
08/12/24-22:55
Paradoxe EdP 50 ml
Idôle Aura EdP 50 ml
J'adore Parfum d'Eau Alcohol-Free 100 ml
Dior Addict Natural Gift Box
Jag gillar kicks , jag önskar mig att vinna
Kawssar
Beauty Beginner
08/12/24-22:55
Attiqa
Beauty Beginner
08/12/24-22:47
Orchidée Vanille EdP 75 ml
Idôle Aura EdP 50 ml
Y Le Parfum 60 ml
The Scent Absolute For Her EdP 50 ml
Jag skulle verkligen älska och få dessa produkter till min syster som ligger i sjukhuset och min pappa som tar hand om henne.
Azra
Beauty Beginner
08/12/24-22:45
Libre Le Parfum 50 ml
Forever Skin Perfect Foundation Stick 3 N Neutral
Goddess Intense EdP 30 ml
Lash Clash Mascara Gift Box
Att få hem fyra gratisprodukter från Kicks vore en möjlighet för mig att utforska och testa era högkvalitativa produkter. Jag är passionerad kring skönhet och hudvård och älskar att dela mina erfarenheter med andra, både genom personliga rekommendationer och på olika sätt på interner. Genom att testa era produkter kan jag bidra med ärlig feedback som hjälper både mig och er att sprida budskapet om era fantastiska erbjudanden. Tack för chansen!!😊
Maram
Beauty Beginner
08/12/24-22:45
Denezza
Beauty Beginner
08/12/24-22:42
Original Tri Folded Lighted Mirror
Classic Trio Face Set
Dipbrow Pomade Soft Brown
Paradoxe EdP 50 ml
Lite nya saker jag vill testa, samt lite gamla favvisar😍 sminkspegeln med belysning behövs nu när det blivit så mörkt ute, skulle underlätta enormt🙌🏼🙌🏼
Melissa
Beauty Beginner
08/12/24-22:42