/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Leia
Beauty Beginner
08/12/24-23:30
Xtra Large Bombshell Volumizer Styling Mousse 200 ml
Limelight Body Glow 150 ml
Ready Set Fix 100 ml
Libre EdP 50 ml
Detta är saker som jag alltid har drömt om att testa men aldrig riktigt haft möjligheten. Har ända sedan jag varit liten älskar skönhetsprodukter och skulle uppfylla min barndomsdröm att testa nya produkter som jag alltid velat ha. Skönhet är intresse hon mig och skulle definitivt vill lära mig mer om det. Så himla roligt att kunna få möjligheten att kunna vara med. Tack så mycket
rany.alnassar96
Beauty Beginner
08/12/24-23:26
Idôle Aura EdP 50 ml
Curl Manifesto Masque Beurre Haute Nutrition Hair Mask 200 ml
Genesis Bain Nutri-Fortifiant Shampoo 250 ml
Forever Glow Star Filter Complexion Sublimating Fluid 2 N Neutral
Jag hoppas kunna vinna dessa fantastiska produkter
Tilda
Beauty Beginner
08/12/24-23:26
Libre EdP 50 ml Gift Box
Power Style Hair Dryer
Rio Body Retreat Gift Box
BN2 - Junior Bristle and Nylon Pink
Både gamla favoriter som är ett måste och nya spännande produkter man gärna vill testa !! 🫶🏻🫶🏻🫶🏻
Valle
Beauty Star
08/12/24-23:25
Noir Extreme EdP 50 ml
Bitter Peach EdP 50 ml
Luna Rossa Sport EdT 50 ml
Gucci Guilty Pour Femme EdP 90 ml
Mina syskonbarn önskar sig detta i julklapp, föräldrarna har inte råd med de… och jag önskar med djupet av mitt hjärta att jag kunde överraska dom med dessa åtminstone en del av det då min ekonomi inte heller räcker till 🥹🫶🏼
Denise
Beauty Beginner
08/12/24-23:24
Daisy Wild EdP 100 ml
Face Base Set
Moisture Surge Megastars Set
Money Masque 215 ml
Som nybliven mamma och föräldraledig får man inte mycket tid över eller möjlighet att köpa nytt och fina produkter till en själv. All fokus går till ens nya lilla kärlek. Men det är viktigt att komma ihåg att en mamma är alltid den bästa mamman när hon själv mår bra! Jag känner att jag mår bra av att ta hand om mig själv, känna mig fin och fräsch. Hårmasken skulle uppskattas då man det blir en del håravfall av alla hormoner efter förlossning med bebis, även bra hudvård från mitt favoritmärke kan vara användbart! Då jag blir extremt torr av alla hormoner mm. Helt enkelt skönt att få ta hand om sig själv emellanåt, när ens lilla skatt sover. Tack för att ni på KICKS kan ge mig egentid och en chans att få känna mig glad och fräsch. God jul!
majk🎀
Beauty Beginner
08/12/24-23:18
Cheirosa Perfume Mist Gift Box
Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment
Noir Extreme EdP 100 ml Gift Box
Jag älskar kicks och era produkter och tycker verkligen om ert utbud av produkter! Dessa produkter har jag vekat ha länge men aldrig köpt då de är väldigt dyra! En av de är en parfym min pojkvän har velat ha väldigt länge och vill väldigt gärna vinna så ja kan ge den till honhom!
Andrea
Beauty Beginner
08/12/24-23:17
Moisture Surge Megastars Set
The Ritual Of Sakura - Large Gift Box
In Good Repair Strength & Shine Gift Box
This Is Her! EdP 50 ml
Jag skulle gärna vilja ge min mamma en ny uppsättning av hennes favoritprodukter eftersom jag tycker att hon förtjänar det i dessa juletider. ❤️🎅🏻
Flaka
Beauty Beginner
08/12/24-23:11
Good Girl EdP 30 ml
Dynamic Skin Retinol Serum 30 ml
Daily Milkfoliant 74 g
RevitaLash® Advanced 2 ml
Happy Kick-mas 🎅🏼🎄🧑🏼‍🎄