Som nybliven mamma och föräldraledig får man inte mycket tid över eller möjlighet att köpa nytt och fina produkter till en själv. All fokus går till ens nya lilla kärlek. Men det är viktigt att komma ihåg att en mamma är alltid den bästa mamman när hon själv mår bra! Jag känner att jag mår bra av att ta hand om mig själv, känna mig fin och fräsch. Hårmasken skulle uppskattas då man det blir en del håravfall av alla hormoner efter förlossning med bebis, även bra hudvård från mitt favoritmärke kan vara användbart! Då jag blir extremt torr av alla hormoner mm. Helt enkelt skönt att få ta hand om sig själv emellanåt, när ens lilla skatt sover. Tack för att ni på KICKS kan ge mig egentid och en chans att få känna mig glad och fräsch. God jul!