/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Denezza
Beauty Beginner
08/12/24-22:42
Original Tri Folded Lighted Mirror
Classic Trio Face Set
Dipbrow Pomade Soft Brown
Paradoxe EdP 50 ml
Lite nya saker jag vill testa, samt lite gamla favvisar😍 sminkspegeln med belysning behövs nu när det blivit så mörkt ute, skulle underlätta enormt🙌🏼🙌🏼
Melissa
Beauty Beginner
08/12/24-22:42
Alin
Beauty Star
08/12/24-22:40(redigerad den 08/12/24-22:42)
Rio Body Retreat Gift Box
All Nighter Setting Spray 118 ml
Stronger With You Intensly EdP 50 ml Gift Box
Libre EdP 50 ml Gift Box
Jag skulle bli jätteglad om jag vann denna tävlingen, då jag valt dessa 4 produkter med en baktanke och i ett syfte🫶🏻✨ Sol De Janerio ☀️- Jag tänkte unna mig själv något från detta märket och jag har länge funderat på att köpa just denna produkt, men har aldrig riktigt hunnit det, och budgeten är tajt just nu😩. Urban Decay 💜- Jag behöver helt ärligt bara fylla på med denna, jag har testat många olika settingssprays men ingen har hållit som denna ”It's gon stay, cause it's Urban Decay”☔️ Stronger with you 🤎🍂- Nu är det snart juletider och min lillebror har länge velat ha denna parfym men inte önskat sig den då den tyvärr går över min budget, hade gjort mig och han så glad om jag fick möjligheten att ge honom detta till jul 🎅🏼. YSL parfymen💛🌻- Denna ger jag till min mamma i julklapp, hon älskar doften av denna parfym men, hon har inte köpt den till sig själv då hon prioriterar sina barn. Så jag skulle bli väldigt tacksam om jag kunde ”skämma bort henne” för en gångs skull🫶🏻🫶🏻 Jag hoppas innerligt att jag vinner dessa produkter ❤️❤️
Vendela
Beauty Beginner
08/12/24-22:40
Born in Roma Donna EdP 50 ml Gift Box
The Lip Volumizer Gloss Sheer Sheer Coral
Mojave Ghost Body Lotion 225 ml
Ambient Lighting Edit Unlocked Evil Eye
Mitt personliga Beauty Kit är noggrant utvalt för att spegla både elegans och mångsidighet: 🌸 Valentino Born in Roma-parfymen fångar min kärlek till sofistikerade och kraftfulla dofter som ger mig självförtroende hela dagen. 💋 Läppglanset är en symbol för enkelhet och glamour – perfekt för både vardag och fest. 🎨 Hourglass Evil Eye-paletten inspirerar mig med sina djärva och uttrycksfulla färger som förvandlar varje look till ett konstverk. 🛁 Mojave Ghost body lotion är min drömprodukt för att få huden att dofta lyxigt och kännas fantastisk – en självklar del av min self-care rutin. Tillsammans utgör dessa produkter en perfekt kombination som inte bara handlar om skönhet, utan också om att omfamna mitt sanna jag. Tack för chansen att skapa mitt drömkitt!
Felicia
Beauty Beginner
08/12/24-22:39
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment
Extra Strength Dream Coat Styling 200 ml
All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
Cicaplast Baume B5+ Repairing Balm 100 ml
Behöver verkligen påfyllning bland hudvård och hårvård, men har inte pengarna och detta är produkter jag både har testat men några som jag velat testa också.
Zhina
Beauty Beginner
08/12/24-22:39
Glow Seeker Highligher Enchanted
Good Girl EdP 30 ml
Seamless Extensions Kit Naked
Elixir Lipliner 10 Desert Sand
Älskar allt som har minsta lilla med kategorin skönhet att göra, och just dessa 4 jag har valt ut är min extra touch i min vardag för att höja stämningen till de bästa😍💖
Maram
Beauty Beginner
08/12/24-22:37
Wilma
Beauty Beginner
08/12/24-22:35
Her EdP 30 ml
Bum Bum Cream Refill Pods 240 ml
Your Skin But Better CC+ Nude Glow Foundation Fair
Confidence In An Eye Cream 15 ml
Det ultimata för att piffa upp sig i vintermörkret och få lite extra lyx i vardagen🤍