/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Anchulina
Beauty Beginner
08/12/24-23:57
Paradoxe EdP 50 ml
Skin Food Nourishing Day Cream 40 ml
Ready Set Fix 100 ml
Anti Hairloss Serum 70 ml
Detta är grejer jag velat testa sååå länge men som mamma till en 8-månaders blir det inte så mycket tid och fokus på att unna sig själv🥰
Munira
Beauty Beginner
08/12/24-23:53
Lilian
Beauty Beginner
08/12/24-23:47
Lost Cherry EdP 50 ml
Blond Absolu Bain Lumière Shampoo Refill 500 ml
Chroma Absolu Holiday Gift Set
Orchidée Vanille EdP 75 ml
Jag skulle verkligen vilja vinna då jag är en student som har svårt att köpa dyrare produkter då jag har hört så bra om dessa parfymer och hårvård😊
Rama
Beauty Pro
08/12/24-23:39
Advent Calendar
Encre De Peau All Hours Foundation LC3
Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation 335W
Teint Idôle Ultra Wear All Over Concealer 035 Beige Dore - 32 Bisque Warm
Jag har valt dessa produkter till mitt Beauty Kit eftersom de erbjuder en perfekt kombination av hudvård, makeup och lyx – allt jag behöver för att känna mig redo för både vardag och fest!! 😍😍 Lancome adventskalender är absolut En magisk skatt fylld med allt från hudvård till mascara och parfym. Den är som en daglig dos av överraskning och lyx under hela december och en perfekt start på mitt skönhetsår Foundation från YSL En långvarig och högpresterande foundation som garanterar en felfri bas, perfekt för dagar då jag behöver att sminket håller från morgon till kväll. Den är ett måste för självsäkerhet!Lancome fondation för dagar då jag vill ha en lättare men fortfarande hållbar och jämn bas. Älskar hur den ger ett naturligt och fräscht resultat som aldrig sviker.Sist kommer concealer från Lancome det är en dröm för att trolla bort mörka ringar och små imperfektioner. Dess mjuka formula och fantastiska täckning gör den till en oumbärlig del av min rutin.Jag tycker att min Beauty Kit är en perfekt kombination av funktion och lyx – det låter mig både ta hand om mig själv och skapa min drömlook . Att vinna detta skulle verkligen vara en lyxig dröm som går i uppfyllelse!
Meja
Beauty Beginner
Goddess EdP 50 ml Gift Box
Dream Coat Supernatural Spray 200 ml
Acidic Bonding Concentrate 5-Min Mask 250 ml
Lip Comfort Oil 02 Raspberry
Jag har valt dessa 4 produkter i mitt beauty kit då de innehåller både favoriter och produkter jag velat testa väldigt länge men inte kunnat lagt pengar på. Har hört väldigt mycket bra om dessa och vore så sjukt kul om man fick möjligtheten att testa de😍
Greta
Beauty Beginner
Libre Le Parfum 50 ml
Forever Glow Star Filter Complexion Sublimating Fluid 3 N Neutral
Gold - Hair Straightener
Brazilian Joia Milky Leave-In Conditioner 210 ml
Hej! Jag vill gärna överraska min mamma som betyder allt för mig med lite lyxiga produkter, är student och har inte möjligheten att kunna köpa dessa typer av produkter så därför hade det varit så kul om jag vann denna tävling. Tycker min mamma förtjänar allt bra och lyxigt i denna värld och jag vill ge tillbaka det hon gett mig! ❤️
Leia
Beauty Beginner
08/12/24-23:30
Xtra Large Bombshell Volumizer Styling Mousse 200 ml
Limelight Body Glow 150 ml
Ready Set Fix 100 ml
Libre EdP 50 ml
Detta är saker som jag alltid har drömt om att testa men aldrig riktigt haft möjligheten. Har ända sedan jag varit liten älskar skönhetsprodukter och skulle uppfylla min barndomsdröm att testa nya produkter som jag alltid velat ha. Skönhet är intresse hon mig och skulle definitivt vill lära mig mer om det. Så himla roligt att kunna få möjligheten att kunna vara med. Tack så mycket
rany.alnassar96
Beauty Beginner
08/12/24-23:26
Idôle Aura EdP 50 ml
Curl Manifesto Masque Beurre Haute Nutrition Hair Mask 200 ml
Genesis Bain Nutri-Fortifiant Shampoo 250 ml
Forever Glow Star Filter Complexion Sublimating Fluid 2 N Neutral
Jag hoppas kunna vinna dessa fantastiska produkter