/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Ayah
Beauty Beginner
09/12/24-01:10
Bal D'Afrique Hair Perfume 75 ml
Miss Dior Shower Gel 200 ml
Guilty Absolute Pour Femme EdP 50 ml
Flowerbomb Dew EdP 50 ml
Hej Kicks, Jag vet inte ens hur jag ska tacka er för era fantastiska parfymer! De är helt underbara och ger verkligen en lyxig känsla varje gång jag använder dem. Ni gör ett fantastiskt jobb och jag är så glad över att kunna köpa era produkter. Tack för att ni gör vardagen lite mer doftande och speciell!
Julia
Beauty Beginner
09/12/24-00:46
Libre Le Parfum 50 ml
Signature Moisture Masque 175 ml
Large Hair Clip Black
NCEF-Night Mask 50 ml
Finns inget som ja älskar mer än hårprodukter och hudvård,när håret är fint och huden glänser då är man klar de behövs ingenting annat än de En mysig kväll me nyduschat hår och hudvård och lukta fräscht me mysiga kläder är nog de bästa någonsin
kade3625
Beauty Beginner
09/12/24-00:34(redigerad den 09/12/24-00:41)
Holiday Blockbuster
Lost Cherry EdP 50 ml Gift Box
Genesis Mask Holiday Gift Set
Duck Plump Lip Lacquer 05 Brown Of Applause
Har alltid drömt om dessa produkter men kunde aldrig få råd me de och dom är så bra jag har dålig hud och hår så ville få det att se ut fint. Blev så glad att kicks verkligen gav oss den här vackra möjligheten för att vinna dröm produkter . Har aldrig i mitt liv haft något märke önskade alltid i mitt liv sen när ja var ung hade verkligen varit tacksam om ja skulle vinna nått av de ja önskar❤️
Ellen
Beauty Beginner
09/12/24-00:26
Overnight Transformation Complex 50 g
B1 - Large Extra Pure Bristle Dark Ruby
Leave-In Repair Hair Mask 50 ml
Age Reverse Hydrafirm Moisturizer 50 g
Brinner för hudvård och att hitta den bästa nattkrämen som tränger in och återfuktar under hela natten utan att kännas kladdig. Vill gärna även bli bättre på hårvård och ta hand om håret på samma sätt som huden då håret även det är känsligt för olika klimat kontraster!
Emilia
Beauty Beginner
09/12/24-00:21
Kylie
Beauty Star
09/12/24-00:11
Mini Radiant Creamy Concealer Vanilla
All Nighter Setting Spray 118 ml
Makeup Goals Master Kit Gift Box
Naked Palette OG
Så jag har valt dem här fyra sakerna att ha på min önskelista för att det är klassikers som alla borde ha!!! (Och jag vill ha😍) Så för för det första så har jag testat två av dem här produkterna o dem e så jävla bra att dem är värda dem enorma priserna!!!  Nars radiant creamy concealern är en av dem bästa på marknaden enligt mig den är it för torr och lagom täckande men e så dyr att den finns it alltid i min budget.🥲 samma för urban decay setting spray den är så bra för att få sminket att hålla utan att det känns som att man har hårsprej i ansiktet men den e så dyr att det blir lite ovärt eftersom man använder ganska mycket. Nu för ögonskuggs paletten så är det en produkt som man fått höra bra om i åratals men aldrig köpt. Men det e ju nice att ha en basic palett. Och sist men inte minst nya borstar!!! Jag behöver nya/fler borstar. Jag älskar att sminka mig men har it borstar nog till olika produkter och man måste ju ha borstarna för att ens sminka sig.😊
Steph
Beauty Beginner
09/12/24-00:03
Paradoxe EdP 50 ml
The Porefessional Face Primer 22 ml
Multi-Skilled Liner Soft Hazel
The Original Panther Black
Dessa produkter kan jag inte leva utan! • Parfymen må många bära nuförtiden men det hindrar inte den från att vara min favorit• Porefessional primern suddar bort ens porer som ens favoritsudd i skolan• Kajalen har den perfekta bruna färgen som framhäver mina ögon• Borsten glädjer både mitt hår och min icke-existerande smärta när jag borstar igenom håret
nora.sjostrom2008
Beauty Beginner
09/12/24-00:02
Absolute Repair 10-in-1 Professionnel Oil 90 ml
Intense Hydrating Mask 250 ml
Paradoxe EdP 50 ml
Plump Right Back Primer + Serum 30 ml
Jag skulle verkligen vilja få dessa grejer, det är saker jag själv verkligen skulle vilja ha men aldrig fått möjlighet att köpa, skulle även vilja ge bort vissa grejer i julklapp🥰