/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Vallzz
Beauty Star
09/12/24-08:36(redigerad den 09/12/24-08:41)
Voce Viva Intense EdP 50 ml
100% Plant Derived Squalane 30 ml
Instant Perfector 4-In-1 Glow Makeup 1 Light
Don't Despair, Repair! Deep Conditioning Mask 237 ml
Valentino parfymen är min favorit!! Luktar så gott och alltid fått så mycket komplimanger när jag haft den. Foundation jag valde från maybelline är perfekt för att skapa ett fint glow! Squalane serumet från the ordinary får ens hy att kännas mer återfuktad och jag brukar använda det innan jag lägger på en ansiktskräm. Hårmasken från briogeo får håret att kännas lent och friskt. ✨🩷
Haidy Badie Zouz
Beauty Star
09/12/24-08:35
Libre Le Parfum 50 ml
Daisy Ever So Fresh EdP 30 ml
Wild Rose EdP 50 ml
Aqua Allegoria Rosa Rossa Forte EdP 75 ml
Jag använder bara dina produkter för att de är de bästa och säkraste för huden
Elvira
Beauty Beginner
09/12/24-08:22
All Soft Gift Set
Born in Roma Donna The Gold EdP 50 ml
Couture Mini Clutch 400 Babylone Roses
Dior Addict Natural Gift Box
Det skulle vara en ära att vinna min önskelista då jag velat testa dessa produkter väldigt länge. Jag har färgat slitet hår och skulle älska att få prova redkens all soft trio! Valentino born in roma är en parfym jag alltid återgår till, men är nyfiken på denna nyhet. Och snälla, finns det någon mer perfekt ögonskuggspalett än denna från Ysl?! Speciellt i färgen 400! Älskar!😍 Sist men inte minst, dior kitet. Hur lyxigt vore inte det? Jag skulle bli superglad om jag fick möjligheten att få hem dessa produkter verkligen 🥰
Denise Arv.
Beauty Star
09/12/24-07:29
Paradoxe Intense EdP 90 ml
Forever Skin Perfect Foundation Stick 2 N Neutral
Gel iQ Nail Polish Start Kit
The Ultimate Detangler Chrome Chocolate Bronze
Dessa 4 produkter är högst upp på min önskelista. En doft för att känna sig lyxigt fräsch, fina naglar man kan fixa hemma, en foundation för att dämpa röda kinder och en hårborste för att inte slita på håret! God jul på er alla 🎄
Vanessa
Beauty Beginner
09/12/24-07:29
AHA 7 Whitehead Power Liquid Facial Toner 100 ml
Noir Extreme EdP 100 ml Gift Box
Angel Fantasm EdP 50 ml
Dior Addict Natural Gift Box
Jag skulle bli överlycklig att få dessa fyra fantastiska produkter från Kicks! Först ut är Mugler Angel Fantasm, som har en doft som verkligen fångar mig. Varje gång jag bär den känns det som om jag omges av en härlig aura av lyx och glädje, perfekt för att lyfta mitt humör!Tom Ford Noir Extreme är en annan favorit som jag älskar. Den ger mig en elegant och mystisk känsla, vilket är precis vad jag behöver när jag vill känna mig extra självsäker. Dior gåvan med små skatter av läppglans och rouge är också något jag längtar efter. Diors sminkprodukter är något jag endast prövat en gång av en kompis, och jag blev kär! Sist men inte minst är Cosrx Whitehead Power Liquid en riktig räddare för min hud. Den hjälper mig att hålla huden fräsch och ren, vilket gör att jag alltid känner mig bekväm i min egen hy.Tillsammans skulle dessa produkter verkligen göra min skönhetsrutin komplett och ge mig en härlig känsla av lyx. Jag skulle verkligen uppskatta att få chansen att använda dem!
Selma
Beauty Beginner
09/12/24-07:24
Paradoxe EdP 50 ml
Curve - Classic Curl Tong 26mm Curve® Classic Curl Tong
16HR Camo Concealer Light Sand
FIRMx Collagen Hydra-Gel Face & Eye Patches
Jag skulle bli överlycklig om jag vann beauty-kitet! Behöver en locktång till mitt hår då jag håller på att experimentera med olika frisyrer<3 Behöver även påfyllning av eye patches. Jag älskar att romantisera mina dagar och ta hand om mig själv. Att ha en bra concealer är ett måste i min sminkrutin!! Parfymen är ju bara 2 die for. En av mina favoriter<3
Ellen
Beauty Beginner
09/12/24-07:19
Libre EdP 50 ml Gift Box
Chronologiste L'Huile De Parfum Refillable Hair 75 ml
B1 - Large Extra Pure Bristle Dark Ruby
Forever Skin Perfect Foundation Stick 2,5 N Neutral
Hade varit en dröm att få detta, saker som jag länge velat ha men pengarna räcker inte till till allt man vill ha🙈Superfina produkter med bra kvalitét!❤️
Nikki
Beauty Pro
09/12/24-07:17
Sparkle Lip Gloss Duo Gift Box
Mini Sultry Kit Gift Box
Eilish EdP Gift Box
⭐️✨️ Fina presenter ✨️⭐️