/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
tilda
Beauty Pro
09/12/24-10:46(redigerad den 09/12/24-10:50)
LIP TREATMENT Pout Preserve Peptide Peach Citrus Sunshine
Backstage Face Glow Palette 001 Universal
Mini Sugar Eye Shadow Palette Mini Sugar
Laura Mercier Translucent Loose Tone Up Rose
Dessa fyra produkter är mina all time favoriter och värda varenda krona. Det är produkter jag alltid går tillbaka till. Lip treatment från ole henriksen gör att läpparna blir alldeles fylliga och återfuktade hela dagen ut. Dior backstage paletten ger ett jättefint glow och fungerar till allt, den livar verkligen upp ens sminkning. Anastasia ögonskuggspalett är en ny favorit den har så otroligt fina skuggor som man kan göra flera olika smink looks med och har verkligen de perfekta skuggorna, shimret på glitter skuggorna är också helt ofantliga. Till sist är laura mercier setting powder en favorit i repris den sätter sig otroligt på huden utan att göra sminket för kakigt och är ger ett jättefint airbrush effekt. Dessa är mina absoluta favoriter som jag tycker alla borde ha i sin sminklåda verkligen värt varenda krona!
Agnes
Beauty Beginner
09/12/24-10:03(redigerad den 09/12/24-10:12)
Goddess EdP 100 ml
Loveshine Gift Box
Hydrating Shampoo & Conditioner Duo 500 ml
Hydro Rush Intense Moisture Leave-In Conditioner 200 ml
Dem här fantastiska produkterna har stått högst upp på önskelistan ett bra tag nu, men eftersom ekonomin är hård och inte riktigt går ihop just nu så har jag inte köpt dem. Jag har kollat på så många videos när personer testar dessa produkter och alla verkar helt otroliga🤩🤩 så det hade varit otroligt om man kunde få lyckan att vinna så fina produkter.
Rebecka
Beauty Beginner
09/12/24-10:01
Backstage Eye Palette 002 Cool Neutrals
Precision Pout Lip Liner Pencil 629 Stone
Veil Powder Brush
Another 13 EdP 50 ml
Jag skulle vilja vinna dessa produkter för att de verkar vara både praktiska och av hög kvalitet. Jag tror att de skulle vara användbara i min dagliga rutin. Jag uppskattar funktionella och hållbara produkter, och det verkar som att dessa verkligen kan göra skillnad😍
Frida
Beauty Pro
09/12/24-09:35
Roseglow Blush Colour Infusion All That Sparkles
Roseglow Highlighting Powder
Roseglow Blush Colour Infusion Peach Shimmer
Laura Mercier🩷
Alexandra
Beauty Beginner
09/12/24-09:28
Flowerbomb Dew EdP 50 ml
Super Fan Mascara Black
Plump Shot™ Collagen-Infused Lip Serum Flush
Moisture-Rich Body Lotion 400 ml
Dessa är produkter jag verkligen skulle vilja köpa, men ekonomin räcker inte. Känner att ja skulle va värd de efter detta år som varit.
Maressa
Beauty Beginner
09/12/24-09:24
Blush 776 Orgasm X
Brazilian Crush Cheirosa 59 Perfume Mist 240 ml
Sticks Party Mix Face Makeup Kit
All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
De här är mian to good to go, jag använder de dagligen och det går och göra olika sminkningar för olika tillfällen med de. Jag har inspirerat flera personer till att testa dessa produkter och alla är lika nöjda vileket gör mig glad. Mina produkter är snart slut och dessvärre kan jag inte köpa allt samtidigt vilket gör det till ett bra tillfälle att få det som present. Idag firar jag jul själv och det skulle bli kul att få en överaskning av er:). Först och främst så ger settingsprayen ett lhyster och du kommer att skina under hela dagen, vilket jag älskar. Milk produkterna är bara för bra, älskar färgerna och pigmentet. Misten är bara för god att sraya då den håller hela dagen och luktar som vanilj vilket jag älskar. Sen får vi inte glöma nars blush. det är nog den bästa blushen som jag någosnin skådat. Hoppas jag vinner det här kittet. Jag skulle bli oerhört nöjd.
Ella
Beauty Beginner
09/12/24-08:51
All Nighter Setting Spray 118 ml
Shaping Heat Spray 250 ml
Mojave Ghost EdP 100 ml
Xtra Large Bombshell Volumizer Styling Mousse 200 ml
Dessa fyra produkter är mina absoluta favoriter. De är den viktigaste delen av min mogonrutin och är anledningen till att jag känner mig fräsch och snygg hela dagen. Urban decay setting spray är det sista steget av min sminkrutin och gör så att mitt smink håller hela dagen och ser lika snyggt ut som det gjorde i början av dagen. Maria Nila sprayen både skyddar mitt hår mot värme men hjälper även håret att hålla lockarna. Mitt hår är väldigt känsligt mot värme och har svårt att hålla lockar hela dagen, därför har denna produkt varit perfekt för mitt hår. Sen har vi min absoluta favorit parfym från byredo, jag har provat många parfymer men det finns inte en enda som luktar så gott som mojave ghost gör. Den funkar både till vardags men även till lite festligare tillfällen och så håller den hela dagen! Sista produkten har räddat mitt platta och tråkiga hår. Denna mousse har varit perfekt då jag har väldigt tråkigt och livlöst hår, den har fått mitt hår att se så snyggt ut och hjälpt mig att ge håret volym och få det att se snyggt ut hela dagen
Lilaf2222
Beauty Beginner
09/12/24-08:48
Libre Le Parfum 50 ml
9M Midnight Dune Artistry Palette
Kylie Plumping Powder Matte Lip 360 Sweet Talk
New York EdP 50 ml
Vill testa det och det är alltid roligt att testa nya saker