/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
dhuha.alwaeli
Beauty Beginner
09/12/24-13:32
Libre Le Parfum 50 ml
Dior Addict Natural Gift Box
Air Wand
Holiday Blockbuster
Jag vill gärna vinna för att ge detta som present till min fina mamma som fyller år snart🥹🌸
wilda.westfalt
Beauty Beginner
09/12/24-13:13
Libre Le Parfum 50 ml
Miss Dior Hair Oil 30 ml
Rio Deo Aluminum-Free Deodorant Cheirosa 68 57 g
Beija Flor Jet Set
Önskar mig dessa i julklapp men har inte råd så joller tummarna nu☺️
betooyh
Beauty Star
09/12/24-12:57
Brazilian Crush Cheirosa 40 Perfume Mist 90 ml
Le Parfum In White EdP 30 ml
Vanille Antique Perfume Extract 50 ml
Velvet Orchid EdP 50 ml
Hej KICKS, Jag har valt fyra parfymer som jag tycker verkligen representerar tidlös elegans och passion för dofter. Att få chansen att äga dessa vore inte bara en glädje för mig, utan också en möjlighet att sprida inspiration om hur dofter kan förstärka ens personlighet. Tack för att ni gör detta möjligt!Med vänliga hälsningar /Batol 
Melanie
Beauty Beginner
09/12/24-12:49
Cheek Pop Blush Pink Pop
CC Creme Foundation Clair
J'adore Parfum d'Eau Alcohol-Free 100 ml
No.5L Leave-In Moisturize & Mend Leave-In Conditioner Hair Treatment 100 ml
Som student är det oftast svårt att skämma bort sig själv, speciellt under juletider när man vill ge så mycket. Därför vore det så kul att få vinna denna önskelista. Några av de saker jag verkligen skulle behöva 🎄🎅🏻💋✨🎁 Tusen tack💌
linakalmar4
Beauty Beginner
09/12/24-12:47
24K Holiday Advent Calendar
Libre EdP 50 ml Gift Box
Eros EdT 50 ml Gift Box
Holiday Blockbuster
Hej Kicks. Stort tack för den här möjligheten att vinna dessa fantastiska kits för mina nära, har inte möjlighet att köpa det själv, så är väldigt glad och ta chansen och vinna. Älskar era produkter.
Rima
Beauty Beginner
09/12/24-12:46
Ayah
Beauty Beginner
09/12/24-12:44
Dylan Blue Pour Homme EdT 100 ml
Invictus EdT 100 ml
Authentic Moment Men EdT 100 ml
Gentleman Réserve Privée EdP 100 ml
Jag döööööööör för era finaste perfume kan inte hålla mig
Cecilia
Beauty Beginner
09/12/24-12:43
Acidic Bonding Concentrate 5-Min Mask 250 ml
Paradoxe EdP 50 ml
Diorshow Pump 'N' Volume HD Mascara 090 Black
Touch Nourishing Body Oil 300 ml
Hade varit fantastiskt att vinna dess produkter då det är tuffare att både testa nya produkter eller återköpa produkter man älskar då jag just nu går på föräldrarpenning!😍