/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Rima
Beauty Beginner
09/12/24-12:46
Ayah
Beauty Beginner
09/12/24-12:44
Dylan Blue Pour Homme EdT 100 ml
Invictus EdT 100 ml
Authentic Moment Men EdT 100 ml
Gentleman Réserve Privée EdP 100 ml
Jag döööööööör för era finaste perfume kan inte hålla mig
Cecilia
Beauty Beginner
09/12/24-12:43
Acidic Bonding Concentrate 5-Min Mask 250 ml
Paradoxe EdP 50 ml
Diorshow Pump 'N' Volume HD Mascara 090 Black
Touch Nourishing Body Oil 300 ml
Hade varit fantastiskt att vinna dess produkter då det är tuffare att både testa nya produkter eller återköpa produkter man älskar då jag just nu går på föräldrarpenning!😍
Ayah
Beauty Beginner
09/12/24-12:37
Bad Boy Cobalt EdP 100 ml
Oud Noir Pour Homme EdP 100 ml
Gucci Guilty Pour Homme Parfum 150 ml
Just Different EdT 75 ml
Hej Kicks, Jag vill tacka er för era fantastiska parfymer! Min man älskar verkligen era dofter, och jag köper dem alltid hos er. Ni erbjuder verkligen hög kvalitet och ett härligt utbud som gör det lätt att hitta den perfekta parfymen. Tack för att ni gör oss så nöjda!
Elvira
Beauty Beginner
09/12/24-12:36
24K Holiday Advent Calendar
Beauty Gift Box
Libre EdP 50 ml Gift Box
Holiday Blockbuster
Jag har valt ut dessa produkter eftersom de kombinerar lyx, kvalitet och funktion. De erbjuder allt jag behöver för att känna mig både omhändertagen och självsäker – från hudvård som ger lyster och återfuktning till makeup som lyfter varje look. Varje produkt känns som en perfekt blandning av vardagslyx och festglamour, och jag skulle älska att ha dem i mitt skönhetskit!
Narmeen
Beauty Beginner
09/12/24-12:31
Ultimate The Lotion I 125 ml
Ultimate The Emulsion 60 ml
Awakening Creamy Eye Essence 20 ml
Ultimate The Mask 75 ml
Varje år så brukar jag köpa en gåva till mig själv som bra jobbat julklapp. Men i år har jag inte råd, min man är sjukskriven och fick nyligen en dotter. Det vore hela världen att få dessa produkter och unna mig själv något jag varken har råd och köpa eller kan önska mig i julklapp.
Alva
Beauty Beginner
09/12/24-12:28
Libre EdP 50 ml Gift Box
Damage Shield Shampoo 250 ml
Damage Shield Protective Conditoner 250 ml
Lash Sensational Sky High Mascara Black Waterproof
Detta är produkter jag har velat testa/förnya under en lång tid men csn räcker inte alltid hela vägen. Dessa produkter är verkligen sånt som skulle få min vardag att kännas lite lyxigare som jag ändå planerar att köpa lite längre fram.
Hatoun
Beauty Star
09/12/24-12:25
Dior Addict Natural Gift Box
Goddess EdP 100 ml
Miss Dior EdP 50 ml Gift Box
Cosmic Kylie Jenner EdP 50 ml Gift Box
Har använt mig av dior blusen och älskar verkligen färgen på den, och den tillhörande väskan hade varit så fin att äga😍 jag har använt mig av Burnett godes parfym och älskar den verkligen, den är värd all hype den fått. Kylie jenners parfym testade jag i butik och hade varit jätte kul att få den😍 den var en jätte fin doft! Dior parfymen är allt jag vill ha i min kollektion😍