/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Klara
Beauty Beginner
09/12/24-14:19
Ginzing Protect & Glow Gift Box
La Vie Est Belle EdP 30 ml
Fire Wings Mascara Black
Brazilian Bum Bum Cream 240 ml
En blandning av want and need. Önskar mig ny mascara och ögonkräm då det alltid behövs och båda mina är inne på slutspurten. Sedan kan man inte annat än älska Brazilian bumbum och en parfym är något jag länge önskat!💕
Noor
Beauty Star
09/12/24-14:13
Paradoxe EdP 50 ml
Laura Mercier Translucent Loose Tone Up Rose
Extra Volume Shampoo & Conditioner Duo 500 ml
Loveshine Gift Box
Jag har valt dessa det är saker som jag inte kan köp just nu, men som jag verkligen vill ha för att jag älskar att sminka mig, fixa mitt lockiga hår och allmänt vara mer fräsch. Jag vill se mer fräsch och girly ut så jag skulle verkligen bli sååå glad av att få dessa och jag hoppas jag även ger tips på bra produkter för andra som önskar presenter.
Therese
Beauty Beginner
09/12/24-14:09
Wild Rose EdP 50 ml
Ralph's Club Parfum 50 ml
Bottled Parfum 50 ml
Aqua Allegoria Flora Salvaggia EdT 75 ml
Hade varit kul och vinna så att både jag och min sambo kan testa lite nya dofter.
Tina
Beauty Beginner
09/12/24-14:02
Mojave Ghost Absolu EdP 50 ml
Air - Hair Dryer
The Pro-Collagen Perfect Partners Gift Box
Dream Coat Supernatural Spray 200 ml
Januari. Mörkt. Kallt utanför täcket. Vill inte stiga upp. Vill inte jobba. MEN JUSTE! Jag vann tävlingen hos Kicks! En dusch, göra rent och smörja in ansiktet, elemis ger mig känslan av SPA. Jag börjar känna mig som mig själv igen. Äntligen en fungerande hårfön, GHD, som att bsra hos frisören!? Och WOW, håret strålar verkligen? Ingen friss, bara WOW. Pssh, pssh, mmmmm, mojave ghost, vilken doft. Vilken lyx. Kanske dagen blir rätt bra ändå? Jag känner mig redo. Tack Kicks för att ni hjälpt mig orka med vardagen ♡
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
09/12/24-14:02(redigerad den 09/12/24-14:07)
Hydro Grip Primer Pre-Game Pack
Paradoxe EdP 50 ml
Mini Brow Wiz Deluxe Medium Brown
Rouge Pur Couture The Bold Lipstick 10 Braze Nude
MY WISHLIST FOR SOOOOO LONG!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️ What a great opportunity to participate. Love every activity done by Kicks!!!! ❤️😍💕💗🍎✨⚡️💫 🍎- wanted to try the Milk hydrogrip primer. but it was always sold out!!! My skin feels dehydrated sometimes so this will be a life savour!!! 🍎- For the eyebrows, I always want my eyebrows to look fuller and beautiful. So Anastasia would never disappoint. 🍎- Prada as you all know is one of the bestttt perfumes everrrrr!!!! 🍎- YSL LIPSTICKSSS!!! Always wanted that soft velvetyy lipstick on me. to crease less and look more fuller and beautiful. SO HERE IS MY PICK ON THAT 😍❤️
Ilma
Beauty Beginner
09/12/24-13:47
Libre Le Parfum 50 ml
Bitter Peach EdP 50 ml
Lost Cherry EdP 50 ml Gift Box
Paradoxe Virtual Flower EdP 50 ml
Jag vill vinna parfymer för att få möjligheten att upptäcka nya dofter som kan lyfta min dag. Parfymer är inte bara en doft, de är en känsla och ett minne som stannar kvar. Att få testa en ny parfym skulle ge mig chansen att uttrycka mig på ett unikt sätt och känna mig både självsäker och inspirerad varje dag
dhuha.alwaeli
Beauty Beginner
09/12/24-13:32
Libre Le Parfum 50 ml
Dior Addict Natural Gift Box
Air Wand
Holiday Blockbuster
Jag vill gärna vinna för att ge detta som present till min fina mamma som fyller år snart🥹🌸
minnajahnke
Beauty Beginner
09/12/24-13:20
Eros EdT 50 ml Gift Box
Soup'd Up Beauty Gift Box
Advent Calendar
Gel iQ 6-pack
Jag skulle verkligen uppskatta att få sprida glädje till mina nära och kära. Först och främst vill jag ge en parfym till en fantastisk kille som alltid ställer upp för mig. Till min så fina nagelintresserade syster skulle jag vilja ge nagellack så att hon kan fortsätta skapa sina vackra nageldesigner (och om man har tur få lite naglar själv) Jag vill också ge smink till killens mamma, som alltid är så otroligt fin och stöttande som alltid ser till att jag får mat i magen och i jul bjuder oss på spa. Slutligen skulle en kalender till min mamma betyda mycket, eftersom hon aldrig fått en egen men alltid gett oss en. Dessa skulle verkligen göra julen speciell för dem men även mig som för för att skämma bort dem som skämmer bort mig❤️