/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
merry_leila
Beauty Beginner
09/12/24-14:29
Sun Soul Cream Gel 200 ml
Gel iQ Gel Nail Strips Semi Cured 006 Call Me!
Nail Art Stickers Xmas
Good Girl EdP Collector Sparkling Ice 80 ml
Jag tycker om parfym som säljer och makeup. Det är qualified
Anneli
Beauty Beginner
09/12/24-14:28
WASO Yuzu-C Glow-On Shot 20 ml
Skinovage Purfiying Cream 50 ml
Future Solution LX Legendary Enmei Cream 50 ml
Sensitive Skin Rescue Kit
Tanken att vinna är berusande som god perfym
Elsa
Beauty Beginner
09/12/24-14:23
Power Hour Curl Refreshing Spray 200 ml
Top Gloss Shine Spray 200 ml
Lip Comfort Oil 08 Strawberry
Lip Perfector 21 Soft Pink Glow
Dessa 4 produkter är på min musthave-lista. Hårprodukter från märket Amika då jag har hört otroligt bra om dessa 2. Och vill testa nya produkter till just håret då jag aldrig får min styling att hålla. Oavsett om jag lockar, gör blowout eller plattar. Har lockigt/vågigt hår u grunden så oavsett vad jag gör så går det tillbaka till ett vågigt och rufsigt hår i slutet av kvällen. Dessa 2 hårprodukter tror jag kan skapa en bra grund inför att t.ex. locka samt få hållbarhet och glans. Doften är något jag ÄLSKAR med Amika. Önskar det fanns som parfym då skulle jag köpt det direkt. Mina andra 2 produkter jag tagit med är läpp-produkter från Clarins. Har testat ett shine gloss därifrån i en mörk färg. Och älskar det, men skulle älska att ha ett i en ljusare färg, samt att jag så gärna vill testa deras läppolja. Med dessa produkter kan jag skapa en otrolig jul- och nyårslook. Samt hålla både håret och läpparna återfuktade och hälsosamma.
Emmaklara
Beauty Beginner
09/12/24-14:22
Forever Skin Glow 24h Hydrating Radiant Foundation 2 N Neutral
Niacinamide Serum 50 ml
Peptide Moisturizer
Forever Skin Correct Concealer 1,5 N Neutral
Jag vill vinna för att få chansen att uppdatera min rutin med produkter som både vårdar och ger glow, och även ge bort någon av produkterna som en fin present
Klara
Beauty Beginner
09/12/24-14:19
Ginzing Protect & Glow Gift Box
La Vie Est Belle EdP 30 ml
Fire Wings Mascara Black
Brazilian Bum Bum Cream 240 ml
En blandning av want and need. Önskar mig ny mascara och ögonkräm då det alltid behövs och båda mina är inne på slutspurten. Sedan kan man inte annat än älska Brazilian bumbum och en parfym är något jag länge önskat!💕
Noor
Beauty Star
09/12/24-14:13
Paradoxe EdP 50 ml
Laura Mercier Translucent Loose Tone Up Rose
Extra Volume Shampoo & Conditioner Duo 500 ml
Loveshine Gift Box
Jag har valt dessa det är saker som jag inte kan köp just nu, men som jag verkligen vill ha för att jag älskar att sminka mig, fixa mitt lockiga hår och allmänt vara mer fräsch. Jag vill se mer fräsch och girly ut så jag skulle verkligen bli sååå glad av att få dessa och jag hoppas jag även ger tips på bra produkter för andra som önskar presenter.
Therese
Beauty Beginner
09/12/24-14:09
Wild Rose EdP 50 ml
Ralph's Club Parfum 50 ml
Bottled Parfum 50 ml
Aqua Allegoria Flora Salvaggia EdT 75 ml
Hade varit kul och vinna så att både jag och min sambo kan testa lite nya dofter.
Tina
Beauty Beginner
09/12/24-14:02
Mojave Ghost Absolu EdP 50 ml
Air - Hair Dryer
The Pro-Collagen Perfect Partners Gift Box
Dream Coat Supernatural Spray 200 ml
Januari. Mörkt. Kallt utanför täcket. Vill inte stiga upp. Vill inte jobba. MEN JUSTE! Jag vann tävlingen hos Kicks! En dusch, göra rent och smörja in ansiktet, elemis ger mig känslan av SPA. Jag börjar känna mig som mig själv igen. Äntligen en fungerande hårfön, GHD, som att bsra hos frisören!? Och WOW, håret strålar verkligen? Ingen friss, bara WOW. Pssh, pssh, mmmmm, mojave ghost, vilken doft. Vilken lyx. Kanske dagen blir rätt bra ändå? Jag känner mig redo. Tack Kicks för att ni hjälpt mig orka med vardagen ♡