/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Amanda
Beauty Star
09/12/24-21:39
In Love With You EdP 50 ml
For Her Musc Noir Rose EdP 30 ml
Brazilian Crush Cheirosa 71 Perfume Mist 90 ml
The Ritual Of Sakura Trial Set
Dessa produkterna som finns på min önskelista kommer från att testa nya saker som jag blivit nyfiken och drömt på, speciellt märket 'Sol De Janeiro', har jag alla sakerna förutom tre parfymer. Men denna parfymen från Sol De Janeiro, har jag inte sett på kicks, vilket gör mig nyfiken eftersom oftast allt som blir slut sålt hos Kicks från detta märket finns typ nästan aldrig i affären 😅. Förutom dessa två parfymer är just vad jag har drömt om just denna speciella parfymen från Narciso Rodriguez. På alla virala Tiktok videos, så ser jag just denna parfymen som är populärt i Frankrike, men varför? Är den verkligen så bra? Och parfymen från Armani' verkar vara underbara just av hur den är beskriven och den's titel 😍. Slutligen en set från rituals är en perfekt paket för min dusch spa kväll 😍😍.
lisa.eriksoo
Beauty Beginner
09/12/24-21:33
Paradoxe EdP 50 ml
Gel iQ Nail Polish Start Kit
Final Shine Spray 100 ml
Discipline Kératine Thermique leave-in 150 ml
Dessa saker står på min tomtelista och jag skulle bli överlycklig att vinna denna tävling! Produkterna på min jullista är perfekta för att ge mig en bra jul. Produkterna är mina all time favorite och därför skulle ni uppfylla min lista om jag vann tävlingen. Alltid bra med att ta hand om sig extra runt julen. 
Alma
Beauty Beginner
09/12/24-21:24
Hoola Bronzer Toasted
Donna Born In Roma EdP 30 ml
The Tweez
No.5L Leave-In Moisturize & Mend Leave-In Conditioner Hair Treatment 100 ml
Min önskelista!! Parfymen från Valentino är verkligen bara för att min vän använde den och jag älskade doften, kände att jag behövde ha den! 🥳 Pincetten är också en sådan ”behöver” sak, min gamla som jag haft i säkert 10 år börjar sjunga på sista versen… Olaplex har räddat mitt hår förut och jag är nu i stort behov av det igen 🫣 Hula bronzer är en gammal favorit som jag nu har kört slut på, det går inte att göra fel med den! Ett måste helt enkelt 💓💓
Julia
Beauty Beginner
09/12/24-21:23
All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
Halo Glow Liquid Filter 2 Fair/Light
Liquid Blush Orgasm
Mini Radiant Creamy Concealer Chantilly
Jag älskar att uttrycka mig genom smink – det ger mig kreativitet och självkänsla 💃🏼 Dessa produkter ligger på min önskelista eftersom de skulle ge mig chansen att testa nya looks och förnya min redan stora sminkkollektion!💋💄
Frida
Beauty Pro
09/12/24-21:19
The After Glow – Radiance-Boosting CBD Body Oil 100 ml
The Whipp – Ultra-Nourishing Whipped Body Cream 200 ml
The Hot Ex – Warming Pre-Shower Body Exfoliator 150 ml
The High Five – Nourishing + Protective Hand Cream 75 ml
Kroppsvård från Mantle🧖‍♀️
cornelia.uhlan.jansson
Beauty Beginner
09/12/24-21:18
Libre Le Parfum 50 ml
Full Face Powder Brush 110
Dior Addict Natural Gift Box
Volume Party Kit - Hair Care Kit
Har aldrig haft dyrt smink eller dofter , och mitt hår behöver räddas
Elin
Beauty Beginner
09/12/24-21:17
Sheer Glow Foundation Mont Blanc
Resistance Ciment Anti-Usure Topseal Conditioner 200 ml
Resistance Bain Force Architecte Shampoo 200 ml
All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
Önskar mig detta i julklapp😍😍 några favoriter som behöver påfyllning och även en ny produkt som hade varit så kul att testa!!!1
cornelia.uhlan.jansson
Beauty Beginner
09/12/24-21:14
Preppy Prime Setting Spray Matte Finish 100 ml
Fit Me Matte & Poreless Foundation Porcelain
Fit Me Concealer 5 Ivory
Sticks Party Mix Face Makeup Kit
Bästa kräm basen 🥰