/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
sara.sandberg05
Beauty Star
09/12/24-20:39
Money Masque 215 ml
Orchidée Impériale Eye & Lip Cream 20 ml
Dior Addict Shine Lipstick - 90% Natural Origin - Refillable 008 Dior 8
Lip Comfort Oil 01 Honey
Jag älskar att ta hand om hy, hår och sminka mig. Hade vart otroligt kul att få testa dessa produkter och kanske hitta en ny favorit!
Amanda
Beauty Beginner
09/12/24-20:38
Tobacco Vanille EdP 30 ml
Blueberry Sensitive Volume Mascara Black
Superstay Vinyl Ink Lipstick Royal
Hydra-Essentiel Cream SPF15 Normal/Dry Skin 50 ml
Vilket Beauty Kit!! En perfekt kräm för min torra hud som ger en kanon bas. Sedan med en bra mascara för mina känsliga ögon. Med en fin touch på läpparna och en fantastisk parfym som jag tycker luktar himelskt gott. Jag är verkligen en vaniljtjej.
Stina
Beauty Beginner
09/12/24-20:35(redigerad den 09/12/24-20:36)
Good Girl EdP 30 ml
Libre Le Parfum 50 ml
Donna Born In Roma Intense 50 ml
Face Base Set
Nu i vinter när man tar på sin kostym, vill man gärna ha en god parfym. Om jag så här gott lukta, kommer andra mig frukta. Med en borste så mjuk, kommer jag använda till många bruk. God jul, och hoppas jag får något kul!
memodavo2015
Beauty Beginner
09/12/24-20:16
Libre Le Parfum 50 ml
Advanced Night Repair Starter Gift Box
The Mini Discovery Gift Box
The Ritual Of Sakura - Large Gift Box
Let's win
Stina
Beauty Beginner
09/12/24-20:13
Eilish EdP Gift Box
Healing Strength Neem Plant Silk Serum 100 ml
Sticks Party Mix Face Makeup Kit
The Gorgeous Grocer - Christmas Beauty Advent Calendar
Detta är min önskelista! Billie Ellish parfymen har jag i liten test och älskar den. Därför är den med på min önskelista. Jag skulle även behöva en hårolja och har hört mycket bra om denna från Lanza, så den skulle vara kul att testa. Vill även testa lite ”krämprodukter” till mitt smink, vet att Milk är populärt. Och självklart så önskar jag ju mig en julkalender🤩🥰
Maria
Beauty Beginner
09/12/24-20:12(redigerad den 09/12/24-20:20)
The Dream Hair – Nourishing Hair + Scalp Treatment 150 ml
Black Opium EdP 30 ml
Eyelash Serum 3 ml
Bye Bye Under Eye Concealer 11.5 Light Beige (C)
Både mitt badrumsskåp och jag skulle göra en frivolt av lycka av detta tillskott🎅❣️🎄✨ Parfymen är min absoluta favorit, och de andra produkterna har jag endast hört gott om och skulle gärna vilja prova😍
Klara
Beauty Beginner
09/12/24-20:11
Alien Goddess EdP 60 ml
Résistance Sérum Extentioniste 50 ml
Tuscan Leather EdP 50 ml
Face Base Set
Hej! Jag hade jättegärna velat vinna dessa produkter, en alienparfym till min syster i julklapp då hon länge har velat haft denna men inte unnat sig själv den ännu, jag har tidigare haft en alien parfym och dom är grymmmmaaa!! 🥵Sedan ett hårserum till mig själv för att boosta hårväxten och jag behövet verkligen ta hand om håret i dessa kalla tider! Sedan en parfym till min kära bror i julklapp, han har precis fått jobb och tycker han förtjänar lite extra lyx i år😝 tillsist vill jag ha ett sett med sminkborstar till mammsen som precis har blivit intresserad av smink och vill uppdatera hennes sminkkollektion, därav behövs borstar från bästa Real Techniques💪🏼 God jul! ❤️
Maha
Beauty Star
09/12/24-20:10
Gaultier Divine Le Parfum 50 ml
Photo Finish Resurface Smooth + Renew Primer 10 ml
All Nighter Ultra Matte Setting Spray 118 ml
Extra Volume Shampoo & Conditioner Duo 500 ml
har länge velat testa just dessa produkter då jag alltid hört gott om dom, desvärre är man student och måste priotiera andra kostnader. Skulle vara en dröm ifall jag skulle få chans att vinna dessa produkter!!