/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Lina
Beauty Beginner
09/12/24-23:21
Gloss Bomb Swirl Ornament
All Nighter Setting Spray 118 ml
Paradoxe Virtual Flower EdP 50 ml
Loveshine Gift Box
Här här några av mina dröm produkter jag skulle vilja ha och testa! En doft jag har fastnat för ända sen den kom ut, sen har vi det otroligt fina läppglansen från Fenty. Och Ysl läpp produkter som skulle vara perfekt julklapp till min bästa vän. Och urban settingspray för mitt smink ska hålla igenom en hel dag!🩷🩷
Noren
Beauty Beginner
09/12/24-23:18
Tindra
Beauty Beginner
09/12/24-23:00
Paradoxe EdP 50 ml
Rio Deo Aluminum-Free Deodorant Cheirosa 68 57 g
Blond Absolu L'Huile Cicagloss Refillable Hair Oil 75 ml
Extreme Play Safe Leave-In Treatment 250 ml
Detta är produkter jag använder varje dag och som alltid köper och kommer köpas om, det är vardagsprodukter jag inte skulle vilja vara utan
Désirée
Beauty Beginner
09/12/24-22:40
Aqua Allegoria Mandarine Basilic Forte EdP 75 ml
Idôle Nectar EdP 50 ml
Targeted Wrinkle Corrector 15 ml
Advanced Night Repair Eye Gel Cream 15 ml
Hanin
Beauty Beginner
09/12/24-22:38
Dana
Beauty Beginner
09/12/24-22:28(redigerad den 09/12/24-23:10)
Ambient Lighting Edit Unlocked Evil Eye
Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml
Lash Idôle Mascara Gift Box
J'adore EdP Infinissime 100 ml
Det hade varit en underbar julklapp från kicks att få vinna dessa favoriter! Hourglass ikoniska palett finns med på min önskelista eftersom jag verkligen velat prova den ända sedan den kom ut. Kerastase hårolja är med för ett silkeslent hår i vinter, Lancômes idole maskara ger de längsta fransarna och J’adore påminner mig väldigt mycket om min mor som brukar använda den serien, det är en otrolig ”staple perfume” som passar i alla lägen ❤️
Hanin
Beauty Beginner
09/12/24-22:20
Gina
Beauty Pro
09/12/24-22:15
Libre EdP 50 ml Gift Box
Hypnôse Drama Mascara 01 Black
Highlighting Powder 35 Quartz Glow
Encre De Peau All Hours Foundation LN4
Här är dessa produkter som jag önskar mig 🥹❤️ Första produkten är Libre parfym från YSL som doftar underbart. Andra produkten är Hypnôse mascara från Lancôme som är ett måste! Tredje produkten är en highlighter från Bobbi Brown och har en fantastisk glow✨den fjärde produkten är en foundation från YSL som jag alltid ville testa 🙌🏼