/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
wulf.julia
Beauty Beginner
09/12/24-20:55
Lock-It Setting Powder Fair
Shade+Light Face Contour Palette
Go Big Or Go Home Mascara Trooper Black
Terracotta Light Bronzing Powder 05 Deep Warm
Drömkitet!! Älskar bronzern!
sara.sandberg05
Beauty Star
09/12/24-20:50
Resistance Masque Force Architecte Hair Mask 200 ml
Resistance Ciment Anti-Usure Topseal Conditioner 200 ml
All Soft Argan-6 Multi-Care Oil 90 ml
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Jag har några få produkter från kerastase och jag älskar!!! Dessa har jag velat testa så länge nu men inte velat unna mig själv. Har fått så stort intresse och motivation för att verkligen ta hand om mitt hår och få det långt och friskt. Dessa hade nog vart guld då!!!
Maysan
Beauty Star
09/12/24-20:47
Libre EdT 30 ml
La Vie Est Belle EdP 30 ml
Luminous Silk Concealer 5.75
Naked 3 Eyeshadow Palette
La vie est belle har jag haft som tester och inte riktigt kunnat släppa, så god doft! Sedan hade min kompis YSL libre och den var ju alldeles underbar, så vill jag gå runt och dofta!😍 Jag ska på bröllop nästa år och därför hade jag velat ha en fin foundation och den fina ögonskuggspaletten, för att verkligen kunna piffa upp mig ordentligt!
Angelica
Beauty Pro
09/12/24-20:47
Gloss Bomb Swirl Ornament
L'Interdit Rouge EdP 50 ml Gift Box
Cryo-Flash Cream-Mask 75 ml
Self Tan Purity Bronzing Water Face Mist 80 ml
Detta är absolut drömmiga produkter, blir pirrig bara av tanken av hur fantastiska de är❣️ Otroligt fin tävling🙏✨♥️
Enkhnamuun
Beauty Star
09/12/24-20:39
Alien Goddess EdP 60 ml
All Hours Hyper Bronze 2
Forever Glow Maximizer Longwear Liquid Highlighter 011 Pink
Rouge Blush Colour & Glow 287 Dioramour
Dessa är mina fyra topp produkter just nu från min wishlist. Mugler parfymen har jag hört mycket bra om och själv älskar jag vanilj parfymer därför vill jag verkligen test. Jag har även börjat gilla bronzer väldigt mycket därför är jag exalterad på den nya ysl bronzern. Jag är även en blush tjej därför vill jag testa den nya paletten från dior. Samt toppa blushen med diors highligter!
sara.sandberg05
Beauty Star
09/12/24-20:39
Money Masque 215 ml
Orchidée Impériale Eye & Lip Cream 20 ml
Dior Addict Shine Lipstick - 90% Natural Origin - Refillable 008 Dior 8
Lip Comfort Oil 01 Honey
Jag älskar att ta hand om hy, hår och sminka mig. Hade vart otroligt kul att få testa dessa produkter och kanske hitta en ny favorit!
Amanda
Beauty Beginner
09/12/24-20:38
Tobacco Vanille EdP 30 ml
Blueberry Sensitive Volume Mascara Black
Superstay Vinyl Ink Lipstick Royal
Hydra-Essentiel Cream SPF15 Normal/Dry Skin 50 ml
Vilket Beauty Kit!! En perfekt kräm för min torra hud som ger en kanon bas. Sedan med en bra mascara för mina känsliga ögon. Med en fin touch på läpparna och en fantastisk parfym som jag tycker luktar himelskt gott. Jag är verkligen en vaniljtjej.
Stina
Beauty Beginner
09/12/24-20:35(redigerad den 09/12/24-20:36)
Good Girl EdP 30 ml
Libre Le Parfum 50 ml
Donna Born In Roma Intense 50 ml
Face Base Set
Nu i vinter när man tar på sin kostym, vill man gärna ha en god parfym. Om jag så här gott lukta, kommer andra mig frukta. Med en borste så mjuk, kommer jag använda till många bruk. God jul, och hoppas jag får något kul!