/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Therése
Beauty Star
10/12/24-16:36
Awakening Eye Gels
Salicylic Acid 2% Anhydrous Solution 30 ml
Rena Scalp Treatment 200 ml
Alien EdT 30 ml
Som trebarnsmamma är det lyxigaste jag kan tänka mig att få se lite mer vaken ut - högst på önskelistan står därför Awekening eye pass från Xlash 😍 Även huden skulle behöva en rejäl uppväckning. Bort med det gamla trötta hudlagret och fram med ny fräsch hud med blodmasken, alltså AHA 30% + BHA 2% peeling solution från The ordinary 🩸😍 Hårbottnen skulle man också kunna väcka och ta hand om med Scalp treatment från Björk. Och tänk bara att på detta få några sprut med favoritparfymen jag hade råd med innan jag behövde köpa blöjor 🤣 Den fantastiska doften Ailien från Mugler. Inga ord kan beskriva hur lyxigt detta skulle vara 🥹😍💆‍♀️
Amanda
Beauty Star
10/12/24-16:28
Dior Addict Shine Lipstick - 90% Natural Origin - Refillable 008 Dior 8
Everlasting Lip Liner Outlaw
Mini Modern Renaissance + Brow Wiz Kit
En drömjulklapp för mig vore att hitta den perfekta röda läppen, i kombination med en varm ögonmakeup!
merry_leila
Beauty Beginner
10/12/24-16:26
Libre Le Parfum 50 ml
Olympéa Solar EdP Intense 30 ml
The Precision Brow Pen, Definition & Waterproof 04 Light Brown
Perfect Eye Brow Lift Illusion Styling Wax
Jag tycker och älskar sina produkter
Mariam
Beauty Beginner
10/12/24-16:18
Black Opium Extreme EdP 50 ml
Sì Passione EdP 30 ml
Bloom Profumo Di Fiori EdP 100 ml
Paradoxe EdP 50 ml
Jag har alltid velat ha dessa parfymer. Mina vänner har såna och dem luktar såååå gott 😍😍
Elsakatt
Beauty Beginner
10/12/24-15:26
Born in Roma Donna EdP 50 ml Gift Box
Good Girl EdP 30 ml
Liquid Blush Orgasm
Hoola Bronzer
Jag har alltid velat ha dessa parfymer för att de luktar så gått. Nars liquid blush har jag velat ha jättelänge då den har så fin färg och är i behov av en liquid blush. Är även i behov av en puder bronser och denna har jag hört mycket bra om. ((:
Anna
Beauty Pro
10/12/24-15:25
Everywhere You Go Beauty Bag
Ambient Lighting Palette Golden Rose Edit
Nutritive Holiday Gift Set
The One EdP 50 ml
Min Önskelista 🎀💚 Parfymen The One, från Dolce & Gabbana har jag fått ett prov på och det ÄR min doft! Den passar mig perfekt, underbar doft💃 kerastase Nutritive serie är jättebra för min torra, lååånga hår med blekta slingor👌🧡 Älskar Läppoljan från BeautyAct och vill prova mascaran och en fin necessär med lite mer härligt från BeautyAct 🩵💋 Paletten från Hourglass skulle jag kunna använda året runt och få GLOW snabbt, proffsigt och enkelt 😍💕
Ermina
Beauty Beginner
10/12/24-15:15
Laura Mercier Translucent Loose Tone Up Rose
Dior Addict Natural Gift Box
Forever Glow Star Filter Complexion Sublimating Fluid 2 N Neutral
The Ritual Of Sakura - Large Gift Box
Det här kitet har jag satt ihop med min mamma i åtanke, en person som sällan tänker på sig själv först. Hon är allergisk mot parfym, så Rituals produkter är det närmaste hon kommer en doftgarderob – och den är alltid hennes favorit. Hon är också någon som nästan aldrig unnar sig makeup eller små skönhetsprodukter, trots att jag vet att det skulle göra henne glad. Det här skulle vara en fin möjlighet för mig att visa henne uppskattning för allt hon gör för andra, och för att påminna henne om att hon också förtjänar att bli bortskämd. 🥰❤️
Mikaela
Beauty Beginner
10/12/24-14:39(redigerad den 10/12/24-14:41)
Leave-In Repair Hair Mask 50 ml
Libre EdP 50 ml Gift Box
Color Riche Satin Lipstick 129 Montmartre
Skin Food Light Cream 30 ml
Weleda - vill aldrig leva utan denna creme igen, naturliga ingredienser som hjälper till att läka huden. Lika bra i stan som ute i naturen. Läppstiftet med den perfekta färgen, en doft jag aldrig glömmer och K18 som jag endast hört om men som skulle passa perfekt till mitt vinterfrissiga hår.