/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Hedda
Beauty Star
10/12/24-19:26
This Is Her! EdP 50 ml
Blush Subtil 351 Blushing Trésor (Shimmering)
All Hours Hyper Bronze 2
Dior Backstage Eye Palette 003 Warm Essentials
Som student i mörka vinter- och tentatider försöker jag se det lilla i vardagen och fokuserar mycket på att ge mig själv ett fräscht och glowigt ansikte - lite fake it till you make it 🤭 Men detta DRÖM beautykit hade jag mer än gärna adderat till min necessär, både för att få möjligheten att lyxa med en fantastiskt parfym, och de perfekta sminkprodukterna. Men även då både min bronzer och blush håller på att ta slut, och min ögonskuggspalett är lite för gammal för vad jag vill erkänna. Det hade alltså både värmt i mitt hjärta och min plånbok att få vinna detta magiska kit ❤️‍🔥🎅🏼
Nova
Beauty Beginner
10/12/24-19:24
Stronger With You EdT 50 ml Gift Box
Crystal Noir Parfum EdP 90 ml
Good Girl EdP 30 ml
Cool Blonde Coloring Silver Shampoo 250 ml
Bill kunna ge en present till mig själv genom att lukta riktigt gott med en bra kombination men också unna min kille med en påfyllning av hans favoritperfym. Sedan silvershampoo till min kära mor
Wilma Leila
Beauty Beginner
10/12/24-18:21
Genifique Ultimate Serum 115 ml
Cellular Performance Extra Intensive Cream Limited Edition
Silky Bronze Protective Cream Face SPF50+ 50 ml
Rénergie H.C.F. Triple Serum Eye 20 ml
Har velat ha dessa såååå länge men min ekonomi tillåter mig verkligen inte att ha dyr hudvård and it breaks my heart! Fick prov av dessa produkter och alltså WOW! Är så dålig på att treat myself och det är viktigt så detta hade gjort mig så otroligt glad <3
Elysia
Beauty Star
10/12/24-17:47
Treatz Lip Oil Dragon Fruit
Lavande 31 Eau de Parfum 100 ml
PhD Conditioner 236 ml
Eaze Drop Blur + Smooth Tint Stick 19
This would be my ideal and most amazing beauty kit for the following reasons - fenty lip oil - with the weather being so cold in Sweden (weather I am not used to!) my lips get so dry so this would be amazing for moisture + I love dragonfruit - its my favourite fruit! - le labo lavender - I have been wearing Le labo santal 33 for around 5 years now and it’s time to switch it up! I love this scent as it’s calming but also strong Fenty stick - my skin colour changes so much from winter to summer (and in between) which is an expensive business! Fenty eaze drop in number 19 is never in stock and I’m desperate to get my hands on this for my winter foundation! Living proof conditioner - I am starting my natural hair journey and as someone with Afro hair I need extra moisture - especially in this extreme weather. This brand is amazing for black hair and it would be so dreamy to have this product!
hana
Beauty Beginner
10/12/24-17:39(redigerad den 10/12/24-17:40)
Lost Cherry EdP 50 ml
Black Opium EdP 30 ml
Born In Roma Coral Fantasy Donna EdP 50 ml
Gaultier Divine EdP 100 ml
Mitt Drömkit😍: 💕✨ Valentino Donna Born In Roma EdP – En elegant och feminin doft som får mig att känna mig självsäker och vacker, perfekt för både vardag och fest.Jean 💕✨Paul Gaultier Gaultier Divine – En doft som andas lyx och glädje, och som skulle vara min nya favorit för speciella tillfällen. 💕✨Yves Saint Laurent Black Opium – En ikonisk parfym som kombinerar energi och mystik, och skulle vara underbar att ha i min samling. 💕✨TOM FORD Tobacco Vanille – En unikt varm och sofistikerad doft som ger mig en känsla av exklusivitet och lyx i vardagen. Jag är stamkund hos KICKS och uppskattar alltid den fantastiska servicen och vänligheten hos er personal! Som barnskötare och mamma till sex barn prioriterar jag sällan mig själv, men dessa produkter skulle ge mig en välbehövlig touch av lyx och glädje i min hektiska vardag. Håller tummarna! 💕✨ 💕✨
Sanna Zewde
Beauty Star
10/12/24-17:21
Cryo-Flash Cream-Mask 75 ml
Côte D'Azur Revitalizing Hand Wash 300 ml
Mojave Ghost Absolu Eau de Parfum 50 ml
Ready Set Fix 100 ml
1.Byredo Mojave Ghost Denna ikoniska doft är både sofistikerad och unik, med varma tränoter och en lätt blommighet som gör den perfekt för alla tillfällen. Det är som en lyxig signatur som verkligen sticker ut! 2. Clarins Cryo Mask En riktig game-changer för trött hud! Den svalkande effekten ger en snabb uppfräschning och gör att huden ser strålande och jämn ut – perfekt för att pigga upp en stressig vardag. 3. Oribe Handwash Vem vill inte ha en handtvål som både doftar fantastiskt och ser snygg ut i badrummet? Oribes handtvål är inte bara en vardagslyx, utan också skonsam mot händerna. 4. Idun Minerals Setting Spray En setting spray är ett måste för att hålla sminket på plats hela dagen, och Iduns spray är extra härlig eftersom den är anpassad för känslig hud och innehåller bra ingredienser.
Karin
Beauty Beginner
10/12/24-16:57
Advanced Night Repair Serum 75 ml
Pear Inc. EdP 100 ml
Paradoxe EdP 50 ml
Revitalizing Supreme+ Night Cream 50 ml
Min mamma lärde mig att bra hudvård är a och o. Det är några år sedan hon gick bort, men det kommer alltid sitta rotat i mig, och att få lyxa till det med några favoriter slår aldrig fel! Mitt intresse för doft har varit med mig sen jag fick min allra första i present när jag fyllde tretton - sen dess har jag insett att man aldrig kan ha för många parfymer!
Therése
Beauty Star
10/12/24-16:36
Awakening Eye Gels
Salicylic Acid 2% Anhydrous Solution 30 ml
Rena Scalp Treatment 200 ml
Alien EdT 30 ml
Som trebarnsmamma är det lyxigaste jag kan tänka mig att få se lite mer vaken ut - högst på önskelistan står därför Awekening eye pass från Xlash 😍 Även huden skulle behöva en rejäl uppväckning. Bort med det gamla trötta hudlagret och fram med ny fräsch hud med blodmasken, alltså AHA 30% + BHA 2% peeling solution från The ordinary 🩸😍 Hårbottnen skulle man också kunna väcka och ta hand om med Scalp treatment från Björk. Och tänk bara att på detta få några sprut med favoritparfymen jag hade råd med innan jag behövde köpa blöjor 🤣 Den fantastiska doften Ailien från Mugler. Inga ord kan beskriva hur lyxigt detta skulle vara 🥹😍💆‍♀️