/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Fatemeh
Beauty Beginner
10/12/24-21:40
Lait-Crème Multi-Protection SPF20 40 ml
Neck & Décolletage Cream 50 ml
Libre Le Parfum 50 ml
Miss Dior EdP 50 ml
Bästa produkter som finns jag älskar blommiga dofterna de är hämskt bra och sol krämen är en av de bästa alla måste ha det och mario créme är en av bästa som jag använt båda doften och egenskapen speciellt är ekologisk
Seynab
Beauty Beginner
10/12/24-21:13
Lady Million Fabulous EdP 30 ml
Magnetism EdP 50 ml
Be Delicious EdT 30 ml
Cloud EdP 100 ml
De har är mina favoriter parfym min önska mål Just nu jag har inte råd att köpa de🤞
Maria
Beauty Star
10/12/24-21:08
Gaultier Divine Le Parfum 50 ml
Born in Roma Donna EdP 50 ml Gift Box
Advent Calendar
Curl Manifesto Holiday Gift Set
Jag står här idag, mot alla odds, efter ett år som jag aldrig trodde jag skulle överleva. Livet har prövat mig bortom gränserna för vad jag trodde var möjligt att uthärda. I mörkrets djupaste stunder försökte jag till och med ta mitt eget liv. Men trots allt detta, trots smärtan och förtvivlan, har jag kämpat mig igenom. Varje dag har varit en kamp, men jag har rest mig, om och om igen. Att vinna denna tävling skulle betyda mer än bara en seger. Det skulle vara ett bevis på min motståndskraft, ett tecken på att livet kan vända, även när allt känns hopplöst. Det skulle ge mig styrka att fortsätta kämpa och påminna mig om att jag är starkare än jag tror. Jag ber er inte om medlidande, utan om en chans att visa att även de mörkaste stunder kan leda till något ljust. Låt mig få vara ett exempel på att det alltid finns hopp, även när man tror att allt är förlorat.
Livia
Beauty Pro
10/12/24-20:39(redigerad den 10/12/24-20:44)
Delina La Rosée 75 ml
Light Reflecting Foundation Fiji
Soft Matte Complete Concealer Nougatine
Diamond Bomb All-Over Diamond Veil Rosé Rave
Jag vill dela med mig av några produkter som just nu står högst upp på min önskelista. De har alla något unikt som gör att jag känner att jag bara måste ha dem i min samling 😍🎀 ✨ Delina La Rosée✨ Den här doften är ren magi i en flaska. Jag älskar fräscha, blommiga parfymer och Delina La Rosée är den perfekta balansen mellan elegant och lättburen. En parfym som får en att känna sig feminin och självsäker varje gång man bär den (har bara burit den varje gång jag ser den i affären😅) ✨ NARS Light Reflecting Foundation✨ Jag har hört så mycket hype om denna! En foundation som inte bara jämnar ut huden utan också ger en hälsosam glow – ja, tack! Den verkar vara perfekt för både vardag och mer speciella tillfällen eftersom den ger en naturlig finish utan att kännas tung. ✨ NARS Soft Matte Complete Concealer✨ Jag älskar concealers som både täcker bra och är enkla att blenda, och den här får så mycket kärlek i beautyvärlden. Jag gillar att den kommer i en burk, vilket gör det enkelt att kontrollera mängden och jobba med precis där det behövs. Perfekt för mörka ringar eller små blemmor! ✨ Fenty Beauty Diamond Bomb – Rosé Rave ✨ Jag har Diamond Bomb i färgen How Many Carats och det är seriöst det vackraste jag äger. Den ger det mest fantastiska skimret som passar allt från fest till vardagsglam. Därför är jag så sugen på Rosé Rave – tänk er samma magiska effekt fast i en mjuk, rosé-ton. Jag kan inte låta bli att drömma om hur fin den skulle vara som både highlighter och ögonskugga!
Ella
Beauty Beginner
10/12/24-20:34
Donna Born In Roma EdP 30 ml
Facefinity Face Primer 30 ml
Watermelon Dew Jelly Cream 50 ml
Signature EdT 50 ml
Jag har valt saker till min mamma och min lillasyster då jag vet att deras favoritprodukter håller på ta slut och vill att dem ska kunna unna sig själva nya utan att behöva lägga mycket pengar, då dem köpt julklappar för dem pengarna. Tycker att dem är så värda lite nya produkter!🥰
Lovisa
Beauty Beginner
10/12/24-19:48
La Vie Est Belle EdP 30 ml
Skinovage Balancing Cream 50 ml
Full-On™ Plumping Lip Matte Lipgloss Catching Rays
Dior Addict Natural Gift Box
Detta magiska kitt skulle göra underverk i min vinterrutin ✨ Nu mot jul hade de varit en fin julklapp till sig själv, när man inte riktigt har ekonomi att unna sig själv. Dessa produkter är mina favoritprodukter, som jag numera har värdelösa kopior på. Hade varit så himla kul att uppgradera rutinen med dessa igen!! 😍
Hedda
Beauty Star
10/12/24-19:26
This Is Her! EdP 50 ml
Blush Subtil 351 Blushing Trésor (Shimmering)
All Hours Hyper Bronze 2
Dior Backstage Eye Palette 003 Warm Essentials
Som student i mörka vinter- och tentatider försöker jag se det lilla i vardagen och fokuserar mycket på att ge mig själv ett fräscht och glowigt ansikte - lite fake it till you make it 🤭 Men detta DRÖM beautykit hade jag mer än gärna adderat till min necessär, både för att få möjligheten att lyxa med en fantastiskt parfym, och de perfekta sminkprodukterna. Men även då både min bronzer och blush håller på att ta slut, och min ögonskuggspalett är lite för gammal för vad jag vill erkänna. Det hade alltså både värmt i mitt hjärta och min plånbok att få vinna detta magiska kit ❤️‍🔥🎅🏼
Nova
Beauty Beginner
10/12/24-19:24
Stronger With You EdT 50 ml Gift Box
Crystal Noir Parfum EdP 90 ml
Good Girl EdP 30 ml
Cool Blonde Coloring Silver Shampoo 250 ml
Bill kunna ge en present till mig själv genom att lukta riktigt gott med en bra kombination men också unna min kille med en påfyllning av hans favoritperfym. Sedan silvershampoo till min kära mor