/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
jasmine
Beauty Beginner
10/12/24-22:42
Big Pony Pink EdT 50 ml
Sculpting Bronzer Brush 195
All Nighter Setting Spray 118 ml
Ultimate Smooth Miracle Oil Serum 100 ml
De hade varit kul att vinna då jag är i behov av att ha dessa saker pågrund av att min parfym nästan är slut och Ralph lauren parfym har jag velat ha väldigt länge nu, min bronzer borste har gått sönder och hårolja behövs verkligen och en ny settingspray hade inte heller varit fel. Sen nu närmare jul finns inte pengarna att unna sig och andra månader kan de också va svårt då man har andra saker man måste lägga pengar på
Roia F A
Beauty Beginner
10/12/24-22:30
Felicia
Beauty Beginner
10/12/24-22:28
Freshly Juiced Vitamin E Mask 90 ml
Scarlet Poppy Cologne Intense 100 ml
Juicy Tubes 01 Pure
Ultimate Reset Overnight Serum 90 ml
Önskar mig dessa fantastiska produkter! Få vakna upp med lent och fint hår, snygga glansiga läppar och lukta gott till min födelsedag 12 december eller jul!
Roia F A
Beauty Beginner
10/12/24-22:27
Roia F A
Beauty Beginner
10/12/24-22:23
Frida
Beauty Pro
10/12/24-22:17
Midnight Recovery Omega-Rich Cloud Cream 50 ml
Truth Barrier Booster Ferment Essence 120 ml
Hydra-Sérum 30 ml
Hydrating Toner 180 ml
Spännande hudvård😍
Esther
Beauty Beginner
10/12/24-22:14
Paradoxe EdP 50 ml
Born in Roma Donna EdP 50 ml Gift Box
Advanced Snail Mucin Gel Cleanser 150 ml
Gel iQ 6-pack
Jag skulle vinna detta kit för att jag älskar smink, hudvård och skönhet och har inte haft möjligheten att kunna testa dessa produkter själv! Jag hade därför varit så glad om jag vann detta!!🥰
Olivia
Beauty Beginner
10/12/24-22:09
Cashmere & Palo Santo EdP 100 ml
Dior Homme Intense EdP 100 ml
Radiance-Plus Golden Glow Booster For Face 15 ml
The Ritual Of Sakura - Small Gift Box
Detta är verkligen en önskelista- sådant jag inte hade kunnat köpa själv men som jag gått och kikat på flertalet gånger. Både till mig själv- men även till min kille!