/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
11/12/24-20:16
Bronze Goddess Nuit EdP 50 ml
Icon Pour Femme EdT 30 ml
Flora Gorgeous Orchid EdP 30 ml
Nomade Nuit D'Egypte EdP 30 ml
2 på min lista att provdofta & 2 jag inte helt kan "släppa"
Fatma
Beauty Beginner
11/12/24-20:11
Gucci Guilty Pour Homme Parfum 150 ml
Paradoxe EdP 50 ml
Gucci Bloom EdP 100 ml
Gucci Guilty Pour Femme EdP Intense 30 ml
Hej KICKS! Jag är så tacksam 🙏för möjligheten att delta i er fantastiska tävling där man kan skapa sitt eget beauty kit🤩. Att vinna detta underbara pris skulle vara en fantastisk upplevelse och ge mig chansen att skämma bort mig själv och mina nära och kära med några lyxiga skönhetsprodukte.🫶 När jag valde mina fyra favoriter tänkte jag på vad som verkligen skulle göra vardagen lite mer magisk och glädjefylld🥰. Jag valde produkter som inte bara är högkvalitativa utan också förkroppsligar den omsorg och kärlek som vi vill ge oss själva och varandra. Det vore en dröm som går i uppfyllelse att vinna och kunna dela denna glädje med dem jag älskar mest. Tack för att ni arrangerar denna tävling och sprider så mycket glädje och skönhet. Jag hoppas verkligen på turen att vinna och ser fram emot att fortsätta utforska alla fantastiska produkter från KICKS.🍀🌟
Jessica
Beauty Beginner
11/12/24-20:00
Gen Nude Blonzer Kiss Of Copper
Oxygen-Glow CC Cream 40 ml
Your Skin But Better CC+ Nude Glow Foundation Medium Tan
NCEF-Revitalize Cream 50 ml
Dessa produkter är några av de som stått på min önskelista ett bra tag, men lite för dyrt för en mamma som prioriterar allt annat än sig själv! 🙈Glow och lite fräsch hy vore underbart för denna trötta mamman, hade jublat över detta paket under granen i år!🎁😍🙏 nu är det bara och hålla tummarna då!🙏
Wilma
Beauty Beginner
11/12/24-19:55
Paradoxe EdP 50 ml
Bella Essence EdP 100 ml
Her EdP 30 ml
My Burberry EdP 50 ml
jag som student skulle älska att få skämma bort mina vänner och familj med exklusiva parfymer nu till jul som jag annars inte skulle ha råd med! så mycket dom har gjort för mig vill jag verkligen göra något extra för dom!
Nikki
Beauty Pro
11/12/24-19:42(redigerad den 11/12/24-19:59)
Beauty Whisk Taker Gift Box
Killawatt Freestyle Highlighter Wattbratt
Cooling Water Eye Stick
Skin Peach Barrier Toner 150 ml
✨️💝🎅 Min Önskelista 🎅💝✨️ All I want for Christmas is... a gift from KICKS! 🎄 BENEFIT Beauty Whisk Taker Gift Box - innehåller flera av Benefit's ikoniska produkter som hade varit så roligt att få testa. 🥰 🎄 FENTY Beauty Killawatt Freestyle Highlighter i färgen Wattbratt - en magiskt highlighter som passar perfekt för nyårsfesten. 🌸✨️ 🎄 MILK Makeup Cooling Water Eye Stick - vem vill inte ha pigga ögon i vintermörkret. Låter så härlig! 👀💧 🎄 SMUUTI SKIN Skin Peach Barrier Toner - använder toner varje dag och denna är både barriärstärkande och återfuktande och doftar ljuvligt av persika.🍑 ✨️🎁✨️🥰 GOD JUL 🥰✨️🎁✨️
annieolsson03
Beauty Beginner
11/12/24-18:38(redigerad den 11/12/24-18:47)
Dior Addict Natural Gift Box
Lost Cherry EdP 50 ml Gift Box
Hypnotic Poison EdP 50 ml
Duet Blow Dry - 2-in-1 Hair Dryer Brush Black
Det här är nog mina absolut drömprodukter som länge legat på önskelistan! Jag har alltid velat prova dem men har inte haft möjlighet innan av olika skäl. Så det vore verkligen helt otroligt att äntligen få använda dem och sätta guldkant på vardagen! ☺️
annieolsson03
Beauty Beginner
11/12/24-18:25
Dior Addict Natural Gift Box
Lost Cherry EdP 50 ml Gift Box
Hypnotic Poison EdP 50 ml
Unplugged - Cordless Hair Straightener Black Black
Det här är nog mina absolut drömprodukter och det vore otroligt att äntligen få testa dem!
Jennifer
Beauty Star
11/12/24-18:23
Delina EdP 75 ml
Diorshow Pump 'N' Volume HD Mascara 090 Black
YSL LOVESHINE Candy Glow Tinted Butter Balm Pink Sunrise 1B
Blush 778 Orgasm Edge
Essentials😍