/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Alma
Beauty Beginner
11/12/24-21:47(redigerad den 11/12/24-21:49)
Good Girl Blush Elixir EdP 50 ml
Invati Ultra Advanced Thickening Conditioner Rich 1000 ml
Invati Ultra Advanced Exfoliating Shampoo Rich 1000 ml
Leave-In Repair Hair Mask 50 ml
Vill verkligen börja ta hand om mitt hår och har hört bra om Aveda samt vill jag testa den k18 😉 Pluss parfymen som luktar sååååå gott
Fanny
Beauty Star
11/12/24-21:39
Forever Skin Perfect Foundation Stick 2 N Neutral
Forever Skin Contour Stick Medium Contour
Dior Addict Natural Gift Box
Dior Backstage Eye Palette 003 Warm Essentials
Skulle verkligen vilja vinna och få testa nyheter från Dior. En mamma penning är inte så fet💸😛
Ester
Beauty Star
11/12/24-21:39(redigerad den 11/12/24-21:42)
Cooling Water Jelly Tint Stick Burst
Cream Bronzer Amber
Calming Eye Gels
Soft Glam Eyeshadow Palette
Jag önskar mig detta för att det är saker jag alltid velat prova men inget jag haft eller har råd med att köpa eller unna mig själv och speciellt inte nu som ny spädbarnsmamma…Hade varit en helt otroligt julklapp att få dessa!! God jul 🎄
Maysooni
Beauty Beginner
11/12/24-21:28
Paradoxe EdP 50 ml
Unlocked Instant Extensions Mascara Ultra Black
Stay In Touch Restorative Hand Crème 75 ml
Huile Prodigieuse Neroli Dry Oil 100 ml
Det här Beauty Kitet är en hyllning till den mystik och skönhet som Tusen och en natt förmedlar. Från den sofistikerade doften av Prada Paradoxe till den dramatiska volymen från Hourglass mascara – detta kit handlar om nya drömmar, mystik och förtrollning. Ole Henriksen kräm ger huden en ungdomlig styrka och Nuxe kroppsolja ger en förtrollande lyster som gör att jag känner mig som en drottning från de magiska österländska sagorna. Det här är min dröm! ✨
Lisa
Beauty Star
11/12/24-21:27(redigerad den 11/12/24-21:28)
Stronger With You Intensely EdP 30 ml
Future Solution LX Legendary Enmei Cream 50 ml
NCEF-Revitalize Cream 50 ml
Super X Metal Hair Clipper Chrome
Perfekta julklappar till min sambo. Samt till mig 🙈
Suzan
Beauty Beginner
11/12/24-21:27
Orchidée Impériale Eye & Lip Cream 20 ml
Floating Under The Eyes Depuffing Under Eye Gel Pads 30 pairs
Loveshine Gift Box
The Essential Travel Collection Gift Box
Jag hopas verkligen på vinst, har aldri i livet vunnit något. Jag tycker det är fantastisk att ni gör detta. Ni är bäst🌹
Saliha
Beauty Beginner
11/12/24-21:16
La Belle Le Parfum 30 ml
Max - Wide Plate Hair Straightener
Dior Addict Natural Gift Box
Divinely Flawless Gift Box
Hejsan! Min mormor visade mig den här tävlingen och jag skulle jättegärna ha de hära produkterna. Jag har redan för jätte länge sedan vilja ha dem fast de är jätte dyra och jag ville inte fråga mina föräldrar för så mycket pengar. Jag ville också ge den där parfymen till en vän som betyder mycket till mig så jag skulle va jätte glad om jag får den här beauty kit. Vänliga hälsningar!
Peter
Beauty Star
11/12/24-21:11
Naxos EdP 100 ml
Cedrat Boise EdP 120 ml
Greenley EdP 125 ml
Herod EdP 125 ml
Som nybliven pappa på föräldralön har det blivit rejäla nedskärningar i parfymbudgeten. Precis lagom till kicks börjat intressera sig for nicheparfymer... Vore en dröm att vinna vilken som helst ute detta beauty kit. Alla är fantastiska dofter och min mancera tester börjar ta slut... Ve och fasa!