/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Heba Mourad
Beauty Beginner
11/12/24-22:39
Libre Le Parfum 50 ml
Gucci Guilty Pour Femme EdP Intense 30 ml
Privé Sable Nuit EdP 100 ml
My Way EdP 30 ml
Fantastiska parfymer 👌🏼
Alice
Beauty Beginner
11/12/24-22:31
Ultra Facial Cream 50 ml
Gloss Bomb Swirl Ornament
Diamond Bomb All-Over Diamond Veil How Many Carats?
This Is Her! Vibes Of Freedom EdP 50 ml
Jag har valt produkterna på min önskelista noggrant eftersom de representerar både mina behov och min passion för skönhet och egenvård. Varje produkt är en pusselbit i min strävan att känna mig som mitt bästa jag, oavsett om det handlar om att stärka min hudvårdsrutin, skapa kreativa makeup-looks eller unna mig en stund av välbehövlig avkoppling.Att vinna min önskelista skulle inte bara ge mig chansen att testa dessa efterlängtade produkter, utan också inspirera mig att fortsätta utforska skönhetens värld och dela glädjen med andra. Jag ser det som ett tillfälle att unna mig själv något extra, och jag lovar att använda produkterna med både tacksamhet och glädje.
Penny
Beauty Star
11/12/24-22:26(redigerad den 11/12/24-22:33)
Cloud EdP 100 ml
Mini Base Makeup Brush Kit
Dior Addict Natural Gift Box
Hydro Grip Primer 45 ml
Hej jag önskar mig detta då jag inte kommer få chansen att få några julklappar iår då både jag och min sambo blev arbetslösa precis och min familj har slutat prata med mig 🩷 Kommer självklart fortfarande fira jul med människorna jag tycker om och kommer vara glad oavsett. Vi kan börja med nr 1 som är en perfym från Ariana Grande som jag ser upp till en del då jag själv älskar att sjunga och hennes smink är alltid så fint. Sen doftar ju perfymen otroligt gott. Har önskat mig den i flera år i rad men den är lite dyr.. Sen nr 2 är två borstar och det är något som verkligen saknas hos mig då jag bara har två en stor och en liten här hemma så det hade varit fantastiskt med flera. Har redan de andra två i erat märke och jag älskar dem. Nr 3 är ett kit från dior som är otroligt fint och något jag bara hade kunnat drömma om att få äga. Sen är det en del grejer där i så jag tänkte att en av grejerna kunde jag kanske ge bort till min farmor som är den ända som fortfarande stöttar och finns hör för mig. Nr 4 är en primer från milk som jag velat testa i evigheter. Har aldrig testat att använda primer innan men har alltid velat. Har hört mycket bra om den och hade varit roligt att testa. Tycker det är en fin grej detta att få en chans att få något till jul 🩷 inte alla som har råd eller har möjlighet till det 🫶🏻
eveaxe9
Beauty Beginner
11/12/24-22:16
Good Girl Blush EdP 30 ml
Goddess EdP 100 ml
Donna Born In Roma EdP 30 ml
Cheirosa Perfume Mist Gift Box
Galna dofter som både jag och mamma älskar!! Love love
Saga
Beauty Star
11/12/24-22:06
Miss Dior EdP 50 ml Gift Box
All Soft Argan-6 Multi-Care Oil 90 ml
ghd Platinum+ Hair Straightener Black Black
Ultimate Color Palette 16-pan 01W Vintage Jean Baby
Denna lista innehåller en del av det som är jag. 💗 Miss Dior 💗 är min signaturparfym. Den har en själ av ungdomlighet men är endå elegant och vuxen. Redkens softserie har alltid varit min favorit men aldrig testat en olja av märket och jag har testat en del oljor. Ögonskuggspaletten från NYX innehåller alla färger jag använder. Skiftar mellan rosaskimmer 🌸 till blått som lyfter fram mina isblå ögon ☃️. Plus detta så behöver jag en ny plattång för min sjunger på vissa versen.
Samar
Beauty Beginner
11/12/24-22:02
La Nuit Trésor Intense EdP 50 ml
Miss Dior EdP Roller-Pearl 20 ml
Alive Intense EdP 30 ml
Born In Roma Coral Fantasy Donna EdP 50 ml
Fantastiska dofter.. 👌
Samar
Beauty Beginner
11/12/24-21:55
Rima
Beauty Pro
11/12/24-21:51
Paradoxe EdP 50 ml
Miss Dior EdP Roller-Pearl 20 ml
Fleurs De L'Himalaya EdP 50 ml
Vem vill inte lukta gott under vinter och att man väljer rätt parfym till vibter som ger den varma känslan och lukten som alla frågar dig om i skolan, jobbet osv... De är min favorit lista för vinter👌☺️