/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Lina
Beauty Beginner
12/12/24-01:12
Curve - Thin Wand 14mm
Forever Skin Perfect Foundation Stick 2,5 N Neutral
Signature Mini Discovery Set
Revitalizing Supreme+ Youth Power Crème 50 ml
Önskelista 2024: Dessa produkter har jag velat testa ett bra tag nu. Börja 2025 med nya favoriter kanske? 😍
Livy
Beauty Beginner
12/12/24-00:35
Johanna
Beauty Beginner
12/12/24-00:17(redigerad den 12/12/24-00:24)
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Björn Axén Tools - AC 2000W
Black Opium Over Red EdP 30 ml
Macximal Sleek Satin Lipstick Blankety
🩷 Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml från Kérastase. Jag har länge kämpat med tunt hår och håravfall men aldrig hittat något som motverkat detta. Hår för mig är en viktig del av utsidan som absolut stärker insidan. Nu när jag därför blivit rekommenderad denna produkt har jag inget annat än längtat efter att få ge mitt hår ytterligare en chans med denna fantastiska produkt.  🩷 Björn Axén Tools - AC 2000W från OBH Nordica. Jag har sedan flera år tillbaka varit mer än nöjd med denna produkt, trots som många andra haft populära Dyson högt upp på önskelistan. Som student med begränsad ekonomi har jag dock äntligen fått lära mig göra en fin blow out även med en produkt som denna hårfön. Nu när hårfönen börjar närma sig sina sista dagar, av flitigt användande, inser jag att jag inte kan gå en enda dag med nytvättat hår utan att få använda denna hårfön från OBH Nordica. 🩷 Black Opium Over Red EdP 50 ml från YSL. Dofter för mig luktar inte bara gott utan bär även på en hel del minnen. Efter ett hektiskt 2024 känner jag att Black Opium Over Red från YSL är en utmärkt ny signaturdoft som en ny start i livet. Denna otroliga doft hade jag sett fram emot att förknippa med framgång i både student- och yrkeslivet samt med den långa resan jag befunnit mig i för att läka mitt inre jag.  🩷 Macximal Sleek Satin Lipstick 26 Blankety från MAC. Jag har länge sökt efter ett perfekt nude-rosa läppstift som jag känner kompletterar mitt ansikte men aldrig blivit tillfredsställd förrän jag hittade detta läppstift. Det är en produkt med perfekt färg och formula som absolut skulle kunna användas i daglig basis då jag fått ett märke på överläppen som jag gärna hade velat dölja med just detta läppstift. 
Jennifer
Beauty Pro
11/12/24-23:29
The Dream Hair – Nourishing Hair + Scalp Treatment 150 ml
B1 - Large Extra Pure Bristle Dark Ruby
Revitalizing Supreme+ Youth Power Crème 50 ml
Eilish EdP 100 ml
🎄Min önskelista🎄 Det jag valt till min önskelista är produkter jag inte testat men som jag varit super sugen på att testa.😍✨
miraclemilad
Beauty Beginner
11/12/24-23:28
Extra Volume Shampoo & Conditioner Duo 500 ml
Everlasting Blush Peony
Aoud Vanille EdP 120 ml
Sea Buckthorn & Elderflower Salt Body Scrub For Senstive Skin 250 ml
Älskar dessa hade varit så kul att införskaffa de på nytt genom er!
petra.bohm
Beauty Beginner
11/12/24-23:21
Flora Gorgeous Gardenia EdP 30 ml
Truth Banana Bright+ Instant Glow Moisturizer 50 ml
Glow Icons Set
Doft och produkter som jag aldrig provat och inte gjort mig råd till. Skulle bli mycket glad om det kom som en julklapp i år 🎁🧑‍🎄🌲😃
lisen
Beauty Beginner
11/12/24-23:15
Photo Finish Smooth & Blur Primer Jumbo 50 ml
Go Nude Lip Pencil Morning Dew
Luminizer Champagne Rosé
Contouring Brush
DRÖM att vinna detta… vissa har jag testat och ÄLSKAR sedan innan medan det kan vara roligt att testa något nytt! God jul🎄
miraclemilad
Beauty Beginner
11/12/24-22:59(redigerad den 11/12/24-23:18)
Libre Le Parfum 50 ml
Leave-In Repair Hair Mask 50 ml
Fame EdP 50 ml
Advent Calendar 2024 – 24 Nordic Beauty Secrets
Julen närmar sig, och vad vore bättre än att få möjligheten att testa fantastiska skönhetsprodukter inför högtiden? Kicks erbjuder ett brett sortiment av smink, hudvård och dofter som kan förvandla varje stund till en festlig upplevelse. Att få vara en av de utvalda som testar deras produkter vore som en tidig julklapp!Tänk att få sätta händerna på de senaste sminkkollektionerna, prova lyxiga krämer eller hitta den perfekta doften för vinterns alla tillfällen. Jag älskar att dela mina erfarenheter och inspirera andra, och det vore en dröm att få göra det med Kicks magiska sortiment som tema.Håller tummarna för att bli utvald!!