/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Suzan
Beauty Beginner
11/12/24-21:27
Orchidée Impériale Eye & Lip Cream 20 ml
Floating Under The Eyes Depuffing Under Eye Gel Pads 30 pairs
Loveshine Gift Box
The Essential Travel Collection Gift Box
Jag hopas verkligen på vinst, har aldri i livet vunnit något. Jag tycker det är fantastisk att ni gör detta. Ni är bäst🌹
Saliha
Beauty Beginner
11/12/24-21:16
La Belle Le Parfum 30 ml
Max - Wide Plate Hair Straightener
Dior Addict Natural Gift Box
Divinely Flawless Gift Box
Hejsan! Min mormor visade mig den här tävlingen och jag skulle jättegärna ha de hära produkterna. Jag har redan för jätte länge sedan vilja ha dem fast de är jätte dyra och jag ville inte fråga mina föräldrar för så mycket pengar. Jag ville också ge den där parfymen till en vän som betyder mycket till mig så jag skulle va jätte glad om jag får den här beauty kit. Vänliga hälsningar!
Peter
Beauty Star
11/12/24-21:11
Naxos EdP 100 ml
Cedrat Boise EdP 120 ml
Greenley EdP 125 ml
Herod EdP 125 ml
Som nybliven pappa på föräldralön har det blivit rejäla nedskärningar i parfymbudgeten. Precis lagom till kicks börjat intressera sig for nicheparfymer... Vore en dröm att vinna vilken som helst ute detta beauty kit. Alla är fantastiska dofter och min mancera tester börjar ta slut... Ve och fasa!
Rosalie
Beauty Star
11/12/24-21:09
Born in Roma Donna EdP 50 ml Gift Box
Stronger With You EdT 50 ml Gift Box
Women's Miniature Gift Box
Very Good Girl EdP 30 ml
Hej Kicks! Jag vill börja med att tacka er för att ni anordnar en sådan fantastisk tävling. Det känns så fint att få möjligheten att delta. Jag valde just dessa eftersom jag vet att de skulle passa perfekt för min familj, och de hade verkligen uppskattat dofterna.Det hade betytt enormt mycket för mig att vinna denna tävling. Jag har länge velat köpa dessa parfymer till min familj, men det har inte varit möjligt för mig. Att få möjligheten att ge dem något så speciellt hade gjort mig otroligt glad och tacksam.Stort tack igen för att ni erbjuder denna chans!
Peter
Beauty Star
11/12/24-21:06
Naxos EdP 100 ml
Intense Cedrat Boise Extrait De Parfum 120 ml
Greenley EdP 125 ml
Herod EdP 125 ml
Niche önskelista
Karolina
Beauty Beginner
11/12/24-20:42
Max - Wide Plate Hair Straightener
Awakening Eye Gels
Essential Energy Hydrating Cream 50 ml
Invisible Defense Heat Protectant Spray 175 ml
Åh att vinna dessa hade gjort mig glad in i själen… Dessa produkter vill jag testa men inte lägga pengar på själv. Kramar🌹🌟
Isabella
Beauty Pro
11/12/24-20:21
Donna Born In Roma EdP 30 ml
Paradoxe Virtual Flower EdP 50 ml
Hoola Bronzer
Naked Palette OG
Oj oj vilken drömtävling! Parfymerna är på min önskelista för Prada paradoxe har varit en favorit länge, och provade just denna variant (flower virtual) för ett tag sedan och älskade den oxå!! Born in roma har det bara inte blivit av att jag unnat mig, men man hade ju inte blivit ledsen om man fick ha den godingen i sin parfym samling så att säga :’) en ny ögonskuggspalett är långt upp på min önskelista i år, då den jag har idag absolut har passerat sitt bästföre datum :))) och slutligen min favorit bronzer som ger ett sånt fint och naturligt resultat, hoola bronzer ❤️ håller alla tummar o tår 🙏🏼🎅🏼🎄
Susanne
Beauty Beginner
11/12/24-20:19
Leave-In Repair Hair Mask 50 ml
Mini Sugar Eye Shadow Palette
Hypnotic Poison EdP 50 ml
Advanced Night Repair Starter Gift Box
K18 är det bästa för mitt torra svinto hår. Anastasia paletten och Estee Lauder står högst upp på min önskelista.... Poison parfymen är en favorit som jag alltid återkommer till.