/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Frida
Beauty Pro
11/12/24-17:51(redigerad den 11/12/24-19:13)
Eilish EdP 100 ml
Mini Sugar Eye Shadow Palette
Backstage Face Glow Palette 001 Universal
Diamond Bomb All-Over Diamond Veil How Many Carats?
Billie Eilish ~ Eilish: En varm vaniljparfym som jag hade velat ha som min nya signaturdoft-doft. Perfekt som både kvälls- och dagsparfym☁️🍦☁️ Anastasia ~ mini sugar palett: en palett med både basfärger och glitterskuggor, alltså en palett som har allt. Är särskilt förtjust i glitterskuggorna och tror de hade förgyllt mina looks✨🤩✨ Dior ~ Backstage platte: jag är BESATT av glowigt/dewy smink och har länge kollat in denna palett då den hade gjort underverk för min bas✨😍✨ Fenty beauty ~ Diamond Bomb: är som sagt besatt av glitter och glow så denna highlighter hade verkligen lyft mitt smink✨💖✨
Olivia
Beauty Beginner
11/12/24-17:33
Ready Set Fix 100 ml
Large Lash Serum
Libre EdP 50 ml Gift Box
Sleep Mask Face Tan Retinol 50 ml
4 riktigt bra produkter jag rekommenderar om du vill ha smink som håller hela dan eller långa naturliga fransar och höra komplimanger som att du doftar gott eller inte känna dig lika blek utan smink
Christina
Beauty Beginner
11/12/24-17:30(redigerad den 11/12/24-17:35)
High Impact Favorites Gift Box
Moisture Surge Megastars Set
Rouge Pur Couture The Bold Lipstick 12 Nu Incongru
Rouge Dior Forever Lipstick 100 Forever Nude Look
Bästa produkterna för en naturlig look.
leontina.redzepovic1
Beauty Beginner
11/12/24-17:08
Paradoxe EdP 50 ml Gift Box
Laura Mercier Translucent Loose Tone Up Rose
Blush 778 Orgasm Edge
Dream Coat Supernatural Spray 200 ml
Dofta gott, håret glänser och sminket ser bra ut. Det hade vart min julklapp från er så jag hoppas verkligen jag vinner då jag älskar Kicks och handlar ofta från er 🧑‍🎄❤️
Israt Jahan
Beauty Star
11/12/24-16:42
Volume Party Kit - Hair Care Kit
Hydration Celebration Body Routine Gift Box
Born In Roma Donna Trio Gift Box
Oui Juicy Couture EdP 100 ml
“✨ Smink är ett konstnärligt uttryck för självkärlek✨”. Och även om ingen handling grundad i kärlek någonsin borde kräva motivering, kanske du vill sätta ord på din affinitet för vackra kosmetika. 💖  Oavsett om det är grundritualen för att lägga produkter på lager eller de känslomässigt transformativa effekterna av ett fantastiskt läppstift, så förstår vi vad det handlar om. Vi känner också igen magin i varje tub, kompakt och palett. Oavsett vad din personliga resa med smink har inneburit, finns det släktskap i att hitta en känsla av gemenskap. Vi är alla skönhetsälskare här, trots allt!  "Doft är det första lagret av dressing, en kvinnas osynliga kroppsdräkt." – Donna Karan. 🩶
Avin
Beauty Beginner
11/12/24-15:51
Ultra Facial Cream Kit
Heavenly Luxe™ Complexion Perfection Brush #7
Eyeshadow Primer Potion - Anti-Aging
Naked 3 Eyeshadow Palette
Har aldrig vunnit något och vill unna mig dessa favorit produkter som jag önskat mig väldigt länge. Har gått igenom flera förluster och känner att för en gång skull chansar jag och kanske vinner detta!! 🎄
johanssoni765
Beauty Star
11/12/24-15:40
Björn Axén Tools - Magic Style Brush 38 mm
24 Hour Brow Setter Eyebrow Gel Clear
Eaze Drop Blurring Skin Tint 1
Zero Chill Makeup Setting Spray 100 ml
Dessa har jag kollat in och dessa har jag önskat mig länge. Har hört mycket om dessa produkter och som student så är det svårt att kunna unna sig. Att få vinna dessa hade varit fantastik !
Maja
Beauty Beginner
11/12/24-15:18
Almost Lipstick Black Honey
Björn Axén Tools - Magic Style Brush 30 mm
All Nighter Setting Spray 118 ml
Self Tan Express Bronzing Mousse 200 ml
Jag har plockat ihop ett beauty kit med produkter jag länge önskat mig! Som student är det inte så ofta jag unnar mig presenter till mig själv, så det vore otroligt lyxigt om jag skulle vinna denna julklappen!