/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Cornelia
Beauty Beginner
12/12/24-18:56
Gypsy Water EdP 100 ml
B1 - Large Extra Pure Bristle Dark Ruby
Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml
Invati Ultra Advanced System Set Rich
Jag vill ha ett kit för mitt nya år. Jag känner att jag går in i detta år med ny anda, en positiv känsla. Doft är en av de starkast sinnesintrycken som kan kopplas till våra minnen. Därför känns det viktigt med en ny doft i ens liv, som man kan skapa nya positiva minnen med. Jag är ju gammalmodig och tror att man bär med sig saker i sitt hår, därför tror jag att det är viktigt att håret är hälsosamt. Jag vill att man ska se hur glad jag är i livet, och det ska speglas ut genom mitt hår! Detta är saker jag antagligen annars inte hade unnat mig själv. Men känns som rätt tillfälle att önska mig det nu. God jul till er och mig själv, helt enkelt 😝🎄
nela
Beauty Beginner
12/12/24-18:45
The Foaming Cleanser 100 ml
Vegan Niacin & Rice Ampoule 30 ml
Light Moisturiser 50 ml
Pro Balance Comfort Sun Stick
Min drömskincarekit för strålande och hälsosam hud ✨ 💖 Rengöring – Grunden för en perfekt hud börjar med en skonsam rengöring som tar bort orenheter och samtidigt återfuktar huden. ✨ Återfuktande Serum – En fuktboost som ger huden en fyllig, ungdomlig lyster. 🌸 Fuktkräm – För att kapsla in all fukt och hålla huden mjuk, len och näringsrik hela dagen. 🌞 Solskydd – Den ultimata skyddaren, för en hälsosam hud börjar med att skydda mot skadliga UV-strålar.
Anna Maria
Beauty Beginner
12/12/24-18:42
Midnight Blue Calming Cream 60 ml
Blur Longwear Primer 20 ml
All Nighter Setting Spray 118 ml
Calming Eye Gels
En åldrande hud mitt i vintern behöver mycket fukt och känslig hy speciellt. Klair midnight blue lotion är ovärderlig för mig. Hjälper inte bara i ansiktet utan även på andra känsliga delar där huden är irriterad och agerar lugnande. På morgonen är ögonen lite puffiga och då åsssR Xlash ögonmask perfekt. Låt dem sitta på medan du äter frukost i lugn och ro. Ett tips är att ha dem i kylskåpet för en mer avsvällande effekt. Lumene blur primer är perfekta basen innan makeup, tillsammans med Urban decay setting spray så sitter sminket som berget.
Eveline
Beauty Beginner
12/12/24-18:16
Buttermelt Blush Butta With Time
Dior Backstage Eye Palette 003 Warm Essentials
Flowerbomb EdP 30 ml
Ready Set Fix 100 ml
Dessa har jag länge velat ha och testa, de skulle inte bara ge mig möjlighet att experimentera med olika stilar och uttryck, utan också boosta mitt självförtroende. Med rätt smink och doft tror jag att jag kan boosta mitt självförtroende. Flowberbomb har jag alltid tittat på i butiken men aldrig köpt, likaså med resterande smink.
Hermella
Beauty Beginner
12/12/24-17:39
Weightless Skin Foundation SPF15 6 Golden
Alive Intense EdP 30 ml
Hydrating Shampoo & Conditioner Duo 500 ml
Lost Cherry EdP 50 ml Gift Box
Parfymerna vill jag ge i julklapp/födelsedagspresent till mamma+min bästavän då de pratat om dessa så mycket 🎀men har absolut ej budgeten för det som student🥲Sedan har precis min foundation tagit slut och vill ej testa en helt ny än hihi. Mitt balsam är även den snart slut och detta kit är bland det bästa hittills för mitt hår❤️
Diana
Beauty Star
12/12/24-16:28
Ultimate Utopia Shadow Palette
Paradoxe EdP 50 ml
Vegan Kombucha Tea Essence 150 ml
Backstage Eye Palette - Limited Edition 004 Celestial Purple
1. Jag har alltid velat ha en ögonskuggspalett med mycket pigment och roliga färger och denna paletten är helt perfekt för det! 2. Jag älskar prada och jag vill gärna ha mer av denna älsklingsparfymen!!! 3. Jag vill jättegärna testa Dr.Ceuracle och jag behöver fukt till mitt torra ansikte, då passar denna perfa<3 4. Behöver jag ens förklara? Färgerna är TO DIE FOR
Hanna
Beauty Star
12/12/24-16:28
Goddess EdP 100 ml
Deep Relief Blemish Treatment 30 ml
Gloss Bomb Heat Universal Lip Luminizer + Plumper Fenty Glow Heat
Rouge Blush Colour & Glow 257 Dioriviera
Min önskelista… parfymen har jag alltid varit nyfiken över då jag märkt att den är väldigt populär! På vinterhalvåret får jag mycket finnar och det hade varit kul att testa en ”punkt”-behandling. Fenty är ett märke som jag aldrig testat, men läppglanset har länge varit på min villhöver-lista! Och dior-setet med Blush och highlighter känns så himla lyxigt så den hade också varit kul att få testa! God jul 🫶🎄
Mihaela
Beauty Beginner
12/12/24-15:36
Million Gold For Her EdP 50 ml Gift Box
Scandal Le Parfum Pour Homme 100 ml
Loveshine Gift Box
The Ritual Of Jing - Medium Gift Box
Dessa här vill jag ABSOLUT HA! Scandalen är den perfekta presenten för min älskade och allt annat, min väg till skönhet! Just dessa produkter är perfekta om man vill vara fin och ta hand om sig, och verkligen BE SEEN!