/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Julia
Beauty Beginner
05/12/24-15:11
In Good Repair Strength & Shine Gift Box
Ready Set Fix 100 ml
PowerBright Dark Spot System
Line + Define Lip Pencil Pavla Red
MIN ÖNSKELISTA🫶🏼🤶🏼🎄☃️ Jag önskar mig olaplexkittet då jag har provat håroljan av en kompis och blev heeelt kär. Så sjukt bra och mitt hår blev sååå bra. Nu hade jag verkligen velat prova alla deras produkter!💁🏼‍♀️💁🏼‍♀️💁🏼‍♀️ ska även göra värnplikten snart, då tror jag risken är stor att mitt hår kommer fallera totalt🤣 hade passat perfekt om jag kunde vårda håret med lite Olaplex då! Önskar mig även Iduns Settingspray. Har hört så bra om den produkten och hade verkligen velat prova själv! Vem vill inte att sminket håller hela dagen liksom😉 en läpp penna önskar jag mig också då mina har försvunnit av nån outgrundlig anledning…🥲🙃🙃 Till det jag kanske allra mest hade behövt. Dermalogica produkter i just serien dark spots. Har just kommit ut ur min akneperiod, äntligen! Meeeen det är tyvärr kvar massvis med mörka ärr som aldrig verkar vilja försvinna. Jag har inte heller råd med dyr hudvård eller ansiktsbehandlingar vilket gör att dessa produkter hade hjälp mig sååå sjukt mycket🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼 Kraaam
amanda.lof03
Beauty Beginner
05/12/24-15:10
Donna Born In Roma Intense 50 ml
All Nighter Ultra Matte Setting Spray 118 ml
In Good Repair Strength & Shine Gift Box
Her Elixir EdP 30 ml
Alla mina favoriter😍
Julia
Beauty Beginner
05/12/24-15:04
Born in Roma Donna EdP 50 ml Gift Box
Anti-Hairloss Treatment 70 ml
Genesis Mask Holiday Gift Set
Shaping Heat Spray 250 ml
Dessa produkter är en blandning av favoriter och sånt jag vill prova! Parfymen är min go to men har inte haft på ett tag. Har ett stort intresse för hårvård och älskar att prova olika shampoon och serum för mitt hår! Värmeskyddet har jag inte provat men länge velat prova😍
Sofia
Beauty Beginner
05/12/24-15:02
Her Elixir EdP 30 ml
Eternity For Women EdP 50 ml
Miss Dior EdP 50 ml Gift Box
Liquid Blush Orgasm
Ända sedan jag testade Burberry Her på Heathrow flygplats i London har jag önskat mig den🩷 Den feminina, söta doften och den rosa flaskan är jag i ett nötskal😍😍 Calvin Klein Eternity parfymen har i många, många år varit min mammas älsklingsparfym. När jag känner av den minns jag genast alla fester, evenemang, och middagar vi varit på tillsammans och efter allt hon givit mig skulle jag älska att överraska henne med den👑 Min syster kanske inte har gett mig så många gåvor, men vår syskonrelation är något extra och att skämma bort henne med presenter är något av de bästa jag vet. Miss Dior parfymen bekroppsligar henne fullt ut och den där dagen på Heathrow Airport blev hon kär i den och jag visste att jag en dag är tvungen att ge henne den🎄 Anledningen till att jag önskar mig blushen är inte alls lika sentimental. Min nuvarande liquid blush närmar sig sina sista dagar och precis som jag inte kan leva utan min mamma eller syster hade jag nog inte klarat mig länge utan en liquid blush innan jag blir galen🫠
SUSSI
Beauty Star
05/12/24-15:02
Daisy Eau So Intense EdP 50 ml
Diorshow Iconic Overcurl Waterproof Mascara 091 Black
High Impact Dual Café au lait
Gel Couture 504 Of Corset
Vem vill inte dofta gott och ha ögon som gnistra och glimma med nagellack som piffar till
Amanda
Beauty Beginner
05/12/24-14:55
Curly Ever After - Curl Hold Spray 120 ml
Resist Super-Light Daily Wrinkle Defense SPF30 60 ml
Fantastick Pink Opal
Hypnôse Mascara 001 Black
Två holy grails och två produkter jag vill testa! - Värmeskyddet som håller mina lockar i flera dagar och gör det sååå lent. Dock dyrt, så jag använder ett billigare till vardags och brukar önska mig detta i present. 🙈 - Solskyddet som är som gjort för exakt min hy och som även fungerar som en lätt foundation! Sitter så bra att jag även använder detta t.ex. på fest och när jag egentligen inte behöver solskydd. 😅 - Läppstift har jag provat mig igenom typ hela mitt liv utan att ännu hitta en favorit jag återkommer till och jag hade helst haft en lösning som funkar året runt, därför är jag sugen på LH's återfuktande läppstift med SPF - Jag har ALDRIG köpt en dyr mascara, och kommer nog aldrig göra det med egna pengar eftersom man inte kan prova dem först och jag vill inte kasta bort mina pengar. Så det hade varit jättekul att få chansen att testa genom att vinna :) kanske går jag aldrig tillbaka till budget haha.
Isabell
Beauty Beginner
05/12/24-14:52
Blush 778 Orgasm Edge
Backstage Face Glow Palette 001 Universal
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Strawberry Sorbet
Invisible Illumination Liquid Bronzer Deep Glow
Mina absoluta favoriter! Liquid bronzer från Lumene ger så fin brun färg som bronzer. Blushen från Nars är en perfekt färg av rosa, och konsistensen är så fin att jobba med. Älskar att använda paletten från dior efter för att ge extra glow och färg, den kan verkligen användas till så mycket, brukar lägga på ögonen om jag vill ha en liten extra touch. Måste alltid avsluta med Strawberry sorbet från Ole Henriksen, vårdar läpparna samtidigt som den ger en hint av färg. Dessa är mina absoluta favoriter! 💞
Vendela
Beauty Beginner
05/12/24-14:52
Advent Calendar
Cheeks&Eyes Match Lasting Blush & Eyeshadow Powder 03 Hopeful Rose
B4 - Pocket Pure Bristle Pink
The Treatment Lotion 150 ml
Att få ta hand om sig är a och o, speciellt som lärare. Jag hade älskat att få ta hand om mig själv med dessa underbara produkter och känna lycka och ro 🩷