/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Rouaa
Beauty Beginner
05/12/24-21:19
Rawand
Beauty Beginner
05/12/24-21:18
Libre Le Parfum 50 ml
Ultimate Shadow Palette Ultimate Queen 40-Pan
Lash Idôle Mascara Kit
1 Million Elixir EdP Intense 100 ml
Jag har hört verkligen mycket bra saker om dessa produkter och vill verkligen testa de🥺🥺
Hanna
Beauty Beginner
05/12/24-21:17
Goddess EdP 100 ml
ghd Platinum+ Hair Straightener Black Black
Delina EdP 75 ml
Party Duo Gift Box
Burberry goddess: En av mina absoluta favorit parfymer. Den doftar både kryddigt och vanilj vilket är en perfekt kombo som ändå inte känns för tung 😍😍 Min nuvarande håller på att ta slut 😭 GHD hair straightener: Har alltid lånat denna av min mamma när jag bodde hemma, men nu när jag flyttat hemifrån sen ett tag tillbaka så vill jag verkligen ha min egna 🥹 Delina EDP: Har bara hört bra om denna parfym och hade såååå gärna velat testa den, men den är lite för dyr för min budget 🥲 Ole henriksen lip treatment: Ääääälskar deras lip treatments!! Vill ha ALLA dofter och färger 😍😍
Chamoun
Beauty Beginner
05/12/24-21:16
The Treatment Lotion 150 ml
Atelier Versace Vanille Rouge EdP 100 ml
Première Masque Filler Réparateur Hair Mask 200 ml
Lock-It Loose Setting Powder Translucent
Det här är produkter jag har alltid velat köpa men som ensamstående med 3 barn har jag inte kunnat lägga en stor summa på mig själv. Hade varit så glad och tacksam om jag vinner även en av dom produkterna 🙏🥲
Rawand
Beauty Beginner
05/12/24-21:16
Sabren Omer
Beauty Beginner
05/12/24-21:13
Future Solution LX Legendary Enmei Cream 50 ml
Flora Gorgeous Gardenia EdP 30 ml
Lip Balm Argila
Forever Glow Star Filter Complexion Sublimating Fluid 4 N Neutral
Jag Vill Järna prova dessa produkter
Martha_chocolate