Jag har testat Olaplex
No.6 Bond Smoother och
No.7 Bonding Oil på mitt lockiga hår och här är vad jag tycker!!!
No.6 Bond Smoother 🥛✨
Krämig leave-in som återfuktar och minskar friss. Håret blir mjukt och lent, men tar jag för mycket blir lockarna tunga. Håller håret starkt och frisset borta länge funkar bäst för en utekväll!!
No.7 Bonding Oil 💛💎
Lätt olja som ger glans utan att tynga ner. Perfekt för att minska friss och funkar även som värmeskydd. Håret känns silket och ser friskt ut.
Personligen burkar jag lägga in det i fuktigt hår, först leave in krämen och sen oljan!!