/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Lilas
Beauty Beginner
06/12/24-11:27
J'adore Parfum d'Eau Alcohol-Free 100 ml
Diorshow Pump 'N' Volume HD Mascara 090 Black
GoGo Tint Blush Cherry
Full-On™ Plumping Lip Matte Lipgloss Catching Rays
Love
Lin
Beauty Beginner
06/12/24-11:26
Caroline
Beauty Star
06/12/24-11:22
Tobacco Vanille EdP 30 ml
Advent Calendar
Overnight Recovery Mask 50 g
Original Treatment 100 ml
Mina absoluta favoriter! Tom Fords ljuvligt unisex doft är den bästa som finns i marknaden! Älskar älskar ÄLSKAR Lancôme, från smink till hudvård, denna kalendern är den perfekta julklapp till en Lancôme älskare men också till en beauty nybörjare. Detta nattmask från Aurelia är en dröm. Min dotter och jag kan inte leva utan på den torra vintern, doften, texturen, en dröm i burk, jag stark rekommenderar! Och en klassiker, Moroccanoil Classic Treatment Olja, som är unik, doftar gott och hjälper mitt hår att överleva alla säsonger!
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Beach essentials ☀️
20
Ghazale
Beauty Beginner
06/12/24-11:17
Paradoxe EdP 50 ml
Fame EdP 50 ml
Pure Color Lipstick Matte 662 Rule Maker
Jag tycker om parfymer och läppstift och köper alltid från kicks så vill helst vinna
Caroline
Beauty Star
06/12/24-11:15
Tobacco Vanille EdP 30 ml
Advent Calendar
Overnight Recovery Mask 50 g
Original Treatment 100 ml
Mina absoluta favoriter! Tom Fords ljuvligt unisex doft är den bästa som finns i marknaden! Älskar älskar ÄLSKAR Lancôme, från smink till hudvård, denna kalendern är den perfekta julklapp till en Lancôme älskare men också till en beauty nybörjare. Detta nattmask från Aurelia är en dröm. Min dotter och jag kan inte leva utan på den torra vintern, doften, texturen, en dröm i burk, jag stark rekommenderar! Och en klassiker, Moroccanoil Classic Treatment Olja, som är unik, doftar gott och hjälper mitt hår att överleva alla säsonger!
Shahed
Beauty Beginner
06/12/24-11:05
Nermin
Beauty Beginner
06/12/24-11:02
Paradoxe EdP 50 ml
Armani Code Parfum 75 ml
Bottled Parfum 50 ml
Scandal Le Parfum 50 ml
Vill gärna vinna. Älskar dem här parfymen & vill vinna dem för mig & min kille.
Zahra
Beauty Beginner
06/12/24-10:58
Liquid Blush Orgasm
Skin Caviar Concealer Foundation SPF15 Tender Ivory
Cali Contour & Highlighter Face Palette Light Medium
Afterglow Irresistible Eye Shadow Palette
Jag har skapat det kitet eftersom jag tycker det blir väldigt fin smink med de😍