/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Liudmila
Beauty Beginner
18/04/25-08:04(redigerad den 18/04/25-08:08)
Renewal Overnight Mask 75 ml
Doctor Babor Soothing Cream Rich 50 ml
Active Night Ampoule Concentrates 14 ml
Perfect Skin Collection 14 pcs Ampoule Concentrates 28 ml
Mitt Beauty Kit – Kvällsrutin med Rituals 1. Rengöring. The Ritual of Namaste Velvety Smooth Cleansing Foam - Mjuk rengöringsmousse som effektivt tar bort smink och orenheter utan att torka ut huden. 2. Toner. The Ritual of Namaste Clarifying Toner - Återfuktande och uppfriskande toner som förbereder huden för nästa steg. 3. Serum. The Ritual of Namaste Hydrating Serum - Lätt men intensivt fuktgivande, perfekt för att boosta huden innan nattkräm. 4. Ögonkräm. The Ritual of Namaste Anti-Ageing Eye Concentrate -Minskar puffighet och fina linjer – perfekt för trötta ögon. 5. Nattkräm:. The Ritual of Namaste Restoring Night Cream -En rik, återuppbyggande kräm som hjälper huden att återhämta sig under natten. 6. Extra self-care. The Ritual of Jing Sleep Pillow & Body Mist -En avslappnande mist med lavendel och tränoter – sprayas på kudden för en lugn sömn. Jag är mest nyfiken på BABORs Ampuller – de känns som små superhjältar för huden. Särskilt “Perfect skin collection” eller “Active Night” som verkar perfekta för att vakna upp med fräsch hud.
Anayatzi Esther
Beauty Star
18/04/25-07:06
Doctor Babor Soothing Cream 50 ml
DOCTOR BABOR De-Puffing Eye Gel 15 ml
DOCTOR BABOR Renewal Toner 200 ml
DOCTOR BABOR Renewal Cream 50 ml
“Jag har skapat min morgonrutin med steg 1–5 med Doctor Babor-produkter, och jag är mest nyfiken på att prova Serum Hydro Filler för att se dess fyllande effekt.” ☀️ Beauty Kit – Morgonrutin 1. Lugnande rengöringskräm Doctor Babor lugnande rengöringskräm 150 ml Tar bort smuts och rester av nattkräm utan att torka ut huden. 2. Balanserande ört-toner Doctor Babor balanserande ört‑toner 200 ml Återställer hudens pH och förbereder för serum. 3. Hydro Filler‑serum Doctor Babor Hydro Filler Serum 30 ml Ger djupgående återfuktning och fylligare hy från första användningen. 4. Ögongel Doctor Babor ögongel 15 ml Fräschar upp och minskar svullnad samt mörka ringar. 5. Dagkräm Doctor Babor Cleanformance Phyto CBD dagkräm 50 ml Närande och lugnande, stärker hudbarriären mot yttre påfrestningar.
Elvira
Beauty Beginner
18/04/25-05:19
Oil To Foam Total Cleanser 250 ml
Skin Smoothing Cream 15 ml
Daily Microfoliant 74 g
Det här är min morgon och kvällsrutin, varierar med att använda microfoliant antingen på morgon eller kväll. Är mest taggad på att prova BABOR Renewal overnight mask, tror att den skulle vara ett bra komplement till min kvällsrutin! 🧖🏽‍♀️🤍
Rae ☆
Beauty Star
17/04/25-22:25(redigerad den 17/04/25-22:29)
Minéral 89 Booster Serum 50 ml
Pure Vitamin C12 Serum 30 ml
Minéral 89 UV 72HR SPF50+ 50 ml
Turnaround Overnight Revitalizing Moisturizer 50 ml
Just nu ser min rutin ut såhär (: det har varit hektiskt på sistone med plugget så jag känner verkligen att less is more, men vi får absolut inte glömma solkräm! Jag skulle verkligen vilja testa på babors produkter, särskilt moisture glow Serum! Kan tänka mig hur underbart det kan se ut under smink, perfekt för oss med torr hud (:
Hanna
Beauty Star
17/04/25-21:10
Effaclar Cleansing Gel+M 200 ml
Micellar Cleansing Water All-in-1 for Normal & Sensitive skin 100 ml
Lait-Crème Concentré 75 ml
K Ceutic 30 ml
Min morgonrutin! Är mest intresserad av deras Awakening Eye Cream ✨🌞
Paula
Beauty Pro
17/04/25-20:49
Phyto HY-ÖL Booster Calming 100 ml
Awakening Eye Cream 15 ml
Doctor Babor Soothing Cream Rich 50 ml
Minéral 89 Night Cream 50 ml
Den produkt jag är mest nyfiken på är Hydro Cellular Hyaluron Serum min hud längtar efter fukt på sommaren och jag har hört så mycket gott om den!🤞🏻☀️ Håller tummarna! #BaborGlow #BeautyTalks
Hanna
Beauty Beginner
17/04/25-19:22
Hyal Reyouth Toner 120 ml
Advanced Snail 96 Mucin Power Essence Facial Toner 100 ml
Skin Food Nourishing Day Cream 40 ml
Oxygen-Glow CC Cream 40 ml
Börjar med att skölja ansiktet i iskallt vatten och sedan fylla på med fukt. Weleda är otrolig under smink, som en primer och dagkräm i ett. Filorgas CC-cream ger lätt täckning och utjämnar hudtonen med massa glow✨✨
Emma
Beauty Beginner
17/04/25-18:49
Hyalu B5 Serum 30 ml
Hydra-Hyal Gel Cream 50 ml
Face Hydrating Micellar Cleansing Gel 200 ml
Detta är några favoriter ifrån min morgonrutin! Är mest nyfiken på glow serumet från babor 🔆