/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Layal
Beauty Beginner
05/12/24-22:56
Lama
Beauty Beginner
05/12/24-22:55(redigerad den 05/12/24-22:57)
Libre EdP 30 ml Gift Box
Women's Miniature Gift Box
Hydration Celebration Body Routine Gift Box
Sticks Party Mix Face Makeup Kit
Jag har valt dessa produkter för att jag älskar de så mycket de har jätte bra lukt och de sitter länge på kroppen💗 och jag vill jätte gärna testa dessa sticks från Milk jag älskar de så mycket och hoppas att jag vinner💗
Rawan
Beauty Beginner
05/12/24-22:54
Hoola Bronzer
Mini Blush Orgasm
Afterglow Liquid Blush Brazen
Born In Roma Coral Fantasy Uomo EdT 50 ml
Solay
Beauty Beginner
05/12/24-22:54
Libre Le Parfum 50 ml
24 Hour Brow Setter Eyebrow Gel Mini Clear
Lash Clash Mascara Gift Box
Moisture Surge Megastars Set
Älskar allt egentligen, hade varit kul ifall jag hade vunnit
Fatma
Beauty Beginner
05/12/24-22:53
Paradoxe EdP 50 ml
Gucci Guilty Pour Femme EdP Intense 30 ml
Forever Glow Star Filter Complexion Sublimating Fluid 2 N Neutral
Forever Skin Perfect Foundation Stick 3 N Neutral
Jag är så glad över att få delta i KICKS tävling och skapa mitt eget Beauty Kit med mina absoluta favoritprodukter! KICKS är min go-to-butik för skönhet och hudvård – deras fantastiska utbud och service gör att jag alltid hittar det jag behöver. Att få möjligheten att vinna dessa underbara produkter är verkligen en dröm!Mitt Beauty Kit innehåller följande fyra favoriter:1.[1] – En perfekt parfym som både känns lyxig och tidlös. Doften är helt fantastisk och gör att jag alltid känner mig självsäker och elegant.2.[2] – En hudvårdsprodukt som gör underverk för min hy! Jag har aldrig testat något liknande och den är en räddare i nöden för min dagliga rutin.3.[3] – Den här makeup-produkten ger ett naturligt resultat som håller hela dagen. Det är min hemlighet för en flawless look!4.[4] – En foundation/concealer som är ett måste för mig. Täcker alla ojämnheter och ger en perfekt finish – en riktig hjälte i mitt kit.KICKS ni har verkligen allt man behöver för att känna sig sitt bästa, och jag är så tacksam för möjligheten att delta i tävlingen och visa upp mitt personliga kit🤩. Tack för att ni alltid levererar produkter av högsta kvalitet och för att ni inspirerar mig varje dag!😘❤️Håller tummarna! ✨💄
Madlen
Beauty Beginner
05/12/24-22:53
Rama
Beauty Beginner
05/12/24-22:52
Libre Le Parfum 50 ml
Good Girl EdP Refill 200 ml
Your Skin But Better CC+ Nude Glow Foundation Medium Light
Hyaluronic Global Eye Patch
Det här är verkligen min drömm lista🥹🥹
taimajjouban
Beauty Star
05/12/24-22:51(redigerad den 05/12/24-22:53)
Advanced Night Repair Serum 75 ml
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Nutritive Lait Vital Conditioner 200 ml
Chroma Absolu Bain Riche Chroma Respect Shampoo 250 ml
1- Estée Lauder Advanced Night Repair är ett populärt serum som hjälper huden att återhämta sig under natten, samtidigt som det återfuktar och minskar tecken på åldrande. Det gör huden mjukare, fylligare och mer strålande – en riktig favorit hos många! 2- Kérastase Genesis Serum Anti Chute Fortifiant är ett stärkande serum som motverkar håravfall och stärker hårets rötter. Det är utvecklat för att minska håravfall som orsakas av att håret blir skört, samtidigt som det lugnar hårbotten och ger näring. Perfekt för dig som vill ha starkare och friskare hår! 3-Kérastase Genesis Bain Hydra-Fortifiant är ett milt, stärkande schampo som rengör håret skonsamt samtidigt som det motverkar håravfall. Det stärker skört hår, återfuktar och balanserar hårbotten för ett friskare och fylligare hår. Passar särskilt bra för fint eller fett hår! 4-Kérastase Nutritive Lait Vital är ett lätt men näringsrikt balsam som är perfekt för normalt till lätt torrt hår. Det återfuktar och mjukgör utan att tynga ner, vilket gör håret smidigt, glansigt och lätt att reda ut. En riktig klassiker för välvårdat hår! Mina favoriter med lite beskrivning som kan hjälpa andra att veta mer om dessa fantastiska produkter!✨🌸