Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Hanna
Beauty Star
04/11/24-08:20
  En av ingredienserna som nya "Rénergie Yeux HCF Triple Serum" för ögonen innehåller är NIACINAMID, som bidrar till en enhetlig hudton och är effektivt mot pigmentfläckar 😍Mitt favoritsteg i min hudvårdsrutin är när man klappar in hudkrämen (som oftast är det sista steget för mig). Då vet man att man är klar och redo för dagen! 🥰 och skönt att få unna huden fukt 🙌💦
ellinor8andersson
Beauty Beginner
04/11/24-08:15
”Rénergie Yeux HCF Triple Serum" för ögonen innehåller koffein. Mitt favoritsteg i min hudvårdsrutin är att lägga en återfuktande dagkräm före jag sminkar mig.
NatureGoddess02
Beauty Star
04/11/24-08:10 (redigerad den 04/11/24-08:20)
Hej vill visa vad jag brukar använda för skin rutin älskar ordinary serum tar bort mina finnar så bra och pimple patches är alltid bra om man har mycket jobbiga finnar som du vill få bort❤️ Rénergie H.P.N. 300-Peptide Rich Cream innehåller coconut oil och detta krämen är väldigt bra om du vill ha en återfuktande hud 🩷
Elisabeth
Beauty Beginner
04/11/24-08:04 (redigerad den 04/11/24-08:05)
Enkel, smidig och effektiv hudvård i sommar. Älskar hudvård från EL och Lancome, ser verkligen framemot att prova deras nya serie. Lancomes ögonserum innehåller bl a vitamin F, perfekt för oss åldrande torrisar. Givetvis är återfuktningen favoritsteget i min dagliga hudvården. Så härligt man gör det två gånger varje dag! #tävling #lancome
Anna Kihlström
Beauty Pro
04/11/24-08:00
LANCOME levererar som alltid med sina härliga hudvårdsprodukter/ rutiner Denna serie Rénergie innehåller bland annat hyaluronsyra. Vill man ha synbara och hållbara resultat ska man helt klart blicka på flera av LANCOMES produktsortiment då det finns för alla åldrar och som ger de resultat man önskar. Jag skulle bli sjperl glad om jag hade turen denna gång att få vinna detta lyxigt fina det. Min favorit del i hudvårds rutiner både morgon och kväll är rengöring för då blir känslan av en skön återfuktande hudkräm och ett serum så fulländad och den rena känslan att vakna med extra silkeslen och mjuk hy med ny glow är ju amaizing! Håller tummarna för en fin vår boost för min vintertrötta hud 🍃🌷🌷🌷🍃
olivia.oksanen9
Beauty Beginner
04/11/24-07:59
Rénergie Yeux HCF Triple Serum Innehåller vitamin c och min favorit steg i min rutin är när jag lägger serum 
Malin
Beauty Beginner
04/11/24-07:44
Ville ha fler steg men de gick inte 😀
Anna
Beauty Beginner
04/11/24-07:23
hyaluronsyra  Jag gillar sista steget med att smörja in ansiktet med en bra ansiktscreme.