/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Maria
Beauty Star
18/04/25-16:11
Aqua Bounce Moisturizing Super Concentrate 50 ml
The Barrier Cream Skin-barrier Strengthening Moisturizer 50 ml
GinZing Brightening Eye Cream Cool Original
Min morgonrutin för tillfället. Jag är nyfiken på Babors Renewal Overnight Mask.
Elma
Beauty Beginner
18/04/25-16:02
Hyalu B5 Serum 30 ml
Cicaplast Baume B5+ Repairing Balm 100 ml
Micellar Water Regenerating 400 ml
Mina favoriter!! Mest nyfiken på glow serum!!!
Glow
Beauty Pro
18/04/25-16:00(redigerad den 18/04/25-16:01)
Resurfing Retinol Serum 30 ml
Moisturising Lotion 236 ml
Cream To Foam Cleanser 236 ml
Lactic Acid 5% + HA Face Serum 30 ml
Essentials
Mariah Geijer
Beauty Pro
18/04/25-15:23
Gentle Cleanser 300 ml
Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant - Limited Edition 236 ml
Aquasource Hydra Barrier Cream 50 ml
Min enkla morgonrutin. Enkelhet när den är som bäst. Krånglar inte till det nu när det går mot varmare tider. Kompletterar givetvis med en solkräm om jag ska ut. Mest taggad är jag på att testa ”Renewal overnight mask”
Linn
Beauty Star
18/04/25-14:01
Foaming Cleanser 120 ml
Super Elixir 30 ml
Super Eye Serum 15 ml
N°2 Daily Day Cream SPF50 40 ml
Detta är min rutin just nu! ☺️ Mest nyfiken på Babor renewal overnight mask och glow serum ✨
Maida
Beauty Beginner
18/04/25-10:57
Micellar Cleansing Water All-in-1 for Normal & Sensitive skin 100 ml
Retinol 1% Serum
CeraVe Facial Moisturising Lotion SPF50 AM 52 ml
Eye Repair Cream 14 ml
Det är min morgons och kvällens rutiner, ganska enkellt. Jag har torr hud.
Amanda
Beauty Star
18/04/25-09:35
Blue Pro-Retinol Moisturizing Eye Cream 15 ml
Blue Pro-Retinol Moisturizing Cream 50 ml
Daily Glow Toner 150 ml
Moisturising Facial Mist 150 ml
Enkel morgon rutin! Fräsch och återfuktande 😍
Liudmila
Beauty Beginner
18/04/25-08:04(redigerad den 18/04/25-08:08)
Renewal Overnight Mask 75 ml
Doctor Babor Soothing Cream Rich 50 ml
Active Night Ampoule Concentrates 14 ml
Perfect Skin Collection 14 pcs Ampoule Concentrates 28 ml
Mitt Beauty Kit – Kvällsrutin med Rituals 1. Rengöring. The Ritual of Namaste Velvety Smooth Cleansing Foam - Mjuk rengöringsmousse som effektivt tar bort smink och orenheter utan att torka ut huden. 2. Toner. The Ritual of Namaste Clarifying Toner - Återfuktande och uppfriskande toner som förbereder huden för nästa steg. 3. Serum. The Ritual of Namaste Hydrating Serum - Lätt men intensivt fuktgivande, perfekt för att boosta huden innan nattkräm. 4. Ögonkräm. The Ritual of Namaste Anti-Ageing Eye Concentrate -Minskar puffighet och fina linjer – perfekt för trötta ögon. 5. Nattkräm:. The Ritual of Namaste Restoring Night Cream -En rik, återuppbyggande kräm som hjälper huden att återhämta sig under natten. 6. Extra self-care. The Ritual of Jing Sleep Pillow & Body Mist -En avslappnande mist med lavendel och tränoter – sprayas på kudden för en lugn sömn. Jag är mest nyfiken på BABORs Ampuller – de känns som små superhjältar för huden. Särskilt “Perfect skin collection” eller “Active Night” som verkar perfekta för att vakna upp med fräsch hud.