/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Niyousha
Beauty Beginner
21/04/25-09:30
Dream-y Eye Patches 30 pairs
Nordic-C Glow Cream SPF30 50 ml
Pure Vitamin C24 Serum 30 ml
The Vitamin C 13 Serum 20 ml
Min morgon rutin för med fokus på att "depuffa", återföra fukt, glow & fylla ut/släta! Brukar sällan tvätta ansiktet på morgonen utan använder helst en Toner med Hyaluron/Collagen/Vitamin C.Har aldrig använt Babor men skulle gärna vilja testa!
Frida
Beauty Pro
21/04/25-09:06
GinZing Glow-Boosting Serum 30 ml
Clear Improvement Blackhead Clearing Mask-To-Scrub 75 ml
Clear Improvement Blemish Clearing Hydrating Lotion 50 ml
Drink Up Intensive Overnight Hydrating Mask 75 ml
30% på Origins idag, aldrig testat något från det märket men är lite sugen på att klicka hem dessa. Någon som testat nån av dem och vad tycker ni?🌸
skippe365
Beauty Beginner
21/04/25-09:06
Daily Glycolic Cleanser 295 ml
Hyaluronic Ceramide Mist 150 ml
Overnight Transformation Complex 50 g
Min nuvarande kvälls rutin, ibland ett serum under nattkrämen. Exempel Barbor ampull.
Linn
Beauty Pro
21/04/25-08:40(redigerad den 21/04/25-08:59)
Botanique Cologne Aqua Sacrae EdT 50 ml
Cologne Botanique - Aqua Mysteri EdT 50 ml
Cologne Botanique - Aqua Millefolia EdT 50 ml
Cologne Botanique - Aqua Majestae EdT 50 ml
De två översta parfymerna finns i min samling. De andra två har jag ännu ej testat. De jag har är fräscha unisexdofter.
Åsa
Beauty Star
21/04/25-08:09
The Night Barrier Recovery Face Concentrate Treatment 1 50 ml
The Rejuvenating Night Moisturizer Cream 30 ml
The Lip Polish
Eye Cream 15 ml
Kvällsrutin - Ansiktsrengöring La Mer The Essence Foaming Cleanser - La Mer Night Recovery Concentrate - Maria Åkerberg More Eye Cream (Varvas med La Mer Eye Concentrate) - La Mer Cream de la mer - La mer lip peeling - Läppbalsam
Emma
Beauty Beginner
21/04/25-07:59
houda.el.hassan
Beauty Star
21/04/25-07:53
HY-ÖL & Phyto Hydrating Set
Active Night Ampoule Concentrates 14 ml
Awakening Eye Cream 15 ml
DOCTOR BABOR Collagen Peptide Booster Cream 50 ml
Mitt Beauty Kit (kvällsrutin): 1. Rengöring med Babor HY-ÖL & Phytoactive — älskar känslan av ren, återfuktad hud utan att den känns stram. 2. Babor Ampoule Concentrates Hydra Plus — min räddare när huden känns trött och fuktfattig. 3. Babor Perfect Glow Ampoule när jag vill ha extra lyster inför en dag eller kväll ute. 4. Babor Collagen Cream — boostar elasticiteten och ger en mjuk, plumpad känsla. 5. Avslutar med Babor Eye Cream Day för att pigga upp ögonområdet. Jag är SÅ nyfiken på Babor Doctor Babor Lifting Cellular Collagen Booster Cream! Har hört att den gör underverk för hudens spänst och skulle älska att testa den i min rutin.
amal dawod
Beauty Pro
21/04/25-07:51