/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Meryem Hassek
Beauty Pro
21/04/25-06:53
Linn
Beauty Pro
21/04/25-06:34
Face&Eyes Match Lasting Bronzer & Eyeshadow Powder 02 Light Medium
Forever Nude Bronzer Velvet 03 Soft Matte
Silky Bronze Natural Veil Compact Powder 2
True Bronze Pressed Powder Bronzer Sunkissed
Lyxiga bronzer! Har någon testat någon av dessa?
Muhittin
Beauty Beginner
21/04/25-01:08
Active Night Ampoule Concentrates 14 ml
Perfect Skin Collection Ampoule Concentrates Face Serum 14 ml
1. Jag har skapat ett Beauty Kit med min kvällsrutin: Först rengör jag mitt ansikte med en mild rengöring, sedan använder jag ett fuktgivande ansiktsvatten. Därefter applicerar jag ett serum och avslutar med en näringsrik nattkräm och ögonkräm. Ibland använder jag även en ansiktsmask för extra vård. 2. Den produkt jag är mest nyfiken på från Babor är Ampoule Concentrates – jag har hört så mycket bra om dem och vill gärna prova dem i min rutin!
Alf
Beauty Star
20/04/25-19:51
Soothing Rose Toner 200 ml
Doctor Babor Cryo Plumping Mask 1 pcs
Moisture Glow Serum 30 ml
Doctor Babor Itch Relief Serum 30 ml
Jag skulle vilja testa det som mildrar kliande hy och det som har plumpande effekt på min mogna hy.🏃‍♂️
Karolina
Beauty Beginner
20/04/25-09:30
Probio-Cica Enrich Cream 50 ml
Soothing & Barrier Support Serum 01
LIP TREATMENT Glimmer Strawberry Sorbet
Tone Brightening Capsule Ampoule 100 ml
Vardagsrutinshjältefavoriter(det är ett ord. Som jag har bestämt helt själv precis nu...)
Ifrah Abdi
Beauty Beginner
20/04/25-03:34
Aso
Beauty Star
19/04/25-22:52
Skinovage Balancing Cream 50 ml
Lash & Brow Boosting Serum
Floating Under The Eyes Depuffing Under Eye Gel Pads 30 pairs
Babor🤍🌸
Riham
Beauty Beginner
19/04/25-22:20
Clear Start Breakout Clearing Kit
Sensitive Skin Rescue Kit
Discover Healthy Skin Kit
För att hudvård för mig inte bara är en rutin – det är självkärlek, återhämtning och styrka. Som student under pressiga dagar, med sena nätter och mycket stress, har huden fått ta stryk. Men genom att prioritera min hud – även med små medel – har jag hittat tillbaka till både balans och självkänsla. Att få chansen att testa nya produkter skulle inte bara hjälpa min hud, utan också bli en boost i min självkärleksresa. 🌱💆‍♀️💖