/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Emma
Beauty Beginner
21/04/25-07:59
houda.el.hassan
Beauty Star
21/04/25-07:53
HY-ÖL & Phyto Hydrating Set
Active Night Ampoule Concentrates 14 ml
Awakening Eye Cream 15 ml
DOCTOR BABOR Collagen Peptide Booster Cream 50 ml
Mitt Beauty Kit (kvällsrutin): 1. Rengöring med Babor HY-ÖL & Phytoactive — älskar känslan av ren, återfuktad hud utan att den känns stram. 2. Babor Ampoule Concentrates Hydra Plus — min räddare när huden känns trött och fuktfattig. 3. Babor Perfect Glow Ampoule när jag vill ha extra lyster inför en dag eller kväll ute. 4. Babor Collagen Cream — boostar elasticiteten och ger en mjuk, plumpad känsla. 5. Avslutar med Babor Eye Cream Day för att pigga upp ögonområdet. Jag är SÅ nyfiken på Babor Doctor Babor Lifting Cellular Collagen Booster Cream! Har hört att den gör underverk för hudens spänst och skulle älska att testa den i min rutin.
amal dawod
Beauty Pro
21/04/25-07:51
Mandis
Beauty Beginner
21/04/25-07:36
BB Cream SPF20 Light
Moisture Glow Serum 30 ml
Doctor Babor Soothing Cream 50 ml
En enkel morgon rutin med exakt rätt antal steg för att gynna sin hud utan att det tar tid från morgonen ☀️❤️
Meryem Hassek
Beauty Pro
21/04/25-06:53
Linn
Beauty Pro
21/04/25-06:34
Face&Eyes Match Lasting Bronzer & Eyeshadow Powder 02 Light Medium
Forever Nude Bronzer Velvet 03 Soft Matte
Silky Bronze Natural Veil Compact Powder 2
True Bronze Pressed Powder Bronzer Sunkissed
Lyxiga bronzer! Har någon testat någon av dessa?
Muhittin
Beauty Beginner
21/04/25-01:08
Active Night Ampoule Concentrates 14 ml
Perfect Skin Collection Ampoule Concentrates Face Serum 14 ml
1. Jag har skapat ett Beauty Kit med min kvällsrutin: Först rengör jag mitt ansikte med en mild rengöring, sedan använder jag ett fuktgivande ansiktsvatten. Därefter applicerar jag ett serum och avslutar med en näringsrik nattkräm och ögonkräm. Ibland använder jag även en ansiktsmask för extra vård. 2. Den produkt jag är mest nyfiken på från Babor är Ampoule Concentrates – jag har hört så mycket bra om dem och vill gärna prova dem i min rutin!
Alf
Beauty Star
20/04/25-19:51
Soothing Rose Toner 200 ml
Doctor Babor Cryo Plumping Mask 1 pcs
Moisture Glow Serum 30 ml
Doctor Babor Itch Relief Serum 30 ml
Jag skulle vilja testa det som mildrar kliande hy och det som har plumpande effekt på min mogna hy.🏃‍♂️