/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Seba
Beauty Beginner
23/04/25-11:51
Deep Relief Blemish Treatment 30 ml
Orchidée Impériale Eye & Lip Cream 20 ml
Dreamy Drops Hydrating Serum 30 ml
Episode 3: Balance It Out Balancing Toner 185 ml
دet är bra och fin
Katrin
Beauty Star
23/04/25-11:47
Hyalu B5 Serum 30 ml
Sensibio H2O Collector 30Y 500 ml
Awakening Eye Cream 15 ml
Produkter jag inte kan leva utan
Amanda
Beauty Pro
23/04/25-11:46
Pore Refining Detox Mud Mask 100 ml
Radiance Reborn Exfoliating Peeling 100 ml
Clear Canvas Clarifying Toner 150 ml
Detta är den mest simpla och enda hudvårdsrutin jag testat, börjar med en cleanser på morgonen från hickap också, sedan en återfuktande kräm från nivea, och sen klar. Kvällen kör ja en cleanser o sedan tonern och en kräm. Nån dag i veckan kör ja även deras mudmask och även peeling! Behöver dock nya tips på produkter för kääänslig hy med mycket porer. Är avsolut mest nyfiken på en ny dagkräm eller toner!
Marija
Beauty Beginner
23/04/25-11:07
Hanna
Beauty Pro
23/04/25-10:00(redigerad den 23/04/25-10:01)
Clean Magic Face Wash 100 ml
Dreamy Drops Hydrating Serum 30 ml
Look Alive Brightening Eye Cream 15 ml
Plump To It Hydrating Facial Moisturizer 50 ml
Här är min typ dag och kvällsrutin. På dagen adderar jag även en SPF nu på våren och sommaren! Jag testade produkterna från Florence by Mills för ett tag sedan och de har fastnat, jag gillar de verkligen! Tycker inte man blir torr utan snarare väldigt milda och återfuktande produkter. Älskar att ha eye patcheserna i kylen och ta på mig dem på morgnen!! 😍 Jag är mest intresserad av serumet i tävligen!!
Nathalie
Beauty Beginner
23/04/25-09:36
Foaming Cleanser 236 ml
Skin Purifier 100 ml
Advanced Ceramide Capsules Daily Youth Restoring Serum 90 pcs
Moisture Surge 100-Hour Auto-Replenishing Moisturizing Face Cream 30 ml
Har plockat ihop min kvällsrutin som jag haft ett tag nu. Den produkt som följt med mig längst är Elisabeth Arden Advanced Ceramide capsules, har använt dessa i 9 års tid och älskar dom! Och det "senaste" tillskottet i min rutin är Cerave Foaming Cleanser som hängt med mig i 6 månader. Var ute efter en rengöring som var prisvärd, tar bort sminket men som ändå inte torkar ut huden. Och jag tycker att den uppfyller kraven 🙂👍🏻 Jag är intresserad utav att få testa på deras serum 🙂
aliceaarenstrup
Beauty Star
23/04/25-09:09
Magic Micellar Cleansing Gel 100 ml
Episode 4: Soak It In Blue Light Protection Toner 185 ml
Skinovage Purifying Mask 50 ml
Dessa tre produkter hade jag valt i min kvällsrutin.
Clara
Beauty Star
23/04/25-07:56(redigerad den 23/04/25-08:03)
Madagascar Centella Ampoule 100 ml
Cicaplast Baume B5+ Repairing Balm 100 ml
Är mest sugen på att testa deras serum!