/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Chuchu
Beauty Pro
19/05/25-11:01
Feed Your Soul Berry In Love Pore Mask 100 ml
Feed Your Soul Love U A Latte Coffee Glow Mask 50 ml
Blir så glad av dessa tuber 😍 har dock inte provat innehållet.
ritika991
Beauty Pro
19/05/25-09:07
Perfume Mist Discovery Set 120 ml
Rio Radiance Perfume Mist 240 ml
My newest obsession 😍 They smell so incredibly delicious 😋 Not super long lasting but decent for body mist.
Frida
Beauty Pro
19/05/25-09:01
Gloss Absolu Glaze Drops Hair Oil 45 ml
Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection 190 ml
Gloss Absolu Bain Hydra-Glaze Shampoo 500 ml
Gloss Absolu Insta Glaze Conditioner 250 ml
Produkter jag är sugen på att testa💕
Safinaz
Beauty Star
18/05/25-14:41
Brazilian Crush Cheirosa 62 Perfume Mist 240 ml
Bum Bum Cream Refill Pods 240 ml
Rio Radiance Body Oil SPF 50 90 ml
Om sommaren hade en doft, så skulle det vara Cheirosa 62. Jag är HELT beroende. Jag får komplimanger varje gång jag har den på mig. Den är varm, söt och sensuell, tänk vanilj, pistage och salt karamell. Men det stannar inte där. Jag layerar alltid med deras ikoniska Bum Bum Cream, inte bara för doften, utan också för hur den gör huden mjuk, jämn och glowig. Och hörni, missa inte deras SPF 50 Radiance Spray. SÅ skön att spraya över kroppen när man är ute i solen. Den skyddar, återfuktar och ger den där glansiga finishen utan att kännas oljig. Alltså ja tack till solskydd som både funkar och får en att se ut som en glowy beach goddess. Min sommardoft, min sommarkräm och mitt solskydd – all in one brand. Har ni testat något från Sol de Janeiro än? #KICKSBeautyTalks #SolDeJaneiro #Cheirosa62 #BumBumGlow #SPFRadiance #SummerEssentials
Frida
Beauty Pro
18/05/25-09:47
Lip Balm Tinted Mediterranean Grape
Lip Balm Cocoa Butter
Lip Balm Thyme Honey
Lip balms💄
Moa
Beauty Pro
18/05/25-09:14
Perfect EdP 50 ml
Good Girl Blush EdP 30 ml
Flora Gorgeous Orchid EdP 30 ml
La Vie Est Belle EdP 30 ml
Doftfavoriter på 20% jag bara måste ha 😍
Hala
Beauty Star
18/05/25-08:07
Lait-Crème Multi-Protection SPF20 40 ml
Active Algae Lightweight Moisturizer Day Cream 50 ml
Jag har testat två återfuktande ansiktskrämer som är perfekta för torr hud. Båda ger intensiv fukt utan att kännas tunga eller kladdiga. Huden känns mjuk, återfuktad och får en fin lyster. Dessutom fungerar de riktigt bra under makeup – basen sitter jämnt och snyggt hela dagen utan att bli kakig. Perfekta för dig med torr hud som vill ha en smidig och återfuktad grund
Alice
Beauty Star
17/05/25-16:12
Intense Hydrate Masque 250 ml
True Soft Argan Oil 30 ml
För att hålla mitt hår glansigt och friskt använder jag mig av dessa produkter🌸