/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Elly
Beauty Beginner
06/12/24-21:50
Sì Passione Intense EdP 30 ml
Cosmic Kylie Jenner EdP 100 ml
All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
MUA Life Brush Collection
Älskar parfymer och att testa nya saker
Alena
Beauty Beginner
06/12/24-21:19
Age Reverse Rebuild-5 Cream 50 ml
Radiance Serum 30 ml
KissKiss Bee Glow Lip Balm 309 Honey Glow
Gaultier Divine Le Parfum 50 ml
Det här är mitt dröm-kit! Först, hudvård (!), lite lätt flirtig färg på läpparna och avsluta med en sensuell doft. Allt som behövs för att känna sig som en gudinna som vi alla har inuti oss!
Rahaf
Beauty Beginner
06/12/24-21:19
Sara
Beauty Pro
06/12/24-21:06
La Vie Est Belle EdP 30 ml Gift Box
Laguna Ultimate Face Palette I
Ambient Lighting Edit - Universe Unlocked
Goddess EdP 100 ml
Dessa produkter har länge funnits på önskelistan. Mycket av anledningarna att de är väldigt populära och sägs ska vara fantastiska. Två friska parfymer att välja mellan året om och dessutom två väldigt fina paletter som kompletterar hela sminket.
Sara
Beauty Star
06/12/24-21:03
Nadja
Beauty Beginner
06/12/24-20:54(redigerad den 06/12/24-21:03)
Lost Cherry All Over Body Spray
Lost Cherry EdP 50 ml
La Belle EdP 50 ml
Light Treatment 100 ml
Jag önskar verkligen detta eftersom produkterna är fantastiska, doftar så gott och oljan gör underverk för mitt hår, det känns både friskt och starkt. Jag är så nöjd med Kicks, ni har alltid något nytt och spännande att erbjuda och levererar varje gång. Jag har aldrig vunnit något tidigare, och önskar att få detta som en julklapp.🫶 Tack för att ni sprider glädje året om!
Marwa baqeri
Beauty Beginner
06/12/24-20:51
Libre Le Parfum 50 ml
Voce Viva EdP 30 ml
Pivoine Suzhou EdT 50 ml
Voce Viva Intense EdP 50 ml
Jag valde fyra parfymer ، eftersom jag älskar parfymer väldigt mycket, men samtidigt kan jag inte köpa sådana parfymer eftersom de är väldigt dyra för mig! Jag hoppas att jag vinner, jag blir väldigt glad, för jag kommer att få fyra julklappar! Jag har noll inkomst , Jag hoppas få dessa parfymer.
Jenny
Beauty Beginner
06/12/24-20:46